Skocz do zawartości

>>NOWY<< URSUS C-360 z Lublina ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Tylko c 380  maksymalną moc ma 75 KM a dla mnie to niestety troche mało obecnie mam mtz 82 KM i jest to trochę mało. Przy pełnym załadunku i małym wzniesieniu silnik strasznie sie męczy

Opublikowano

11054 byłby dobry. Ma półbieg mechaniczny, więc zawsze lepiej można dobrać prędkość jazdy. Jeśli jednak myślisz o elektro-hydraulicznym rewersie lub półbiegu, to Ursus jeszcze takich elementów skrzyni biegów nie oferuje. Na ten moment mają tylko full mechaniczne skrzynie.

Opublikowano

No to jeśli chcesz go do tura to 9014h albo 11054. Tylko nie wiem który lepszy bo nie pamiętam czy 9014h ma rewers. Ale jeśli starczy ci kasy to bież 11054 zawsze kilka koni więcej się przyda.

 

Opublikowano

Zetor Proxima Power ma E-H rewers i 3 półbiegi, też E-H. Jednak nie wiem, czy cenowo da radę się zmieścić, bo np. tu: http://olx.pl/oferta/zetor-proxima-power-110-demo-CID757-ID8JzMf.html#2650046fd3 jest cena, ale nie podano, czy netto, czy brutto, a spodziewam się, że netto.

W Ursusach H rewers jest mechaniczny, a dźwignia jest po prawej stronie. W 11054 dźwignia rewersu jest po lewej stronie, a ma teraz być montowana przy kierownicy - rewers również mech.

Opublikowano

Nawet jeśli jest to 140 tys to i tak nie najgorzej za taką moc. Budżet mam max 150 tys bez tura


Jeśli chodzi o tego ursusa cena super naprawde a teraz jak jest z awaryjnością tych urusów i cenami ewentualnych napraw/ części

Opublikowano (edytowane)

Bez tura ten drugi kosztuje 153683 zł  ale jest goły i wesoły więc sam zdecydujesz którego wziąć. Ja nie miałem styczności z nimi ale z tego co piszą agrofotowicze nie są takie złe. Z częściami tez nie najgorzej nie dużo palą.

 

 

Edytowane przez Graham
Opublikowano

W mojej okolicy jest jeden 8014H ( już od 2 albo 3 lat) i sprawuje się bardzo dobrze. Co prawda przebieg ma jeszcze nie jakiś olbrzymi ale właściciel zadowolony. Ja na twoim miejscu wolał bym jednak 10014H od 11054, jakoś większe mam do niego zaufanie. Cena dość atrakcyjna, teraz wybór należy tylko do Cb. A kiedy chcesz go wgl kupować ?

Opublikowano

Ursusy H są już od dawna w sprzedaży i są co jakiś czas poprawiane i wyeliminowano w nich niedoróbki. 11054 jest dosyć nowy i jeszcze mało popularny, ale podzespoły są już znane, niektóre modele Claasa, JD i MF-a mają ten sam układ napędowy, co 11054. Wykończenie kabiny nie jest najlepsze, ale to tylko wykończenie. Najlepiej pojechać do dealera Ursusa i obejrzeć te ciągniki.

Opublikowano

ja po oglądnieciu tych ursusów w kielcach to wydaja sie nie byc takie złe ale kabina i wnetrze to masakra seria H i model podajże chyba 102KM nie pamietam modelu mi się najbardzie spodobał reszta za małe także nie zwracałem na nie uwagi. ursus 180KM to jest porażka koła takie jak w ciągnikch 130-140km do kabiny wejdzie z 10osób ale jak juz wejdzie to wszystko sie tam rozpadnie bo tapicerka itp robiona jest z tektury o siedzieniu i widoczności z tylu juz nawet nie wspomne. ale tak po za tym ursus mnie zaskoczył bo robia coraz lepsze ciągniki i myśle że się im uda wkrocyc na rynek przynajmniej polski 

Opublikowano

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/ursus-c-360-w-trzech-wersjach-silnikowych,56592.html

Ciekawe informacje podaję facet. Opcja z trzema silnikami to dobre rozwiązanie :D

 

