Kurwer21

Stukanie Ursus C385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kurwer21    6

Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1774

wraz ze wzrostem prędkości jazdy częstotliwośc pukania wzrasta ? nie kołysze kabiną/ ciągnikiem podczas jazdy mniej więcej co obrót koła ? się nie poci z korków oleju ? obudowa zwolnicy w miejscach osadzenia łożysk nie ciepła/gorąca po dłuższej/całodniowej jeździe?

Edytowano przez konteno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANDYS    3230

u mnie też pukalo, później u jechać nie szło, i to przy prawej zwolnicy, trza rwać skrzynię 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kurwer21    6
12 godzin temu, konteno napisał:

wraz ze wzrostem prędkości jazdy częstotliwośc pukania wzrasta ? nie kołysze kabiną/ ciągnikiem podczas jazdy mniej więcej co obrót koła ? się nie poci z korków oleju ? obudowa zwolnicy w miejscach osadzenia łożysk nie ciepła/gorąca po dłuższej/całodniowej jeździe?

właśnie nie, te pukanie występuje raz na jakiś czas, a co do kołysania, to kiedyś miałem coś takiego, że podczas jazdy tak jakby podbijało ciągnik, właśnie co obrót koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubazbca    0
Dnia 4.09.2022 o 12:09, Kurwer21 napisał:

właśnie nie, te pukanie występuje raz na jakiś czas, a co do kołysania, to kiedyś miałem coś takiego, że podczas jazdy tak jakby podbijało ciągnik, właśnie co obrót koła

I jak udało się coś ustalić bo mam podobny problem 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
    • Przez Bartizi00m
      siemka jestem ciekaw czy mozna zalozyc do 80-ki przedni WOM moze sie podzielicie opiniami ze mna
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj