Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam książkę serwisową do modeli John Deere 6100 - 6900, kody błędów, ustawienie, schematy elek, hydraul. Itp, jeśli ktoś zainteresowany to wiadomość na priv. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam! Może pomoże mi ktoś przy kupnie JD Szukam jakiegoś jelonka z serii 6400-6600 lecz bd to mój pierwszy jasiek i nwm na co zwracać uwagę i z jaką wersją skrzyni szukać takiego JD by nie była bardzo awaryjna. Jak ktoś coś wie to proszę o odp. Pozdrawiam!

 

Opublikowano
Witam, chcę zamontować ładowacz czołowy stoll z rozdzielaczem nimco z ls do jd 6300. Z tyłu posiadam 3 sekcje hydrauliki, sekcję podnośnika oraz zaślepkę z lewej strony z korkiem od dołu. I w związku z tym mam kilka pytań?
1. Czy na lewo od wolnego powrotu w sekcji podnośnika jest również powrót do zbiornika czy zasilanie (ze schematów wynikałoby ze zasilanie)?
2. do otworu w zaślepce z lewej należy podłączyć LS?
czyli P2- gniazdo obok wolnego powrotu, T2- wolny powrót LS- w zaślepce z lewej?
3. Czy można to zrobić po najmniejszej linii oporu czyli P2- gniazdo sekcji hydrauli, t2- wolny powrót a LS- zaślepić
Czy może jest jakieś inne rozwiązanie?

41547318_2093742403990715_7431573412528521216_n.jpg

41548437_2093742810657341_605748215899226112_n.jpg

LX020038_______UN04SEP98.gif

41564857_2093749190656703_200613953846378496_o.jpg

Opublikowano

koledzy czy polecicie ten traktor jako pomocnik, pracował by głownie przy ziemniaku - 20 ha, kombajn + sadzarka + obsypnik bierny + opryskiwacz na 60 ha. do tego trochę transportu, ładowacz  i wąskie koła, zda egzamin czy szukać czegoś innego ?

Opublikowano (edytowane)

Montował ktoś w jasku hebel? Gdzie najprościej go założyć? Drugie pytanie...do czego służa te bolce na zdjęciu? I czego tam brakuje bo chyba jakiejsy osłony? Jak to się nazywa?

 

IMG_20190315_155152.jpg

Edytowane przez Luki1988
Opublikowano

A nie wiecie czy można dekielek do tego ustrojstwa dokupić? Żebym wiedział jaka to ma nazwę a tak to nie wiadomo czego szukać. Sporo kabelków tam jest i boję się że zachlapie błotem..

Opublikowano

Panowie spotkaliście się z pęknięta pokrywa zaworów w JD? Mam rysę na wierzchu i boku,poci się olej. Pokrywa z tworzywa... Da się to jakoś skleić? Martwi mnie czemu pękła...

Opublikowano (edytowane)

Panowie nie działa mi pompka w baku w JD 6300( nowy nabytek). W kostce nie było zasilania. Bezpieczniki sprawdzone, wymieniłem przekaźnik od pompki. Teraz w kostce jest zasilanie ale tylko 7v. W gnieździe przekaxnika jest 12v. Co to może być? Ogólnie coś z elektryka jest nie tak bo na przekręconym kluczyku powinny się świecić kontrolki ładowania, ciśnienia oleju silnika i w skrzyni. A świeci się tylko ładowanie( co prawda dopiero po pogrzebaniu w bezpiecznikach) ciśnienie oleju silnika tylko mrygnie na ułamek sekundy(czujnik dobry) a ciśnienie skrzyni się nie świeci. Zapalają się dopiero jak zaczynam kręcić rozrusznikiem i zaraz gasną tak jak powinny. Masa słaba??? Pomóżcie.

Edytowane przez Luki1988
Opublikowano
21 godzin temu, RolnikTivi napisał:

Panowie co sądzicie o JD 6100? Miałbym pracować z turem mam Ursusa 4514

Zobacz jaki jest koszt podstawowego serwisu JD, czyli wszystkie filtry i oleje z oryginału, da to obraz kosztu utrzymania. Do tego policz sobie komplet 4 nowych radialnych opon ze średniej półki w dowolnej konfiguracji do tego 6100 bo to takie minimum gdy zakupisz używany ciągnik. 

Wpis sobie w google "FILTER OVERVIEW WITH SERVICE INTERVALS AND CAPACITIES 6000 Series Tractors" będziesz miał dwustronicowy dokument o filtrach z numerami co ile się wymienia i na drugiej stronie ile idzie płynów.

Opublikowano

Witam. John deere 6600 na rozgrzanym oleju zaczyna szarpać podnośnikiem. Przy podniesionym lekko opada i podnosi. Bywa też że opada do połowy i nie da się wyżej podnieść. Czujnik położenia czy cos wiecej?

Opublikowano

witam. przeczytałem wszystkie strony tego wątku odnośnie modeli jd 6100-6400, lecz było to jakiś czas temu I postanowiłem odświeżyć temat. zacząłem rozglądać się za ciągnikiem tego typa I stąd moja prośba, czy osoby posiadające taki ciągnik, lub osoby które miały doczynienia z wyżej wymienionymi ciagnikami mogły by napisać swoją szczerą opinię? interesuje mnie również awaryjność takich ciągników, oraz czy są one kosztowne. czy opłaca się kupić ciągnik z 96 roku z przebiegiem 10 000 godzin za około 65 tysięcy? jeżeli trafił by się jakiś okaz z turem to było by mi to jak najbardziej na rękę, lecz czy taki ciągnik który pracował z turem nie jest już zbyt bardzo wyeksloatowany? może są jakieś newralgoczne miejsca tego ciągnika które trzeba sprawdzić przy zakupie? proszę o szczerą opinię. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v