Opublikowano

Trochę niepotrzebne kombinowanie z nazwami.Jeśli dać 3P, to trzeba by i 4P do wersji z perkinsem czwórką,a gdzie tu sens? W tym c-350 też jest jakiś mały perkins,za dużo tego.Jak by wziąć pod uwagę względy historyczne,to c-360 na silniku pochodzącym rodem z zetora miała normalne oznaczenie,a perkins 3 i 4 (prototyp) miały te "P" Teraz jak już,to bym zrobił tak samo i by było bardziej przejrzyście.
A tak w temacie,to całkiem ładny ten traktorek.Może to i składak,ale co dzisiaj nim nie jest,jak to już ktoś zauważył.Gdyby to się nie psuło,to jak na mój gust,lepiej kupić taki polski składak,niż "fetora" i dawać pracę pepikom,którzy przecież tak samo dbają o zbyt polskich towarów w ich kraju.Czepiacie się szczegółów typu wykończenie kabiny,ale ja myślę,że nie jest źle,a zawsze mogło być gorzej.Nawet mój sąsiad,zagorzały zwolennik zetora,jak posiedział w środku,to stwierdził,że siedzi się bardzo wygodnie,wygodniej niż w w jego zetorze i nawet rewers lżej chodzi.No i cieszył się,że nie ma żadnej elektroniki.U niego zrypał się raz głupi czujnik przy pedale sprzęgła,to nie mógł odpalić silnika,bo ten czujnik rozłącza obwód przy wyłączonym sprzęgle.I pomyśleć,ze sami upominacie się o elektryczne bajery w ursusach typu rewers,bo to taki wielki problem wajchę ręką przestawić.W starej sześćdziesiątce nawet tego nie było i ludzie jakoś robili.Może podnośnik jak w zetorach też byście chcieli? Ten sterowany elektronicznie.Fajny bajer,tylko gorzej,jak się popsuje,co zresztą ma miejsce,jak czytam w tematach.Po co sobie niepotrzebnie komplikować,skoro jest dobrze?
Malkontentom i tak nie dogodzi,choćby złote klamki były,bo jak ktoś jest na nie,to nic go nie przekona i doczepi się nawet,że naklejki krzywo naklejone,albo czcionka nie taka,jak w starych ursusach (to akurat prawda)
Ja jestem daleki nad zachwytem nad tymi ciągnikami i nie będę się niepotrzebnie spuszczał,ale wylewanie pomyj na każdym kroku też jest nie na miejscu.

Opublikowano (edytowane)

Moja propozycja  dotycząca modeli serii C-3:

 

 

_Seria C-3_

 

URSUS  C-330 – moc 32 KM

URSUS  C-340 – moc 42 KM

URSUS  C-350/S – moc 52 KM

URSUS  C-360/S – moc 62 KM

URSUS  C-370/S – moc 72 KM

URSUS  C-380/S – moc 82 KM

URSUS  C-390 – moc 88 KM

URSUS  C-3100 – moc 98 KM

URSUS  C-3110 – moc 108 KM

URSUS  C-3120 – moc 118 KM

 

URSUS C-330 – C340 (silnik 3 cylindrowy, przekładnia 30 km/h)

 

-Wyposażenie standardowe - 4 złącza hydrauliki, TUZ o udźwigu 2100kg, przekładnia 8x8 z rewersem mechanicznym napęd 2WD itd.

 

-Wyposażenie opcjonalne – Kabina, ładowacz czołowy, napęd 4WD przekładnia 12x12 z rewersem mechanicznym itd.

 

URSUS C-350 – C-380 (silnik 4 cylindrowy, przekładnia 30 - 40 km/h)

Oznaczenie „S” – ciągnik w wersji sadowniczej.

 

-Wyposażenie standardowe - 4 szybkozłącza hydrauliki, TUZ o udźwigu 3100kg, przekładnia 12x12 z rewersem mechanicznym napęd 4WD, czterosłupkowa kabina z klimatyzacją itd.

 

-Wyposażenie opcjonalne –Ładowacz czołowy, 6 szybkozłączy hydrauliki, przedni TUZ, przekładnia 16x16 z rewersem elektrohydraulicznym, EHR, węższe/szersze koła, obciążniki, siedzenie pasażera itd.

 

URSUS C-390 – C-3120 (silnik 4 cylindrowy, przekładnia 40 km/h)

 

-Wyposażenie standardowe - 6 szybkozłączy hydrauliki, TUZ o udźwigu 4500kg, przekładnia 16x16 z rewersem elektrohydraulicznym, EHR, napęd 4WD, czterosłupkowa kabina z klimatyzacją, siedzenie pasażera itd.

 

-Wyposażenie opcjonalne –Ładowacz czołowy, przedni TUZ, przekładnia 20x20/24x24 z rewersem elektrohydraulicznym, TUZ o udźwigu 5200kg, węższe/szersze koła, obciążniki itd.

 

Jeżeli zapomniałem o czymś istotnym to przepraszam.

 

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.13 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

o tak tak, i jeszcze napisz w jakich kolorach mają wychodzić

oczywiście nie bierz tego do siebie, ale wiedz że to co u ciebie będzie miało zastosowanie, u innego już się nie sprawdzi, więc lepiej niech będzie goły ciągnik w wersji podstawowej i bardzo rozsądnej cenie, a jednocześnie niech ma dużą paletę opcji do wyboru, wtedy każdy dopasuje coś dla siebie

Opublikowano (edytowane)

Nie, nie wezmę tego do siebie :P To tylko moja propozycja dotycząca serii C-3. Moim zdaniem oznaczanie jednego modelu np. C-380 literą "M" po to aby uwzględnić w nim przekładnie 40 km/h jest zbędne. Po prostu rolnik/klient powinien mieć dużą gamę opcji do wyboru w ciągniku. A i zapomniałem dodać te /S  w modelach C-350/80 oznacza, że ciągnik możliwy w wersji sadowniczej :D

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v