Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Sprawdziłem wszystkie wskazane przez Was części i raczej niczego nie brakowało. Skręciłem traktor, wymieniłem uszczelki. Na rozrządzie jedna koło miało luz na łożyskach, pewnie niedługo by się urwało. Odkręcenia pokrywy wyszło na dobre. 

Traktor chodzi drugi i dzień i póki co jest dobrze. Stukania już nie słuchać. Dymi normalnie. Poczekamy zobaczymy.. mam nadzieję, że długo.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Hej, a co to może być jakieś stuki w silniku bardziej w górnej części pod głowicami co to może być ciagnik ma moc nie dymi tylko jak zimny to puszcza dym luz zaworowy ? a może laski popychaczy? jak jest ciepły to trochce mniej. Jak to sprawdzić? Proszę o pomoc  

Edytowane przez Sqowron
Opublikowano
22 godziny temu, Adi96 napisał:

Przyczyn od skutków może być multu.Ustaw najpierw luz zaworowy  może być wyrobiona głowica i klepie 

A laski popychaczy? te drążki ?? 

Opublikowano
1 godzinę temu, Adi96 napisał:

Mógłbyś powiedzieć coś więcej Czy silnik był w ogóle robiony ile ma motogodzin.Jeśli chodzi popychacze one rzadko kiedy stukają,najlepiej nagraj pracę

Nie w silniku nie było nic robione traktor 13 lat stał w  krzakach, a co do tych popychaczy dwie laski są bardziej wybite bo sprawdzałem dzisiaj może to być przyczyną? jutro mechanik będzie to mi powie co i jak a jak nie to nagram i wrzucę :)

Opublikowano

Mogło by być,jak 13 lat stał w krzakach to wszystkiego można spodziewać.Ja nie mam szklanej kuli to ci nie powiem dwa nie słuchałem pracy tak gdybać można w nie skończoność.Oby był dobry mechanik to tym się zajmie

Opublikowano
Dnia 22.11.2017 o 21:50, Adi96 napisał:

Mogło by być,jak 13 lat stał w krzakach to wszystkiego można spodziewać.Ja nie mam szklanej kuli to ci nie powiem dwa nie słuchałem pracy tak gdybać można w nie skończoność.Oby był dobry mechanik to tym się zajmie

Patrzyłem dzisiaj na panewki korbowe i jedna jest porysowana ale na wale nic nie ma może to być przyczyną ? Nie rozbierałem reszty nie wiem jak reszta i jak wygląda uszkodzona panewka???

Opublikowano

Nie nic nie ma jak wał nie ma rys to dobrze zmierzyć czopy i porównać z wymiarami w książce od instrukcji napraw może tylko trzeba nowe panewki a szlifu nie robić.Rozbierz reszte.Uszkodzona panewka jest brązowa mocno jesli jest uszkodzona

Opublikowano
14 godzin temu, Adi96 napisał:

Zamki na korbowodach są w stronę rozrządu? U mnie były 2 i 3 w stronę pompy i był stuk przy 2200 nic się nie działo

Czy po tym można rozpoznać który to szlif ? Który to szlif ? I są one uszkodzone? w jednej panewce jest dosyć spory rowek 

20171125_101208.jpg

20171125_101148.jpg

Opublikowano

Witam mam pewien problem z ursusem c 360,po wymianie głowic silnika na zregenerowane od pewnego czasu słychać odgłosy z okolic filtra oleju jak by zasysał powietrze  co może być tego przyczyną ?

Opublikowano
Mi ostatnio wywalilo uszczelkę i oddałem głowicę do regeneracji były splanowane i docierane gniazda zaworowe i podobno teraz są szczelne 100%. Po złożeniu ciagnik ma problem odpalić na zimnym silniku jest słabszy niż wcześniej i dymi na czarno.
Opublikowano
2 godziny temu, patryk111 napisał:

Witam mam pewien problem z ursusem c 360,po wymianie głowic silnika na zregenerowane od pewnego czasu słychać odgłosy z okolic filtra oleju jak by zasysał powietrze  co może być tego przyczyną ?

W sumie zasysać powinno.  Ale sprawdź czy po odkręceniu nakrętek pokrywek też jest ten odgłos. Możliwe że po splanowaniu zawory są tak wysoko że miseczka sprężyny opiera się o pokrywkę.

Opublikowano (edytowane)

No nie przesadzaj  Seweryn że po splanowaniu głowicy zawory są wysoko,  co ma planowanie do tego?     :P   raczej chodziło Ci o frezowanie gniazd,    ale takie stukanie o dekielek może być po zakręceniu pokrywy przekręconej w jedną stronę. Zawory mogą być źle ustawione za mały luz i się nie domyka któryś ssący

Edytowane przez Sean
Opublikowano
Ponowie swoje pytanie ostatnio wywalilo uszczelkę pod glowica i oddałem je do regeneracji. Były splanowane i docierane gniazda zaworowe i podobno teraz są szczelne 100%. Po złożeniu ciagnik ma problem odpalić na zimnym silniku kręci dymi aż wykońcu zalapie i chodzi. Jest słabszy niż wcześniej dymi na czarno i pali dużo więcej paliwa. Dymi nawet na postoju bez obciążenia. Silnik wydaje mi się ze pracuje równo. Luz zaworowy ustawiony dobrze. Nic więcej nie było robione. Możliwe jest ze to wina źle zrobionych glowic?
Opublikowano

to po co dawales do regeneracji  jak wywalilo uszczelke to trzeba było zmienić tylko uszczelke i  jechac dalej  a nie szukac sobie zajęcia  i niepotrzebnych wydatków   

te głowice  żadko kiedy się planuje  bo skrzywić jej sie nie da no chyba że ma wżery na przylgni

 jeśli ci cieżko pali to sparwdź luzy zaworowe  jeśli są ok to zdejmuj te głowice i zalej naftą zawory  jak puszczają to zawieź na poprawke

ą 

 

Opublikowano

Przy każdej regeneracji gniazd zaworów planuje się głowice. Nie wydaje mi się żeby była to wina regeneracji. Zdejmij kolektor wydechowy i sprawdź czy każdy cylinder wali, czy nie zostały podkładki w gniazdach zaworów, czy wtryskiwacze dobrze ustawione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v