Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.

Edytowane przez mieszczuchahaha
Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie podaje w stronę przyczepy ale koła pozostają zablokowane do momentu zgaszenia silnika i odłączenia przewodów. Zapomniałem dopisać, przy wciśniętym pedale hamulca odczuwalne są duże wibracje i hałas.

Edytowane przez mieszczuchahaha
Opublikowano

Warto sprawdzic czy odcina całkowicie dopływ oleju na wyjscie hamowni. Mogę sie mylić ale zasilanie z pompy pierwsze idzie na hamulce hydrauliczne potem do rozdzielaczy. Wibracje mogą byc wywołane odbijaniem ciśnienia , zaworu, hamowni.

  • Like 1
Opublikowano

Ten zawór ponoć był jakoś zablokowany/zatrzymany ale po przerobieniu przyczepy na hamulce hydrauliczne odblokowaliśmy go. Po jakimś czasie pojawił się problem z gotowaniem oleju i podnoszeniem. Możliwe że w nim leży przyczyna.
Dziękuje za podpowiedź sprawdzę to gdy tylko znajomy mechanik będzie miał wolną chwilę.

Opublikowano

Wygląda na to, że albo ktoś albo Ty napsocił z tym zaworem. Nieprofesjonalnie zrobiona przeróbka, która nie powinna mieć miejsca tam i tak. Pompa ok. daje ciśnienie ale zawór uchyla się tyci olej tylko przez niego kapie to i się grzeje momentalnie, a w tedy drży wszystko i wyje od ciśnienia. Dalej olej już ma za mały przepływ i ciśnienie na siłowniki ramion podnośnika i podnośnik nie unosi ich. Postaraj się porobić jak było fabrycznie i sprawdzisz czy to ta przeróbka zaworu nie psoci Ci. I możesz też podpytać serwis co powiedzą na temat tej przeróbki i dlaczego ktoś zablokował zawór, do czego to miało służyć mu?

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja akurat nie dotykałem się do niego. Gdy mechanik z ojcem tam zaglądali to byłem poza granicami naszego kraju.
Zakładam że przed naszym zakupem ktoś miał problemy z tym zaworem i rozwiązał je tanim kosztem, czyli zablokowaniem go. Wiesz może jaka jest orientacyjna cena takiego zaworu?

Edytowane przez mieszczuchahaha
Opublikowano
Dnia Saturday, March 21, 2015 o 16:36, mieszczuchahaha napisał:

Koledzy, dziękuję za pomoc!

 

Przyczyną był ten zawór o którym pisaliście, opiłek metalu zatkał otwór o średnicy zbliżonej do igły.

 

Jeszcze raz dziękuje. :rolleyes:

Zdejmowałeś rozdzielacz? Dużo z tym roboty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez koomar
      Jak w temacie w aresie tylny tuz wolno opuszcza i to niezależnie czy jest obciazony czy pusty. Ja zimnym oleju jeszcze jest w miare ok ale po rozgrzaniu się oleju jest słabo. nie ma reakcji na ustawianie szybkości opadania. czy to może być wina pompy czy może bardziej sekcji?
    • Przez calverdu
      Posiadam Claas Ares 657 z 2007 roku, od nowości u mnie (2600mtg) . Natomiast w ostatnich dniach dzieje się coś dziwnego, w trakcie oprysku rozłącza mi wałek i całkowicie jazdę, deska zaczyna swiecić, pikać. Zgaszenie na minute załatwia sprawę i moge jechać dalej. Druga kwestia jest taka, że jadę w transporcie i rozłącza skrzynie na 2-3 sekundy po czym znowu zaczyna "ciągnąć". Występuje to czasami, lecz coś mi się wydaje że coraz czesciej i trzeba coś z tym zrobić, tylko pytanie co ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v