Rolnikt25

Akumulator do t25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolnikt25    1

Witam mam problem z akumulatorami do t25 a mianowicie miałem 2x6V 190ah 1350A autopart ale jeden akumulator wystrzelił mi i nie nadaje się do niczego drugi wygląda na sprawnego ale nie sprawdzałem bo boję się że mi wystrzeli mam tytanie jaki akumulator dokupić 165ah czy 195ah bo 190ah nie widziałem na Internecie i jaką markę polecacie centra zap czy autopart

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie. ja mam 2x 6v 195 ah z centry i powiem ci ze bardzo dobrze sie sprawują :-) mróz czy nie mróz bardzo dobrze krecilo :-) wczesniej mialem jedna 12v (z takim kupilem traktpr) o tez wybuchł. no i do tego rozrusznik planetarny i jest super :-) moim zdanem lepsza centra bo sprawdzona ma a autopart nie znam sie trudno mi mowic :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikt25    1

Dzięki u mnie autopart wytrzymał ponad 10lat więc nieżle ale teraz robią gorsze a nie wiesz cz jak zepnę razem 190ah i 195ah to będzie wszystko ok ja mam rozrusznik od c360 w lato palił bez odprężnika a w zime to bardzo ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Nie iskszyjcie zaraz po ładowaniu przy akumulatorze bo podczas ladowania wytwarza się wodór ,a potem skutki są wiecie jakie a mogło być gorzej zachlapać oczy twarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikt25    1

Dzięki za przestroga a wi właśnie poleciało w twarz ale szybko wodą umyłem twarz i nic się mi nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

A jeśli chodzi o to czy to będzie 190ah i 195ah to nie ma większego znaczenia bo to jest pojemność akumulatorów to znaczy że ten większy wytrzyma przez godzinę o 5amper bardziej obciążony tak na chłopski rozum bardziej się liczy jaki jest prąd rozruchowy ten maksymalny prąd obciążenia czym większy tym lepiej bo ciągniki przy zwykłych rozrusznikach potrzebują dużo ale nie ma sęsu więcej jak ten drugi co został.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

W tym to nie umiem ci powiedzieć 6V to już dawno nie kupowalem zazwyczaj to używam 12V one dobrze sobie radzą z różnych marek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ja mam 2x6V 165AH 900A ZAP Piastów i jak najbardziej polecam.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Wszystkie dobre akumulatory tylko ze zimy nie było..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

ja mam przy swoim Władku założony akumulator żelowy 12V 180 AH i mam rozrusznik z przekładnią (szybkoobrotowy) mam to założone 3 lata i najmniejszych problemów nie mam z odpalaniem nawet w zimę, akumulator u mnie na wiosce kupiłem bo gość demontuje z jakiś urządzeń w wojsku są one  2 letnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Ja mam 8 letnie akumulatory 2x6 195ah ZAP-A i rozrusznik do tego od c-360 i kręci mało tłoki nie wylecą paliłem w zimę było -14*C i nie było problemu żadnego z odpaleniem

Edytowano przez pawelT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj