trakorzysta

Members
  • Ilość treści

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

1 obserwujący

O trakorzysta

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2208 wyświetleń profilu
  1. Nigdzie Cię kolego nie obraziłem, nawet nie miałem zamiaru. Podzieliłem się z tobą uwagami jako praktyk i osoba, która miała taki ciągnik i taki tur więc wiem trochę o takich maszynach. Każdy kupuje za swoje i nikomu nic do tego byle był zadowolony. Nie chcesz nie będe pisał. To jest twój zakup. Kolego raczej praktyki nie mądrości. Malowanie nie jest złe, przecież to pracuje , ale już połatany tur dużo mówi tak jak spawana rama w przyczepie czy pługu, te małe wstawki nie wróżą dobrze. Francuzi raczej dbają tylko te ciągniki mają większe przebiegi, niż nam się wydaje. Popatrz teraz nawet po sąsiadach teraz jak kupuje nowy ciągnik 200 koni to robi po 1500 godzin rocznie i więcej na zachodzie tak było wcześniej. W Polsce każdy chce ciągnik 20 lat i 6 000 godzin, licznik liczy na nowo ale który raz ten przebieg, dodatkowo zobacz na ogłoszeniach kilkuletnie ciągniki przebieg 4 6 a nawet 8 00 godzin.
  2. Gratulacje nabytku. Podobnie jak kolegom, u mnie też nasuneły się wątpliwości z tym turem. Jest on zrobiony na sztukę, każdy komu pękł tur powie Ci, że takie łatanie to do pierza a nie do ciężkich bel czy obornika, farba wszystko zakryła, dodatkowo te trójkąty od samopoziomu powinny być żeliwne a tu są chyba wypalane z blachy nowe, ciekawe jak te tulejowanie czy były napawywane otwory, rozwiercane i mowe tuleje sworznie czy napawany sworzeń by było sztywno, raczej druga opcja bo tur spawany to ktoś ciął koszty bo i tak wie że długo on nie pochodzi. Dodatkowo jak ciągnik zajeździł tura , to most przedni i odudowa skrzyni też dostały i to mocno, na pusto tur się nie porwał. Miałem taki tur i naprawdę musi on przerzucić towaru i dźwigać ciężąr by go porwać. Te schodki to tez reanimowane z niczego, nowe stopnie od czegoś innego co ten ciągnik robił że je pourywali, błotniki tylne pewnie teź klejone tylko farba i te naklejki. Jak pójdzie w robotę może być wesoło. Może lepiej było kupić bez tura i dołożyć tura nie spawanego. Ten wydech też dziwny nie z boku tylko na środku , który to rok produkcji, że tak dziwnie. Czemu 540 a nie 550 , mniejsze miały niższe koła , były wolniejsze no i chyba miały inne skrzynie w sensie inne oznaczenie. Felgi malowali bo pewnie były popękane i spawali, raczej napewno i to nie raz jak tur połamany. Farba ładna ale ciągnik wygląda na wyeksploatowany, za te pieniądze może udałoby się kupić lepszy. Tylko jak ktoś ma dobry na sprzedaż to przy kupującym nie będzie skakać by koniecznie kupił.
  3. Nie ma sensu stary ciągnik, naprawy będą nieopłacalne. Części drogie w porównaniu do wartości maszyny, ktoś chce się pozbyć. Jak koledzy piszą lepiej kupić nowszy z innej firmy tylko modele wyższej klasy te lepiej wyposażone. Zadowolony będziesz też napewno.
  4. Czy posiadacie jakieś tabele wysiewu do tego siewnika do kukurydzy? Kupiłem niedawno i muszę rozszerzyć i ustawić na 85 tysięcy nasion, przy rozstawie 80 cm. Lub jak macie ustawione swoje siewniki i ile wysiewają na hektar? Siewnik 4 rzędowy.
  5. Do 20 tysięcy podłoga jest jak nowa więc te 10 tysięcy to już pewnie trzeci raz leci.
  6. Ciekawe ile ma przebiegu bo już guma na podłodze porwana 20 czy 30 tysięcy motogodzin. To świeży nabytek, że siodekło zabrali, przecież to wyposazenie standardowe było w reno.
  7. Jakie masz ciągniki teraz. Bierz Fendt, JD serii 10, case mxu lub nh t6000 dwa ostatnie tylko w dual command. Fendta szukaj bez c, różnią się tylko sterowaniem półbiegu i rewersu mechanicznie to to samo, a każdy kto choć raz pracował z ehr nie chce innego , najlepiej z końcówki lat 90 najlepsze ciągniki wygodne i bezawaryjne. Jd musi mieć 6 biegów inaczej to ślimak wolny no i rewers elektohydrauliczny, case mxu i nh t6000 duże maszyny nie to co jx czy jxu albo td ale tylko w dual command na dzwigniach biegi i też tylko z ehr, super maszyny. Perkins popytaj się opinni użytkowników co mają też inne.
  8. trakorzysta

