Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pokombinuj  może nasadkę kup  co jest obrotowa  na 90 stopni albo trzeba będzie może poświęcić któregoś klucza , widzisz było się zapytać kogoś jak ma być zprzeciwagą  ale nawet do myślenia powinno dać że to jest w ruchu obrotowym  i daje się ośrodkową.Tak samo korbowody muszą być odpowiednio dokręcone.Co mogę powiedzieć jedynie życzyć że się uda dokręcić

Opublikowano

Sprawdził bym oś koła pośredniego w rozrządzie bo pewnie nakrętka się odkręciła a oś koła wsuneła się do środka i zaczepia o przeciwwagę wału korbowego i dlatego słyszysz to na wysokości pompy wodnej

Opublikowano

Cześć.

Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.

Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.

Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.

 

post-166469-0-62938700-1502913374_thumb.jpg
post-166469-0-60426700-1502913372_thumb.jpg
post-166469-0-02419700-1502913371_thumb.jpg
post-166469-0-01889800-1502913369_thumb.jpg

 

Opublikowano

Zdejmij oslone rozrzadu czesc wyglada jak by miala odbite zeby kola zebatego.Cos podobnego jest na wale korbowym tuz za kolem pasowym.Jak zaczął tluc to raczej i tak remont silnika cie czeka.jestem na tym samym etapie mi akurat rozrząd się rozkręcil i narobil sporo zlego-wyrwana tuleja trzymajaca kolek koła pośredniego. W efekcie czekam na silnik od zetora

Opublikowano

Żeby był korbowód to kolega by widział że Ursus pokazał kopyto.Wygląda na półpierścienie wału bo skoro nie mógł okręcić rozrusznik lub której z pokryw,rozbierz przód silnika odkręć tylną pokrywę i patrz

Opublikowano (edytowane)

Mi to wygląda na przedni odrzutnik oleju, blachę na wale przed zębatką rozrządu. Bo odbite są na nim zęby, bo jest to blacha, bo nie jest to półpierścień, bo nie ma tam nic innego podobnego. A te grubsze kawałki jeśli są z aluminium to kawałek pokrywy rozrządu.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Do dymienia nie ma się to ni jak ale blacha w trybach rozrządu spokojnie zablokuje rozruch silnika. Jeśli wyleciała blacha zębatka na wale na pewno jest luźna a przestawienie rozrządu może mieć wpływ na dymienie.Nie mówiąc o tym że nie wiadomo co jeszcze się tam rozleciało, w jakim stanie jest klin, dla czego rozwaliło odrzutnik.

To na bank odrzutnik bo nie ma tam nic innego.

 

A koło pasowe  jest całe w tym miejscu gdzie jest klin? Lubiły pękać.

Edytowane przez seweryn20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v