Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby kupić zetora za 300 000 ??? w tej cenie można mieć df czy nh którym zetór nie dorasta do pięt. kabina z lat 90, bidna skrzynia i wykonanie na poziomie jakiegoś chińczyka

Opublikowano

zgodze się z przedmówcami Zetor w porównaniu do zachodnich to porażka.

Case, MF, Claas, NH, JD, Landini, DF, Fendt m.in. Moim zdaniem Zetor, Kubota i Valtra odpadają na starcie.

Opublikowano

Zatora odpuść porażka cena/jakość. Polecam NH T7.170 dorwiesz za 250 netto w AC, o DF nic Ci nie powiem bo nie pracowałem ani nawet się nie interesowałem.

Opublikowano

Ja bym Ci polecił ciągniki które wykonują nie na ilość a na jakość , jakiś JD 6R lub M, Valtry, MF, DF ewentualnie Kubota też nie odstaje. grupa CNH jest już przereklamowana a sam jestem posiadaczem NH td5 i jest porażką na dłuższą metę. 

Opublikowano (edytowane)

 Z przednim TUZ ,miękka oś , mechaniczna amortyzacja kabiny , elektrozawory. Rozważam kilka marek tylko nie mogę się zdecydować


Głownie to MF 7615, jd 6155m , df 6160, claSS arion  630 . cena ok 280 tys netto

 

Nie biorę pod uwagę valtry,kuboty, cnh i zetora a może coś z tych marek było by lepsze ?

Edytowane przez kuco90
Opublikowano

JD to bym odrazu odrzucił za systemy odrzucania spalin,ma i filtr cząstek,i zwykły katalizator,i adblue.

A filtr cząstek nie jest obojętny dla silnika bo zbiera te wszystkie sadze i zmniejsza przeływ spalin,trzeba co jakiś czas to wypalić przepalając dużą ilość paliwa.

Przy adblue tylko leje się adblue i zapomina o całym systemie,technicznie nie ma żadnego powiązania z silnikiem.

Jest tylko zabezpieczenie że przy braku płynu zmniejsza moc silnika.

Z Valtry możesz brać serie T na prekładniach HiTech,dość proste przekładnie i bardzo dopracowane (Od lat 90 bez większych zmian) i na pewno będą bardzo trwałe i tańsze w naprawie jak nowsze modele tylko że nie ma tylu elektronicznych systemów co inne i nie każdemu to przypasuje a jak chcesz bardziej zaawansowaną to jest Versu ale jakbyś chciał bezstopniówkę Valtry (Direct) to to jest porażka bo ma słaby uciąg i duże spalanie.

Tylko że Valtra z powodu wersji o twóch kierownicach (TwinTrack za dopłatą) ma niewygodne rozmieszczenie różnych przycisków,pokręteł itp. no ale to jest kwestia indywidualna.

Jak bardzo zależy ci na trwałośći i nie potrzebujesz dużo nowoczesnych systemów,elektroniki itp to wtedy warto Valtra bije wszystkich konkurentów ale jak chcesz coś bardziej zaawansowanego to jest już taka porównywalna.

Opublikowano

tylko ,valtra pewnie będzie droższa niż mój budżet szczerze to najbliżej mi do mf  jest w jd podoba mi się skrzynia że jest prosta  , uważam im mniej tej całej elektroniki tym lepiej jest i ciągnik dłużej pochodzi bez poważnych awari dlatego chciałbym  prosta maszyne MF taki nie jest niestety ,lecz ma inne zalety .kumple mówią że jeśli cię stać totylko JD lepszych nie ma .nie umiem śię zdecydować  :(

Opublikowano

no tak tylko kupić tojedno a koszty serwisu ? pewnie też podobne bo maja wspólnego własciciela sam nie wiem głupie już myśląc którego kupić , a sprzęt potrzebny bardzo 

Opublikowano

Ja bym sobie nie zawracał głowy serwisem,gwarancja minie zanim się obejrzysz a wszystkie filtry i płyny powymieniasz sobie sam albo u zwykłego mechanika co ogarnia nowoczesne maszyny.

W serwisach często znają się gorzej jak w zwykłych warsztatach a ceny napraw są takie że często bardziej opłaca się zawieźć ciągnik do fachowca z innej części polski i dotyczy to wszystkich  ciągników topowych marek.

 

 

Opublikowano

Przy HiTechu elektronika jest chyba tylko od silnika.

Jeszcze McCormick i Landini chyba mają coś z małą ilością elektroniki ale nie orientuje się w tych markach.

Dawniej mieli silniki z CNH,skrzynie ZF i wszystko chodziło dobrze ale teraz nie wiem.

