Skocz do zawartości

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ostatecznie kupiłem w lokalnym dość dużym sklepie z olejami filtrami LN'a

Ta szata graficzna bańki, to stara czy nowa? Nie pisze , że opłacono akcyzę i nie ma dużego zielonego napisu agrifam.

Mam nadzieję, że to oryginalny. Ogólnie olej mało znany, w Grene, to wielkie oczy i pytają jaki LN nie ma takiego? W tym sklepie co kupiłem też nie znali.

IMG_20210917_112413_1.jpg

Edytowane przez Nowy81
Opublikowano
1 godzinę temu, Neveragain napisał:

155.54 Mógłby ktoś przybliżyć ilosci oraz jaki olej nalać do Silnika, Skrzyni, zwolnic, mostu przedniego i co tam jeszcze pasowałoby zrobić?

Wszystko jest w temacie, który jest obszerny. Fajnie by było jakby ktoś na pierwszej stronie zamieścił jakieś streszczenie.

Oleje mogą być Fuscha wejdź na stronę i dobierz masz też tam pojemności. Niektórzy leją  polskie tańsze, wybór należy do Ciebie. Ten jest ponoć bardzo dobry CLAAS - AGRISHIFT GA12.

Skrzynia około 60L,

Silnik coś 15L ja mam Fuscha STOU MC.

Ważne by był oryginalny z pewnego źródła, ale z tym to ciężko znając życie :).

 

Opublikowano

No dobra ok. A Shell spirax UTTO 10w30 może być do skrzyni? To zwykła mechaniczna bez EH rewersu i półbiegów. Zależy mi na tym żeby we wszystkich ciągnikach mieć to samo- wiadomo o co chodzi. 

Opublikowano
4 minuty temu, Neveragain napisał:

No dobra ok. A Shell spirax UTTO 10w30 może być do skrzyni? To zwykła mechaniczna bez EH rewersu i półbiegów. Zależy mi na tym żeby we wszystkich ciągnikach mieć to samo- wiadomo o co chodzi. 

Jak najbardziej. Ja mam taki w 106.54 i jest ok. Ogólnie w Fendzie 615 mam to samo. A co do wyszukiwarek to tam jest niezły mentlik. W Fendzie i Renault siedzi taki sam silnik a wyszukiwarka do silnika w Renault pokazuje tylko  10w30 a w Fentdzie 10w30 albo 15w40.

Dnia 17.09.2021 o 12:44, Nowy81 napisał:

Ostatecznie kupiłem w lokalnym dość dużym sklepie z olejami filtrami LN'a

Ta szata graficzna bańki, to stara czy nowa? Nie pisze , że opłacono akcyzę i nie ma dużego zielonego napisu agrifam.

Mam nadzieję, że to oryginalny. Ogólnie olej mało znany, w Grene, to wielkie oczy i pytają jaki LN nie ma takiego? W tym sklepie co kupiłem też nie znali.

IMG_20210917_112413_1.jpg

Wyszukiwarka Fuscha pokazuje taki ale jak mówisz praktycznie nieosiągalny, tylko na zamówienie. Ja leje stou mc 10w30 i chodzi już pare ładnych lat.

Opublikowano (edytowane)

Też lałem STOU ale teraz przejdę typowo na UTTO.

Co ciekawe w tym sklepie stały dwie bańki fuscha i tak sobie pochodziłem i poczytałem i były tam dodatkowo naklejki intercars.  Pytam o LN gość mówi są  jakiś fusch, ale na zamówienie i inny. I mnie ciekawi czy oni biorą od inte,r czy inter od tego gościa. Intercars jest z 700metrów dalej.

Bo ceny w inter to wiadomo jakie są. Czytałem też ostatnio jak jeden gość pracownik w inter.. jakiś drogi olej coś tam fałszował...podmieniał.

Edytowane przez Nowy81
Opublikowano (edytowane)

Oleje czy też inne płyny muszą spełniać normy zalecane przez producenta i tyle.

Wypowiadali się tutaj użytkownicy którzy lali lepszy płyn hamulcowy niż wymagany (za sprawą porad dość długo będących na forum i znających się na tym i owym) i nie wyszło to na dobre. O mały włos też bym taki wlał.

Nie mam nic do nikogo (pretensji czy coś) żeby nie było. Tylko tyle , że nie które rady z forum nie służą na dobre.

Edytowane przez Nowy81
Opublikowano
Dnia 19.09.2021 o 11:06, Krzysztof81 napisał:

Fakt. Byli fachowcy co wymieszali DOT4 z olejem.

Co powinno być w Renacie 155 z 2000r. płyn hamulcowy czy olej hamulcowy? Bo o oleju hamulcowym dopiero się dowiedziałem, że coś takiego istnieje. Trochę obciach ale ....

Opublikowano

Mam problem z synchornizatorem rewersu w 68.12 . ogolnie chodzi o to że nie mogę go rozjechac miedzy skrzynią a skrzynią pośrednią odsunął sie 2 cm i coś trzyma. Czy coś źle robie i może powinienem rozjechac od strony sprzegła ? 

Opublikowano
1 godzinę temu, sylwek23111 napisał:

w seriach 54 trzeba było odkręcić nakrętkę zabezpieczającą łożysko na dolnym wału od strony sprzęgła.

Masz może jakiś katalog jak to wszystko jest złożone? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v