Skocz do zawartości
KrzysztofWo

Ursus 1224 przerobka ciegiel podnosnika na hakowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
KrzysztofWo    0

Jak w temacie - czy ktos przerabial stary typ ciegla na haki? Jaki koszt? I jaki naklad pracy? Widzialem w necie taki haki, ale z tego co sie orientuje to trzeba je dospawac do ramion podnosnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Najlepiej wyjąć końcówki i dospawać haki CBM kategori 3,  mam nawet takie używane na sprzedaż za 300 zł, plus przesyłka. Nowe  około 600.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zgrywus223    18
Napisano (edytowany)

Ja u siebie też dospawywałem,  haki kat 3 kosztowały chyba po 350 zł     masz tu zdj jak to wyszło

post-45035-0-00444900-1423256726_thumb.jpg

Edytowano przez zgrywus223

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    83

Nowe haki 250 zł szt 2 kategoria. Nie kupuj starych bo będziesz miał z nimi kłopot są wyrobione zużyte. 2 kategoria wystarczy spokojnie do takiego ciągnika. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofWo    0

jak juz to tylko nowe, tylko nie wiedzialem czy brac takie jak aro, czy same haki, na chwile obecna chyba same haki kupie i dospawam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jarzabek3
      Witam, z góry przepraszam jeśli już takowy temat był wałkowany ale ja nie znalazłem odpowiedzi.
      Ostatnio nabyłem Ursusa c 385 i jest w nim usterka. WOM po włączeniu dźwignią pod siedzeniem cały czas kręci. W ogóle nie reaguje na dźwignie po lewej stronie przy kierownicy. Co jest nie tak?? Wyczytałem że całkiem możliwe że tarczki wysiadły. Od czego mam najpierw zacząć sprawdzić??? Dodam także że przy włączonym wałku pod siedzeniem przy zgaszonym silniku nie idzie zakręcić ręką. Jedyna możliwośc kręcenia ręką jest gdy wyłączę WOM pod siedzieniem.
    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
    • Przez marcin7795
      Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
×