Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ursusy 1234,lub 1634 tak samo jak i zetory 1x245 coś fajnego to jest poza zasięgiem ;)  limit do kupna mam 40 tyś, ale to ma ciągnik byc sprawny do pracy( ewentualne naprawy mogą odbywać sie juz w późniejszym czasie...)

Ten pierwszy to na dzień dobry musi iśc na warsztat... drugi i nowszy juz nie koniecznie ogarnąć go tylko i można śmigać... za 1224 skłania mnie to , że jest młodsza i ma hydraulikę rozbudowana oryginalnie no i z plecakiem nic nie muszę robić...  i tylni zaczep jest nowego typu a w tej 1214 jest starego typu i to jeszcze z chiczem , co wiąże sie z wymiana , lub jego przeróbką , bo nie podepne prasy wtedy ( w 914 mam taki zaczep i nie podepne prasy z wałkiem szeroko kątnym...) ten 1214 ma jak na razie jeden plus... szybka skrzynię i opony... a w nowszej tylko te szerokie nie oryginalne koła... choć i w tych kołach ma swój urok ;)

 

Opublikowano

Czyli preferujesz tą 1224. Swoje Ursusy już rozkręcałeś i skręcałeś, więc wystarczy się dowiedzieć na czym polega różnica w skrzyni szybkiej, a wolnej i możesz przerobić kiedy tą skrzynię na szybszą. Jedynie żeby potem nie było problemu z doborem biegu do np. tej prasy.

Opublikowano (edytowane)

jak chcesz nie ma sprzętu idalego

do każdego trzeba troche pieniędzy dołożyć ;)

ten za 50 tyś jest w dobrym stanie do tego tur i tuz intelcurel i pare drobiazgów czego nie znajdzesz w eksportowych sciąganych przez chandlarzy

 
 
 
 
 
 
Edytowane przez Rolnik2517
Opublikowano

FINN ja bym wziął ten na dziwnych kołach. Jeśli to nie ma być ciągnik podstawowy do orki, to w czym one przeszkadzają ? Pewnie masz obawy, że napędy nie będą się zgrywać, ale to widać przecież po stanie opon. Rzut oka na rocznik przód i tył i widać, czy te z przodu wymieniane niedawno i podtarte. W zetorach 7245 tył wytrzymywał spokojnie ze 3 komplety przednich opon. Tutaj nic na zdjęciach szczególnego nie widać. Ciągnik nie jest wypicowany plakiem na sprzedaż. Z instalacją dasz sobie radę. Można czekać na księżniczkę z bajki całe życie :D

Opublikowano

Jak kabina ma wszystkie szyby i kabina nie jest powypadkowa to za dobry tysiąc warto.

Gdzie w tej kabinie włożyć 1000zł(remont)?

Opublikowano

blotniki przerdzewiałe (lewy całkowicie wygięty), pewnie po wypiaskowaniu ( a to tez pewnie ze 200 zł za całą kabinę by kosztowało) to samo sito by z nich zostało, tapicerka do wywalenia, lamp i instalacji brak, brak wycieraczki i silniczka, brak poduszek  no chyba że ktoś lubi na sztywno to puszka rezonansowa jak znalazł), brak lusterek i uchwytów, itp id. Ludzie gdzie tu sens ....

ja remontowałem skorupe kabiny bez samych błotników do fiata gdzie bez ogrzewania i szyb kosztowała mnie ponad  1000 zł, konstrukcyjnie taka sama, gdzie do c360 koles niedaleko mnie robi kompletną ponizej 3 tys zł i jest lepiej wykonana od Naglaka.

Opublikowano

Aha chyba że tak liczysz. Bo ja liczę tak, błotniki to można wykonać bez problemu samemu samemu, w moim przypadku koszt 2 szt to 0,5l%-w pobliskim zakładzie mi powyginają i blachę też dadzą. Wypiaskować też bym sobie sam wypiaskował-koszt prądu do sprężarki-nie więcej niż 10 zł. Podkład i farby też bym miał razem z błotnikami. Trzeba by kupić instalację, lampy, wycieraczkę z silnikiem i dać do znajomego tapicera, zapłatę się ureguluje na wieczornym spotkaniu. Kupić lusterka. Koszt  remontu w moim przypadku nie aż taki duży.

Tylko tą kabinę wyciągnąć za mniej niż 1200 i jest sens.

Opublikowano
 

trzba by zadzwonić i się zapytac czy ma mocowania do bloku i poduszki

szyby tak jak w ogłoszeni są

instalacje bym obgarnął górny świateł mi nie potrzeba ;)

tapicerka nie jest zła ;)

dwie puszki żółtej to 45zł

jedna puszka czarnej 22 zł

podkład niewiem

nie będe piaskował tylko wiertarka/ślifierka

Mikruss a z jakiego woj jesteś i ten gościu robi naprawde solidne kabiny?

