Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z jakiego powodu chcesz zmniejszyć ciśnienie, jest niewiele większe niż powinno, @Sadek dobrze pisze z tym że zawór jest pod górną pokrywą skrzyni biegów,

skrzynia pośrednia nie ma pokrywy górnej.

Oleju nie trzeba spuszczać,trzeba zdjąć podłogę w kabinie i odkręcić pokrywę w której są dźwignie zmiany biegów.

 

 

Pisząc nie byłem pewien gdzie jest pokrywa.

Opublikowano (edytowane)

Posłuchaj mnie kolego. Skąd przyszło Ci do głowy zmniejszenie ciśnienia na mikropompce? Ja mam zegar na stałe i przy zużytej mikropompce ciśnienie wynosiło 8 atm. na 2200 obr., na wolnych miałem 4 atm. i paliła się kontroIka ciśnienia, która się zapala przy spadku poniżej 8 atm. Po wymianie na nową ciśnienie wzrozsło do 14 atm. na zimnym oleju, a na rozgrzanym nie spadnie poniżej 11 atm. na wolnych obrotach. Nic nie było wymieniane, wszystko chodzi jak należy więc, nie kombinuj. Polecam wszystkim zegar stałociśnieniowy, wtedy widać czy uszczelniacze na WOMie, wzmacniaczu, przednim napędzie czy filtry hydrauliki są dobre, bo od razu widać spadek. Pozdrawiam.

Edytowane przez Marcin91
Caps Lock, ortografia
Opublikowano

No Ja o tym myślałem żeby założyć zegar na stałe w miejsce tego od ciśnienia w układzie pneumatycznym.Tylko nie wiem czy on się nadaje, jest taki sam jak ten od cisnienia oleju.

Opublikowano (edytowane)

Moje pytanie dotyczy zetora 12045 przy rozgrzanym ciagniku zolw zajac dziala WOM tez ale przedni naped zaczyna zrywac zapala sie kontrolka od mikropompy,czy do wymiany jest mikropompa czy tez inna przyczyna a i na calkiem wolnych obrotach zolw zaczyna sie samoczynnie zalanczac

Edytowane przez loldek37
Opublikowano

Objawy u mnie były podobne. Rozbierałem sprzęgło przedniego napędu, wymieniłem tarczki na sprzęgło kłowe, o ringi, uszczelkę na tłoku i parę innych rzeczy. Elementy uszczelniające gumowe po 20-tu latach zrobiły się twarde i do tego były zużyte.Tarczki były mocno przytarte, przynajmniej kilka od strony tłoka. Przed naprawą kontrolka od zaniku ciśnienia świeciła się bez przerwy na obrotach silnika 1500-1700 obr/min(na rozgrzanym oleju). Teraz po rozgrzaniu oleju w skrzyni kontrolka żarzy się minimalnie tylko na obrotach jałowych silnika. Dodatkowo wymieniłem filtry i uzupełniłem olej do odpowiedniego stanu.

Jeżeli spadek ciśnienia jest po włączeniu przedniego napędu to przyczyny musisz szukać przyczyny w przystawce tegoż sprzęgła.

Opublikowano

Objawy u mnie były podobne. Rozbierałem sprzęgło przedniego napędu, wymieniłem tarczki na sprzęgło kłowe, o ringi, uszczelkę na tłoku i parę innych rzeczy. Elementy uszczelniające gumowe po 20-tu latach zrobiły się twarde i do tego były zużyte.Tarczki były mocno przytarte, przynajmniej kilka od strony tłoka. Przed naprawą kontrolka od zaniku ciśnienia świeciła się bez przerwy na obrotach silnika 1500-1700 obr/min(na rozgrzanym oleju). Teraz po rozgrzaniu oleju w skrzyni kontrolka żarzy się minimalnie tylko na obrotach jałowych silnika. Dodatkowo wymieniłem filtry i uzupełniłem olej do odpowiedniego stanu.

Jeżeli spadek ciśnienia jest po włączeniu przedniego napędu to przyczyny musisz szukać przyczyny w przystawce tegoż sprzęgła.

DZIEKI za podpowiedz tylko umnie kontrolka pali sie rowniez gdy naped nie jest wlaczony wojek poradzil mi zalorzyc sprzeglo klowe ale mechanik mi odradzil stawia na mikropompe ale sproboje rozebrac sprzeglo sprawdzic tarczki i uszczelniacze

Opublikowano

Weź manometr i wkręć go w miejsce czujnika i zapal ciagnik i zobacz jakie ciśnienie będzie.

