Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po pierwsze wyłacz capslock... po drugie czy mierzyliście czujnikiem zegarowym pozycje wzgledem płaszczyzny do której przylega głowica? Jeśli nie to tłok może stukać w zawory i ustawianie luzu na wiele się nie zda...

Opublikowano (edytowane)

Nie no tłoki były równo z blokiem jak pisałem był planowane tuleje były surowe wkładane a wtryski raczej nie powinny sie zawiszać ponieważ wszytskie końcówki nowe i ustawione

sorki za caps lock

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano (edytowane)

Skąd te stukania? dół czy góra?

 

bo jak dół to może nie dokręcona panewka na wale głównym

a jak góra to sprawdź przykręcenie klawiatury, może być coś nie tak z zaworem, może być luz na zaworze, zawór źle ustawiony

Edytowane przez trigo
Opublikowano (edytowane)

Właśnie nowe wtryski mogą stukać. To jest metaliczny stuk. Niekiedy bardzo głośny, niekiedy nie. Wtrysk może tak stukać jakby to była panewka. Zapal go i odkręć rurkę po kolei po na wtrysku Jak przestanie to wtrysk. Mi kiedyś tak stukał [nowy po założeniu]że myślałem że wał pękł. Po pauru minutach przestał. U kolegi raz stukał a raz nie stukał, i to z pół roku aż przestał w fadromię.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

tylko ze 2 tygodnie przed remontem zrobiłem samą głowice i wtryski bo sadził bardzo odmą i mówili ze tylko głowice zrobic i zrobiłem założyłem i wtedy tych stuków nie słyszałem ale odmą nadal dawał wiec zrobiłem też reszte i teraz po skreceniu wszystkiego to stukanie

jak przystawiam ucho do klawiatury to tak jak by tam ale wiadomo metal przenosi wiec sam niewiem ale napewno nie na panewkach jesli już to te tłoki jak kolega pisze ale przecież mówili ze planowane i nie widziłem zeby wystawały

wiec co radzicie sciągac głowice znowu??

Opublikowano (edytowane)

Zrób tak jak kolega radzi, poluzuj przewód do wtryskiwaczy, tak po kolei sprawdź każdy cylinder. Jeśli stuk ustanie całkowicie to będzie końcówka. Jeśli nie, ściągaj głowice. Splanowana głowica zbliża zawór do tłoka i czasami trzeba schować te zawory głębiej. Chyba, że przestawiłeś na napędzie wałka rozrządu i pozmieniały się fazy rozrządu. Zdalnie naprawimy , niestety. Opcja wyższych nowych tłoków wydaję się mało prawdopodobna, bo pisałeś, że nie wystają pomad tuleje.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

ROZRZĄD NA ZĄBKI IDEALNIE PASOWAŁ

 

własnie byłem odkrecałem przewody od wtrysków nic nie pomaga

a ten głos to jak ucho przystawie to tak jakby klawiatura słychac jak nizej przystawie koło rozrusznika to tak jakby jakies tryby sie jargotały

chyba mnie czeka kolejne rozbieranie ;[

Opublikowano

Sprawdz czy zawory lekko chodzą i czy spreżyny nie popękały a co z kołem pośrednim czy regenerowane-robiłeś wałek rozrzadu może tu coś nie tak

Opublikowano

głowica p remoncie wiec tam sprezyny i wszystko powinno byc ok

koło nie regenerowane a wałek rozrządu został stary bo mówili ze tam jest cisnienie opadowe i nic sie nie psuje niema potrzeby wymiany

Opublikowano (edytowane)

PAWELEK1108 koniecznie zmień mechanika.

Wałek rozrządu jest tak samo smarowany pod ciśnieniem jak wał korbowy tylko z tą różnicą że w obudowie która też się wyrabia.Wałka rozrządu się nie szlifuje tylko wymienia na nadwymiarowy

Edytowane przez asharot
Opublikowano

Tak na chłopski rozum: Stuki na górze silnika- głowica niema sladów uderzen i tłoki tak samo ok. zobacz dokładnie czy nie jest popękana któras z spręzyn, jesli masz czym to pokoleji rozbieraj i składaj kazdy zawór, To ze jest po regeneracji nie daje gwarancji ze wszystko jest ok. Upewnij sie czy głowica jest ok, a potem jedziemy dalej ;)

Opublikowano (edytowane)

Tak na chłopski rozum: Stuki na górze silnika- głowica niema sladów uderzen i tłoki tak samo ok. zobacz dokładnie czy nie jest popękana któras z spręzyn, jesli masz czym to pokoleji rozbieraj i składaj kazdy zawór, To ze jest po regeneracji nie daje gwarancji ze wszystko jest ok. Upewnij sie czy głowica jest ok, a potem jedziemy dalej ;)

DZIS SIEDIAŁEM PRzY nim kolejne godziny i zgłupiałe założełem spowrotem głowice i bez zmian stuka i stuka stuykanie jest rytmiczne i tak jakby bliżej pochodzi z wałka rozrządu lub samego rozrządu przykładałem ucho do miski i nic tam nie słychac

czuje ze chyba bede musiał go rozebrac na czesci pierwsze

Edytowane przez PAWELEK1108
Opublikowano

Ale nie rozebierałes głowic?. Jezeli nie, to było wiadomo ze będzie stukał dalej...Bo nic nie zrobiłes. A więc nie mamy pewnosci czy jest ona sprawna. No niestety ale musisz od czegos zacząc, a głwica jest nr.Pierwszym :mellow:

Opublikowano

NA KOLE posrednim sa prawie do połowy wyłupane ząbki i ma luz jesli go pociągne do przodu do tyłu w góre nie i na zebach od pompy wtryskowej jest spory luz czyzby to wina koła pompy była????????

Opublikowano

Luz o któym mówisz nie powinien dawać takich stuków choc z drugiej strony te wyłamane zęby mogą powodowac przemieszczanie się koła pośredniego względem osi spróbuj obrocić wałem i zwróc uwagę jak zachowują się koła rozrządu swoja drogą co powodowało takie uszkodzenie zębów?czy były one zniszczone przed remontem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v