 

 
 
Opublikowano

FINN ja bym wziął ten na dziwnych kołach. Jeśli to nie ma być ciągnik podstawowy do orki, to w czym one przeszkadzają ? Pewnie masz obawy, że napędy nie będą się zgrywać, ale to widać przecież po stanie opon. Rzut oka na rocznik przód i tył i widać, czy te z przodu wymieniane niedawno i podtarte. W zetorach 7245 tył wytrzymywał spokojnie ze 3 komplety przednich opon. Tutaj nic na zdjęciach szczególnego nie widać. Ciągnik nie jest wypicowany plakiem na sprzedaż. Z instalacją dasz sobie radę. Można czekać na księżniczkę z bajki całe życie :D

opony sa te same przód i tył...  nie mam czasu czekać całe życie , bo robota na nią będzie czekać już nie długo... :P  chyba jak dobrze pójdzie to może po świtach bedzie już na podwórku ;)

 

 

Tu masz porządnego konia w dobrych pieniądzach jeśli już koniecznie musi być Polsko-Czechosłowacki  http://olx.pl/oferta/sprzedam-ciagnik-zetor-zts-18345-CID757-ID9zdh1.html#4d6368f082

ooo nie z jak najdalej od 18345, ładne ciągniki , ale nie wypały... albo wał się ukręci abo skrzynia padnie ;)  nie daleko mnie jest jeden , to już oba przypadki przerabiali

 

 

jak chcesz nie ma sprzętu idalego

do każdego trzeba troche pieniędzy dołożyć ;)

ten za 50 tyś jest w dobrym stanie do tego tur i tuz intelcurel i pare drobiazgów czego nie znajdzesz w eksportowych sciąganych przez chandlarzy

50 tys to za dużo... no i po co mi tur, jak mam 914 z turem i 1224 turbo z tuzem, ten ciągnik ma mieć konkretne zadanie czyli prasa , ewentualnie jakiś transport no i pomoc w polu dla 1224 turbo , ale to jak bedzie taka konieczność, kupuje ją z zamiarem nie odpinania jej przez cały sezon od prasy ;)

 

 

Finn trzeba było zagadać ten pirwszy jest 30 km odemnie mogłem go obejżeć

wyglądała na konkretną maszynę , więc już jechałem z zaliczką.... ;)

 

 

Czyli preferujesz tą 1224. Swoje Ursusy już rozkręcałeś i skręcałeś, więc wystarczy się dowiedzieć na czym polega różnica w skrzyni szybkiej, a wolnej i możesz przerobić kiedy tą skrzynię na szybszą. Jedynie żeby potem nie było problemu z doborem biegu do np. tej prasy.

 no ku niej bym się skłaniał...  podobno nie duży koszt zrobic szybka skrzynię, znajomy przerobił w 385A  na szybką chyba jego to kosztowało jakieś 500zł...( zamawiał jakis komplet do skrzyni) musze jutro z nim pogadać jak mu to wyszło... z prędkościami nie powinno byc problemu , zawsze zostają biegi terenowe no i sprawny żółw/zając... ;)

Opublikowano

Ciężki Ursus  lub  Zetor  do prasy  to nieporozumienie ,  na dużych  kawałkach da  się  żyć  ,  ale  jego  zwrotność to .......... 

Też  się  dziwię że  niektórzy  się  tak upierają  na  te  traktory , miałem kilka  lat i 1224 z  turem  i robota  tym  to  masakra - nigdy więcej  :P

Opublikowano (edytowane)

No bo se go młotkiem naprawi za pół darmo no i tyle w temacie. Znajomy robił ostatnio w 1014 półbieg, sprzęgłu i mikropompe czy coś... 2tys zł. Nie ukrywajmy Ale od 2 tys to w naszych MF dopiero zaczyna się rachunek jeśli trzeba zajrzeć w skrzynie :P Znajomy oporny nie jest na zachodnia myśl, bo jakby nie było od 10lat pracuje NH tm135 no ale na 1014 czuje, że żyje :D A nie każdy ma na tyle wiedzy, żeby znaleźć sobie zachodnią używkę która posłuży bezawaryjnie i nie wykończy finansowo. Trochę smykałki do kabli, elektrozaworów trzeba mieć, żeby nad każdą duperelą nie płakać i szukać serwisu

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

jak się kupuje sprzęt na którym się nigdy nie pracowało to trzeba wziąść mechanika i osobe która tym sprzętem pracuje
jakie naprawianie ursusa na chińskich a na oginalnych w MF cięściach

 
 
 
Opublikowano

Łatwo Ci sie gada... wziąć mechanika... sprawdzi Ci poprawność działania mechanizmów, czy coś nie wyje, nie kopci no ale zawsze jakiś tam strach pozostanie i ewentualne pretensje do tego co doradzał

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v