Skocz do zawartości
adamc330

Do sprężarki dostaje się paliwo MF 255

Polecane posty

adamc330    116

Witam mam problem z moim MF 255 zauważyłem że w butli od powietrza ciągle zbiera się paliwo jak spuszczam zawartość zbiornika czuć wyraźnie że jest to paliwo ON. Moje pierwsze skojarzenie to pęknięta membrama w pompce zasilającej i paliwo dostaje się do oleju i podczas gdy olej smaruje sprężarkę ona wyrzuca paliwo bo jest rzadsze do zbiornika z powietrzem. Może miał ktoś podobny problem i wie co się mogło stać ???


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Miałem ten sam problem, tylko że u mnie ropa z tyłu złączem wylatywała. Przyczyną był zacięty zaworek w świecy płomieniowej, który puszczał paliwo do kolektora ( mimo że świeca nie grzała ) a sprężarka go zaciągała.

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adamc330    116

@kris14 Nie zauważyłem żeby oleju przybywało.

@kamil496 u mnie właśnie złączem też wylatuje to pewnie to samo będzie i u mnie. Wymieniłeś świecę na nową ??


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Nie, podgrzałem ją z 15 sekund i za drugim razem pomogło :D

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez maslo200
      witam mam problem z 60  na początku  pluł olejem jak kupiłem zmieniłem olej na nowy i był spokój  teraz znowu zaczął pluć olejem  do tego  po spuszczeniu płynu z chłodnic był tłusty   jeżdżę na wodzie teraz i za każdym razem widać olej w wodzie   do tek dmucha strasznie pod korka oleju  ciągnik jestr troszkę tak jak by słabszy ale  nie wiem czy to wina uszczelki czy głowicy  a może pierścienie co wy  o tym myślice  
    • Przez Horsee4
      Witam tak jak w temacie jaki olej do mostów i hydrauliki ? Case cs 86 pozdrawiam
    • Przez Danielkoltun
      Witam , postanowiłem założyć nowy temat ponieważ potrzebuję precyzyjnej i szybkiej odpowiedzi chociaż wiem że nie będzie łatwo mianowicie wszystko ładnie było pięknie Siałem zestawem uprawowo siewnym gdy nagle coś zaiskrzyło pod maską tak jakby rozrusznik i nic nie mam z prądu świateł , dynashift , ehr , do domu wróciłem na wolnych. Wiecie co mogło się stać dokładnie i od czego zaczynać?
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×