 

Weź manometr i wkręć go w miejsce czujnika i zapal ciagnik i zobacz jakie ciśnienie będzie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Jest pod podłogą i pod pokrywą skrzyni

297-297-large.jpg

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

bo u mnie jest taki problem jak ciągnik dlużej postoi to wtedy nie działa wzmacniacz i napęd, a jak dmuchne sprężarką w otwór od czujnika ciśnienia (ten pod podłgą) to wtedy działa

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.Nie znalazłem odpowiednigo tematu więc zakładam nowy.

Mam taki problem iż w skrzyni biegów mam nadmiar oleju ok 20l i jadąc pod góre to wyłącz mi sie przedni napę i podnośnik nie działa. Moje pytanie jest takie czy ktoś wie z kąd te pompki mają dokładnie zasilanie (smoka)??? I czy przy zasysaniu są jekiesz uszczelniacze ze wciąga powietrze fałszywe ze sie wyłączają???

 

Połączony

 

Szukałeś chyba żeby nie znaleźć.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Tyle tylko ze osobne zasilanie ma podnośnik a osobną pompę ma przedni napęd. Może zobacz do filtrów tych z boku skrzynie mogą byc brudne i dlatego napęd pod górę słabo ciągnie bo jest wtedy bardziej obciążony lub tarczki możesz mieć podjechane lub nie pamiętam dokładnie ale u siebie zmieniałem oring w miejscu gdzie wał wchodzi do przystawki przy skrzynie bo był juz twardy i mógł rozgrzany olej przepuszczać przez co mniej dociskały się tarczki

Opublikowano

Mm sciagnieta ta pokrywe i tego czujnika tam nie ma , natomiast przy rurce ktora wychodzi z boku tej skrzyni jest wkrecona sruba chybana klucz 13 czybto tam powinien byc ten czujnik? Jaki czujnik musze kupic zeby tam pasoqal i byl odpowiedni?

Opublikowano

385 nie miały czyjnika, a powinien być tam gdzie wchodzi rurka z mikropompy 16mm a śruba na klucz 24 lub 22, dochodzi ona do boku pokrywy z lewej strony ,śruba jest wkręcana w poziomie. I nak tym wejsciem powinien być szujnik.

Opublikowano

Może ktoś mi powie jak to z tym zaworem powinno być, bo u mnie mam na stałe podpięty zegar i jak olej jest zimny to ciśnienie potrafi wzrosnąć do 16 bar. Zastanawiam się czy u mnie ten zawór w ogóle działa, wydaje mi się że powinien puścić przy ok 10-12 bar, a nie że ciśnienie leci ile pompa da?

Opublikowano

Witam mam pękniety metalowy przewód bodajrze od mikropompki ten który wychodzi od filtra oleju z lewej strony wchodzi w korpus sprzegłowy i zasila chyba mikro, Da się go jakoś wymienić bez rozpoławiania lub może macie jakieś rady jak go zakleić lub coś w tym rodzaju? Pęknięcie jest ok 5 cm za filtrem więc dużego dostępu tam nie ma..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adam26
      Mam pewien problem ponieważ zgubiłem przewód który podgrzewał mi ciągnik (Valtra A95) i teraz nigdzie na internecie nie mogę go znaleźć i jakbyście byli tacy mili i mi pomogli z góry dziękuje
    • Przez janekxx
      Witam
      pomozcie koledzy bo mam problem z u912 mianowicie rozsadza ten mały wygięty przewód co idzie od skrzyni biegów do filtra oleju, filtry wymienilem olej wymieniony i dalej to samo... wie ktos co to moze byc?
    • Przez tomn95
      Ostatnio dość często strzela mi ten pierwszy przewód z przodu od paliwa idący od pompy. Robi się mała dziurka i leci ropa. Czy to wina pompy która daje za duże ciśnienie ?
    • Przez denis667
      Witam mam taki mały problem jest w nim filter 'bączek' i do niego jest podłączony przewód co wychodzi z bloku silnika.Chciałbym założyć filter wymienny tylko co zrobić z tym przewodem co wychodzi z bloku silnika i idzie do tego filtra ?
    • Przez lgruchala
      Pękł mi łańcuch w komorze formujacej bele. Pękł mi z jednej strony. Cży może ktoś mi podpowiedzieć jak to naprawiać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v