Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jeszcze jedna sprawa. bede wymieniał pąpke sprzęgłową. jak mam potem sprzeglo odpowietrzyc? w c360 taki interes kosztuje ze 40 zł a tutaj 550 zł (oryginał) :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A nie masz czasem skrzyni Dynashift 32/32?

Opublikowano

posiadam mf 3050 od roku wszystko jest ok nic sie nie działo złego do teraz . nagle przestały działac hamulce. wszystko jest tam zasilane hydraulicznie czy hamulce też ? a wogóle sprzęt jest nie zawodny można nim robic wszystko.

Opublikowano

Witam

Też mam MF 3050 i użytkuje go już 4 lata i nie miałem z nim większych problemów. Zaraz po kupnie wymieniłem tarcze sprzęgła ale to rzecz normalna. Czasami zaśniedzieje jakiś bezpiecznik czy zapowietrzą sie hamulce i nic poza tym. Zgodzę się sie z kolegą który pisał, że wszystko zależy jak wyeksploatowany ciągnik sie kupi. Spalanie ma bardzo niskie jak już wcześniej ktoś wspomniał.

Opublikowano

w moim gosp pracuje 3065 czyli 3050 tylko ze z turbiną, prosta skrzynia 4x2 i mozna bez obaw pracowac nim , i wykonac wiele prac z powodzeniem,polecam a pracuje dwa lata u mnie;)

Opublikowano

siema ja tez posiadam 3050 od 3 lat przeprowadzilem naprawe pompy paliwowej ale to byla wina wczesniejszego wlasciciela ktory nie dbal o jakosc paliwa kupilem nowa pompe za 1200zl ale naprawa kosztowala mnie 800zl ale nie ma to jak orginalna pompa nawet odowiona jesli ktos sie zna to zrobi to bardzo dobrze oraz wymienialem uszczelke tylko juz nie pamietam gdzie chyba gdzies w okolicach sprzegla wraz z naprawa pompy wymienilem 2 wtryski po tych zmianach nie dymil przez ok. rok przy plugach mimo tego ze sie gleboko oralo ale teraz puszcza dymek na skrzynie biegow nie narzekam, jest w nim bardzo mocny podnosnik dociskowy sterowany elektronicznie to jest bardzo duza wygoda mimo tego ze jest 89r. 70-75KM swietnie sie trzyma pracuje z turem i uzywam go wszystkich ciezkich prac kultywator+2 walek 3m. i plugi 4 35cm. podwyzszany za 50 tysiecy nie kupisz takiego wygodnego ciagnika z turem jakim jest massey seria 30xx

 

silnik prekins i czesci sa latwo dostepne

Opublikowano

Witam!

Moj pierwszy wpis na tym Forum.

Witam Wszystkich Jestem Andrzej ;)

 

Mam pytanie odnośnie MF 3050

Chodzi mi o wymiary głownie o szerokość. (Od krawędzi opon zew.)

Planuje kupno nowego Ciągnika ale uprawiam Chmiel i nie mogę sobie pozwolić na szeroki traktor a sadownicze większe jest trudno dostać, bynajmniej ja nie mogę znaleźć.

Pozdrawiam!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tu znajdziesz wszystko ;)

mam nadzieje ze w miarę czytelne

87398374.jpg

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zgadza sie. Wartości bez nawiasów są w mm ,a w nawiasach w calach.

Więc tak ma szerokości 257 cm jak cała seria 30XX

Opublikowano

Pewnie jest to szerokość obrysowa ale z lusterkami ;) Większość zależy od wybranego rozstawu kół i szerokości opon/felg, myśle że w 3050 koła pewnikiem można schować w całości pod błotnikami

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez kaiad
Opublikowano

jestem nowym użytkownikiem mf 3050 i mam pare pytań (problemów)np;

-przedni napęd nie wyłącza się (kontrolka nie świeci)

-koła (opony) z przodu mam 14,9 r24 tył 15,5 r38 czy to jest ok?

-z przodu na jednym z kół wyrzuciło mi olej i piasta była gorąca

proszę o odpowiedzi

Opublikowano

Jak kontrolka się świeci to przedni napęd jest włączony, a jak nie świeci to jest wyłączony.

Z przodu powinieneś mieć 13.6 R24 a tył 16.9 R34 coś jest nie bardzo.

Gdzie ci olej wyrzuciło? Z osi, tam gdzie wychodzi wał napędowy? Jeśli tak to uszczelniacz do wymiany, ale to nie takie łatwe.

Opublikowano

z zalanczaniem przedniego napędu jest już ok zaworek hydrauliczny się zawiesił ciśnienie ok .Od tego kolesia z kieleckiego co nabyłem mojego mf 3050 tłumaczył mi ze przedni napęd załacza się automatyczni NIE MIAŁ RACJI PRZEDNI NAPĘD WŁACZA I WYŁACZA SIĘ ZIELONYM PRZYCISKIEM usterka usunięta dzięki wpisom na forum oraz mojego miejscowego mechanika.Teraz potrzebuje schemat przedniej piasty w napędzie kola od mf 3050 ponieważ muszę wymienić łożysko i nie wiem czy tylko ło...,oraz schemat podłączenia linki od hamulca ręcznego zdięcia możecie przesłać na mejla jacekkijas@onet.pl dziękuje

Opublikowano

Sprawdź połączenie pojedyńczego przewodu przy alternatorze, może pomyliłeś wtyk. Aby dzialał musi też zgasnąć kontrolka smarowania silnika. Sprawdź podłączenie czujnika smarowania silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v