Opublikowano

mac i landinito nie biore pod uwagę ale to tylko z braku nie wiedzy o nich , w okolicy mojej nie kojarze aby ktos posiadał. valtra ponoc to już nie to samo jest co chociaż by pare lat temu powiedział mi to użytkownik co ma T 144 i ja Chwali sobie ale na jesieni miał najmniejszy z serii S i mówi że to nie to samo nie był zadowolony

Opublikowano

MF i Valtra maja te same silniki napewno a czy jest coś jeszcze wspólnego? nie dawno w PTR był spory artykuł o pochodzeniu i produkcji danych marek co i gdzie i było że silnik wspólny sisu, 

 

Opublikowano

Mają te same silniki SISU i Valtra S to jest dokładnie to samo co MF 8700.

MF produkuje wszystko we francji a Valtra w finlandi,jedynie Valtra S jest produkowana we Francji w zakładach MF i te sadownicze Valtry robią w turcji.

Co do silników SISU to te 6 cylindrowe produkują w finlandi,jak jest z resztą nie wiem.

Poza silnikami to nie mają wspólnych żadnych ważnych podzespołów,z wyjątkiem modelu S.

Opublikowano

Witam chce zakupić nowy ciągnik (najmniejsza szostke ) ok 130-150 km. Mam 53 ha własnej ziemi klas II-IV.Gospodarstwo dobrze ustawione ,produkcja mleka. Zaraz ktoś napisze stała spiewke do jakich p[rac ma to być ciągnik: do wszystkich jakie sa w gospodarstwie mlecznym to chyba jasne, wywóz obornika ,gnojowicy, belowanie,orka i agregatowanie. Ciagnik kupowałbym bez monitorów jak to ja mowię takie prostsze modele. Prosilbym użytkowników o wpisy ze spalaniem w poszczególnych pracach oraz wadami , zaletami i awariami jakie się przytrafily waszym ciągnikom które posiadacie maksymalnie 5 letnich , żeby jak najbardziej odzwierciedlało to nowe ciągniki. Mogę powiedzieć jak na razie tylko to, ze przetestowałem New Hollanda T7 200 w orce na bardzo ciężkiej glebie w pługu zagonowym 4x48 cm, wrażenia ? ogromne spalanie oleju napedowego na 3 ha łaki spalił 82 litry paliwa plus adblue . Nastepne spostrzeżenie , ciągnik duzy toporny tak duzy ze ,az nie wygodny do jazdy a zarazem nie za ciezki jak na ten wygląd. Teraz proszę was o wasze opinie o waszych ciągnikach. Na koniec najważniejsze niech jeden z drugim dzieciak nie pisze ja to bym wzial taki a ja taki bo to bo tamto. Tata gospodarzy zostaw opinię jemu. Nastepne nie piszcie rzeczy typu a ja to mysle ze ten lepszy od tego a suma summarum nie masz zadnego. a sąsiad mowil to ale nie wiem na pewno , a kolega powiedział ze by kupil takiego , ale kolega i ty rowniez to tylko( dziecko 18 letnie) co nie ma pojęcia o kosztach produkcji i przy zakupie ciągnika ciagnie tate za nagawke i tata tata tata kupmy takiego :)) przezywalem to sam także wiem co pisze. A i najgorsze do cholery co wam z tym te ze silniki od JD duza palą miałeś ze mówisz , jezdziles? No to się nie odzywaj bo mam mojego poczciwego już 6420 10000h i jakos dużo mi nie pali a pracowałem innymi markami także wiem co mowie i zawsze w agrofoto boli mnie najbardziej ta sprawa- nie mam JD ale wiem ze dużo pali ot wrózki jakies albo cos . Pozdrawiam i czekam na wpisy

Opublikowano

Co do spalania w JD to ja mam 7810 i w cięzkich pracach faktycznie pali mało ale już przy transporcie gdzie połowa pracy to jazda na pusto pali więcej od ciągników na silnikach Perkinsa i Sisu z tamtych lat.

Stare Jelenie to typowe woły robocze do ciężkiej pracy ale w lekkiej robocie palą więcej od innych marek i jak ktoś ma 50-70ha lub więcej to po 10 latach mogą się z tego zrobić niezłe koszty.

W internecie każdy posiadacz JD napisze ci że to oszczędne ciągniki tylko muszą mieć dobrze dobrane maszyny tak żeby mógł wykorzystać swoją moc.

Ci których znam w rzeczywistości też tak mówią,w tych na common railu może już to poprawili ale nie miałem z nimi doczynienia.

Jeśli chcesz ciągnik bez monitorów i dużej ilości elektroniki a jednocześnie ma on nie być jakości Belarusa to w zasadzie jest tylko Valtra T na przekładni HiTech która jest technologicznie z lat 90 i montują ją nawet do ciągników 190 km bo jest przystosowana do takich obciążeń.

Jak chcesz jakiś informacji na jej temat to wejdź w galerie,poszukaj użytkowników takiej Valtry i popisz z nimi na PW albo poproś ich o numer telefonu i sobie pogadajcie.

Wtedy uzyskasz najlepszą informacje

A jaką przekładnie miał ten NH którego testowałeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v