Skocz do zawartości
TomaszNowak

JOHN DEERE 6310 PREMIUM Problem z ODPALANIEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
TomaszNowak    6

Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1490

a jakieś świece żarowe lub płomieniowe posiada ? Jak tak i są niesprawne to nie odpalisz.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Mam 6410 i też lekko nie pali na mrozie, trzeba grzać świecą żarową wtedy jest ok, bez grzania na mrozie bardzo ciężko pali. Sprawdź pierwsze akumulator, wyciąg i zawieź do sklepu z akumulatorami to ci sprawdzą, potem patrz dalej jak będzie dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1490

świece najlepiej wykrecić i podlaczyć pod zasilanie, czasem potrafi słabo sie rozgrzewać lub nie na calej powierzchni , ogolnie to odlączasz zasilanie od poszczególnych świec , bierzesz kabelek , jeden koniec do plusa na aku a drugi do świecy i delikatnie dotykasz , jak iskrzy to świeca teoretycznie jest sprawna.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Ja proponuje wypompować tę berbeluchę z zbiornika. Do takich ciągników denaturaty jak piszesz się nie leje. Kup kanister lub dwa normalnego paliwa. Wlej to do baku. Jeśli dalej palił nie będzie to z ciągnikiem jest coś nie tak. Ja dzisiaj odpaliłem mf a. Tankowany gdzieś w październiku ruską ropą. Patrzę pod maskę a w odstojniku jak by smalcu napchał. A silnik chodził. A co tu dopiero mówić o kropelce wody. Nawet go grzać nie musiałem specjalnie. Wczoraj odpalałem inny traktor tez tankowany jeszcze w październiku i odpalił po może 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Wczoraj było -8 dzisiaj rano - 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1490

Paliwo dużo ma do rzeczy ale nawet jak będzie najlepsze, to w mrozie i tak będzie trudno uruchomić silnik wysokoprężny tylko na "kompresję" bez dodatkowego podgrzania komory spalania lub powietrza w kolektorze ssącym. Choć  Są silniki które w miarę lekko palą na mrozie i nie mają świec ale są też takie że bez nich ani go rusz.

Edytowano przez Uziu92

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

W serii 10 nie ma przypadkiem grzałki tzw. spiralki na dolocie? przekręcając kluczyk na zapłon i wciskając go podgrzewamy tą spiralkę.

jeżeli długo traktor keci i nie moze odpalic, możesz mieć gdzies zapowietrzony układ paliwowy. po odpaleniu traktor rowno chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mój 6310 z 2000 roku cieszko palił dziś mróz -10 zamontowałem mu grzałke płynu w blok włączyłem przewód pod 220 v na 45 min podchodze i od szczała pali a przedtem kaplica była że szok a grzałke zamontowałem od zetora 5211 za 85 zł a orginał od john deere 6310 w komplecie 680 zł pozdrawiam i zycze udanych przeróbek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brawo    1

Witam wszystkich, mój JD 6210 Premium  w momencie wciśnięcia kluczyka aby podgrzać świece żarową pali mi bezpiecznik, ( pierwszy od lewej u góry 30A ), jeszcze wczoraj było w porządku. Kilka stopni na minusie bez grzania kręci  ale nie odpali. Proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    0

Witam. W serii 20 jak podgrzewa się świecę żarowa? To jest jakiś automat? Jak wciskam kluczyk to prąd nie dociera do świecy. Jak przekrece kluczyk stacyjki w pozycję w której zapalaja się kontrolki to prąd do świecy dochodzi na ułamek sekundy.

Edytowano przez piotrols

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zygzak
      Witam priblem jest taki ze wogóle ni kręci rozrusznikiem,przez zwarcie rozrusznika odplli ale nie chce załączyć rewersu,pomoże ktoś czego i gdzie szukać
    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×