    Amazone za-u 1500

    Dno i talerze z kwasówki czy zwykła blacha? Który rok, bo to chyba jest stary typ i raczej cały malowany, jak malowany to słabo, wylezie później rdza i łaty, lepiej kupić nie malowany i samemu podmalować wiesz co masz chociaż a tak to nic nie wiadomo.
  9. Jaki rejon, skąd jesteś ? Patrz na podnośnik by nie był wybity i skrzynia nie szarpała, przy poszukiwaniach case dla teścia widziałem kilka ładnych sztuk, co prawda pomalowane trochę przez co stoją w ogłoszeniach, ale mechanicznie lepsze od tych perełek u rolników. Dziś gadałem z jednym rolnikiem i sprzedał reno bo poszła mu skrzynia i zrobił na odwal i sprzedał , więc może popatrzi u handlarzy, patrz poprostu na stan maszyny.
  10. Kojarzę już ten ciągnik, ogładałem go z teściem bo szuka podobnego. Niestety jego stan jest słaby, elektryka kombinowana, dokładane przełączniki każdy z innej parafii, niektóre kable pocięte, nie wszystkie fabryczne działają, ehr nie działa płynnie, z tego co pamiętam z błotników też nie, podnośnik wybity, do wymiany wał i ramiona, jak się zapnie ciężką kosiarkę składaną do boku może puścić na frezach i połamać maszynę, fotel tapicerowany, przód opony do wymiany prawa łysa, felgi tylne i opony zmieniane założone za duże powinno być r38 jest r 42 przód r 28, nie zgrywają się jak tak było jeżdzone to przedni most i skrzynia pośrednia do roboty, dodatkowo tylne opony jakiś dziki roamiar, z tyłu zdjęta szyna widać świeżo odkręcone, tył malowany, maska malowana, błotniki i dach z innych ciągników inny odcień, silnik nie pracuje równo, coś tam rzęzi, jak dobrze kojarzę widać że było coś grzebane zresztą jak i w skrzyni , która też nie działa jak powinna. Lepiej było ci kupić 4 cylindry 112 koni trzy konie żadna różnica a są w lepszym stanie, dziś oglądaliśmy piękne 110 i chyba teść go zakupi. Wiem co piszę bo mam taki case 140 koni od nowości tylko w skrzyni 24x24 z dźwigniami petarda nie ciągnik a nakręcił 12 000 godzin bez awarii tylko filtry i oleje.
  11. Kolego jak szukasz popatrz serii tsa powyżej 2002 roku, t6000 lub case mxu to to samo tylko koniecznie z ehr i na skrzyni dual command z lewarkami od biegów przełączane ręcznie w okolicy jest kilkanaście i każdy chwali na td każdy narzeka, cena niewiele większa, a jakość maszyny całkiem inna. Jako nowe były 2 x droższe teraz różnica w cenie to ok. 30 tysięcy , te serie td/jx nie są super wytrzymałe , te większe mają inny gabaryt i komfort pracy, za dobry trzeda dać ok. 150 tysięcy ale to sprzęt na lata ciężkiej pracy. Sam mam case mxu i petarda, nie ma co porównywać do td czy jxu.
  12. Jaka skrzynia, na zimnym szarpie czy nie? Silnik na pompowtryskach? Podnośnik bez luzów? Ehr z błotników działa cxzy nie?
  13. Jaki podnośnik ehr czy mechaniczny( mechaniczny rzadko spotykany, podobno mocno problematycznyw naprawie i brak części), ehr super sprawa. Jak opony, bo już chyba trochę podjedzone, maska chyba też malowana bo nie pasuje kolorem do reszty? Szkoda że nie skrzynia dual command 24X24 z dwoma dźwigniami prosta i bezawaryjna ( montowana była też w NH Tm pancerna skrzynia) , ta 16x16 jak się posypie to trochę zaboli, podnośnik mocno wybity na wale górnym? Od rolnika czy handlarza, jak w kabinie mocno podniszczony? Coś było rozkręcane?
  14. Próbuję wykonać kalibrację w Claasie Arionie 620C skrzynia quadrishift 4 półbiegi z 2008 roku. ? Czy wiecie też jak się zmienia czułość rewersu w tym modelu, on nie ma tego wyświetlacza na słupku dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj