Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Koledzy szybkie pytanie. C330 nagle przestal podnosic podnosnik, tzn podnosi ale bardzo dlugo na wysokich obrotach, niedawno wymienialem pompe na warynskiego jaka moze byc przyczyna, dodam ze filtr czysty, i olej tez ma stan optymalny

Opublikowano

Szybka odpowiedź- awaria w układzie hydraulicznym. 

 

 

Odpowiedź trochę wolniejsza- zegar w dłoń i mierz ciśnienie na wyjściu hydrauliki. Da Ci to obraz gdzie szukać przyczyny- jeżeli zbyt niskie- pompa, zawór. Jeżeli optymalne- rozdzielacz podnośnika, cylinder

Opublikowano

a miało by to jakies znaczenie jak podczas jazdy nadusiłem niechcacy rodzdzielacz na błotniku bo to po tym sie to stało,  na pusto podnosnik podnosi normalnie ale siewnika juz podniesc nie moze musze dac duze obroty

Opublikowano

3 tyg temu załozyłem nowa pompe warynskiego wszytkie oringi nowe, ciagnik jak jest zimny to podnosi dobrze jak olek\s sie rozgrzeje to juz wraca to samo co było. a naprawde to sie stało nagle wszytko podnosił bez problemu siałem sobie owiec i nagle przestał w sobote bede rozkrecał.

Opublikowano

Witam. Szukam mechanika do remontu skrzyni biegów w c330 M.

(Wyskakuje 4 bieg oraz coś trzeszczy przy jeździe na nim) .

Ktoś zna taka osobe z Okolic Tarnowa lub Pilzna żeby podjęła się naprawy ?

Opublikowano
17 godzin temu, KULAWA_KOZA napisał:

ja bym ci to zrobił ale od Tarnowa mieszkam 100km, dzień rozbierania i zakup części a drugi dzień składanie, o ile nie trzeba bedzie mechanizmu ruszać , bo może być podrobiony.

 z Jakiej miejscowosci / gminy kolega jest ?

Opublikowano

Jakiego producenta polecasz łożyska stożkowe na wałek atakujący? Na wiosnę po zakończeniu prac muszę w końcu wziąść się u siebie za tylny most bo już słuchać się nie chce tego stukotu:P Jesienią zdejmowałem plecak myślałem że da się skasować luz dokręcając nakrętkę no ale jednak się nie da bo za długo tak jeźdiłem i powybijane są już łożyska przy mocniejszym dokręceniu nakrętki wałek zacina się na łożyskach i jest lipa czyli oba do wymiany razem z atakiem i talerzem plus zapewne pójdą nowe bebechy do  mechanimu bo tam też satelity latają ;)

Opublikowano (edytowane)

Ładuj polskie, przecież nie założysz do ciapka SKF-u xD ja zakładałem USSR jakieś Rosyjskie i było lux,atak i mechanizm zakładalem Skropol i było OK ,Bo Ursus Waryński bierze z Skropolu i daje swoje logo i narzuca cene.Kupiec jak przyjechał to mówił że nie spotkał c-330 by taka cicha była skrzynia :$wymieniałem też 4 koła zębate-wszystko Skropol.Ładnie wszystko pasowało i biegi pięknie wchodziły.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

A no właśnie myślałem o SKF bo w końcu robie sobie i ma chodzić, a nie na handel komuś aby tylko upchnąć i kupiec zapewne zadowolony był tylko czy będzie dalej zadowolony po 500 czy 1000 mth o to jest pytanie. Co do Skropolu to brałem od nich sporo części i jest ok.

Ale jednak teraz chcę postawić na części Oryginał Ursus czyli na nich zrobić kompletny remont dyfra, w zwolnicach oba koła napędowe też od nich i przekonać się jak będzie chodziło jak z trwałością bo jeszcze nic od nich nie zakładałem ;)

Opublikowano

Ursus Waryński bierze od Skropolu, wiem na 1000%.

Twój wybór.

Noto co ty robisz tym ciapkiem że taki masz wymęczony :ph34r:

Nie lepiej go lunąć i kupić coś aby się pocieszyć? 16-17 może weżmiesz, a jak dobrze poszukasz to za tyle kupisz ładny oryginał poniżej 2000mth

Opublikowano

No wszystko się robi co trzeba jest z 82 roku i ma prawo być wymęczony w końcy ma już ponad 10 tyś mth i most mechanicznie nie ruszany od nowości oprócz uszczelnień. Silnik zrobiony, skrzynia sprawna to co z powodu mostu czy zwolnic będę wymieniał na inny xD trochę powagi.  Co do części to mogą sobie i brać od Skropolu tak postanowiłem że będą od Ursusa i takie wstawię i tak samo z łożyskami ataku SKF jedno w necie można dostać za około 110 zł i zapewne takie pójdą. Jak pisałem robię sobie i czy wydam 1000 czy 1500 zł no to wydam;), ale będzie zrobione jak powinno

Opublikowano

Nie ma co żałować  na tylny most bo rozbierania jest co nie miara a tam ogromne siły są przenoszone więc na pewno nie wyjdziesz na tym źle.

 

Koza powiedz teraz innym że bierze od Skropolu ciekawe czy ci uwierzą... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v