Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Każdy wkłada na jakie go stać .Mi nie pasuje ciapek to go zmieniam i po problemie 9_9ale jak naprawiam to łożyska daje średniej klasy , zestawy lepsze i tyle co się może zepsuć.Mam ciapka co żadna śrubka od nowości nie była dotykana , nawet wtryski czy pokrywa zaworów, wszystko pracuje perfekcyjnie.Miałem kupca co mi wypłacał 25000 i go nie sprzedałem, Mam sentyment do niego :xRoki jak robisz dla siebie to ładuj Polskie łozyska i tyle samo pochodza co SKF a zapłacisz 5x mniej.

Zresztą twoja kasa to ładuj nawet Ine lub Fag:D

Opublikowano

Na pewno Polskie łożyska nie pochodzą tyle co zachodnie.Łożyska kiedyś  ściągano od Japońców i ładowane w Polskie sprzęty u mnie Farmolce były łożyska made in Japan wtedy też dostali licencje i lepsze wtedy łożyska zaczęto robić

Opublikowano

Po bokach nie ma potrzeby wymiany bo są dobre tam luzu nie było i nie ma ;)

A na ataku inna sprawa zużycie/poluzowanie się nakrętki dodatkowo moje niedbalstwo bo ciągle tak z tym jeździłem nie chciało mi się za to brać:P i wałek miał/ma luz osiowy i lata na boki i łożyska uległy uszkodzeniu. Ale zrobi się teraz już cały tył i będzie spokój 

Opublikowano

Atak i talerz będzie też nowy, co do wnętrza mechanizmu czyli tego co siędzi wewnątrz obudowy to się okaże po rozebraniu. Jak zęby ok i nowe podkłądki cierne załatwią sprawę luzów to spoko, a jak nie to całe wnętrze pójdzie też nowe. Okaże się po rozebraniu. Nowe będa też małe koła napędzające w zwolnicach bo one najszybciej się zdzierają, półosie i bębny raczej ok bo dwa czy trzy lata temu robiłem hamulce no ale kto tam wie. Zapewne przy wymianie uszczelnień w zwolnicach dam od razu nowe wszystkie łożyska, aby za rok znów z tym sie nie babrać ;)

Opublikowano

Jakie są mniej więcej koszty generalnego remontu skrzyni wraz z robocizną? W moim ciapku skrzynia dokonuje żywota już i trzeba będzie wymienić prawie wszystkie tryby. Objawy: wypada 4 bieg, 5 bieg wchodzi za daleko, huczy skrzynia. Po ściągnięciu pokrywy okazuje się że trybów już prawie nie ma :(

Opublikowano

Blok silnika i oś pomalowana jest na czarno, a pod spodem jest oryginalny siwy kolor fabryczny i właśnie ten czarny chciałbym zdjąć i nie wiem czy są jakieś środki czy czymś zdrapywać

Opublikowano

Są specjalne środki do usuwania farb, one nie są na tyle wydajne aby na raz usunąć wszystkie warstwy, możesz na próbę kupić małe opakowanie np. w markecie budowlanym. 

Opublikowano

Po co ci szara farba? chcesz dobrać? Jeśli tylko zdrapać  to rób do gołego metalu za pomocą szczotek drucianych tych mocniejszych na szlifierkę kątowa.Żadna chemia nie zapewni ci tak dobrej przyczepności  jak odtłuszczony na biało metal.Piaskowanie odradzam ze względu na spasowanie w tych ciągnikach,z korpusu demontuje ile sie da i jedzie szczotkami tak żeby starej farby nie było.

  • Like 1
Opublikowano

Ja piaskowałem z 5-lat temu i nic nie uszkodziłem. Wystarczy zabezpieczyć wloty kolektorów i otwory w zwolnicach przy odpowietrzniku.

Ludzie piaskują auta ciężarowe gdzie pełno pneumatyki i elektryki.Jadą po tym wszystkim piachem pod ciśnieniem i jakoś później wszystko działa

 

 

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, ursusc335m napisał:

Blok silnika i oś pomalowana jest na czarno, a pod spodem jest oryginalny siwy kolor fabryczny i właśnie ten czarny chciałbym zdjąć i nie wiem czy są jakieś środki czy czymś zdrapywać

 

23 minuty temu, Adi96 napisał:

Po co ci szara farba? chcesz dobrać? Jeśli tylko zdrapać  to rób do gołego metalu za pomocą szczotek drucianych tych mocniejszych na szlifierkę kątowa.

Może właśnie chodzi oto aby zostawić ten oryginalny kolor. Jeżeli był malowany na ciepłym silniku to bez uszkodzenia fabrycznego koloru się chyba nie da.

Opublikowano

Człowieku nie odstawiaj lipy,spróbuj dobrać kolor może masz na lewarku jeszcze lub na jakieś pokrywce.Wymiar trzeba 4 na 4 cm,zedrzyj do końca lub wypiaskuj ale ja odradzam.Nie rób taki że o oryginalny kolor,trzeba zostawić to głupota,jeśli zaczniesz to traktować chemią,ze starą farbą wjedzie w reakcję.

Opublikowano

Dzięki wszystkim za porady, nie będę próbował zdzierac tej czarnej warstwy, bo schodzi razem z oryginałem. Pomaluje mu korpus na szaro latem, tylko nie wie ktoś jaki kolor jest najbardziej zbliżony do oryginału z tych dostępnych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v