Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

zakładam nowy temat bo sprawa sie skaplikował ,a mianowicie po kapitalnym ursusik odpalil jak nowy ale nie trzyma cisnienia pompa daje a u gory dojdie do 1 bar i zaraz spada na 0 czyżby panewki na wałku rozrzadu bo wałek jest nowy.pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Sprawdz panewki na wale korbowym.Znam taki przypadek że w sklepie skompletowali panewki z wałem ,nikt tego nie sprawdził przed założeniem a po kilku dniach dochodzenia okazało się że wał ma 3 szlif a panewki są nominalne.

Edytowane przez tomek15h
Opublikowano (edytowane)

Wałek rozrządu nie ma panewek, może masz już obudowę wyrobioną i trzeba nad-wymiarowy założyć. Albo szklanki popychacze mają luzy, albo pompa wymaga wymiany, może zawór na pompie, może też być nieszczelność układu.

 

A pompa miała swój zawór czy stary zakładałeś. Chodzi mi o przewód ten co idzie od pompy do bloku, u mnie był przypadek że raz pękł a drugim razem nakrętka się w nim popsuła.

Edytowane przez marcinnowicki87
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli są wahania cisnienia to może być nieszczelny smok, załóż nową uszczelkę i najlepiej nowy zawór cisnieniowy na pompie. Przyczyn może być bardzo wiele, najlepiej napisz co robiłeś w silniku a co zostało stare, bo dla niektórych kapitalka oznacza wymianę uszczelek :lol:

Edytowane przez krzych2007
Opublikowano (edytowane)

w silniku po szlifie jest wał panewki sprawdzane .nowe tłoki pierścionki tuleje pompa oleju wałek rozrządu także wszystkie łożyska a tego zaworu to nie wymnieniałem od pompy i nic w niej nie przestawiałem.

ale mierzyłem ciśnienie za filtrem tam gdzie idzie na kanał główny i tam ciśnienie jest ok

także na górę podaje tylko jakby nie mógł utrzymać tego ciśnienia

Edytowane przez benek30
Opublikowano

Ja na zimnym silniku mam 5 barow, na ciepłym 3 bary, Uwaga obroty to (800 tys)!! Dobre mam cisnienie ? Dzieki pozdro :) :)

 

Przeczytaj temat, tam jest wszystko powiedziane. Chyba że masz silnik ze statku kosmicznego jak osiągasz takie obroty to już Ci nie pomożemy :P

Opublikowano

Ciekawostka -> minimalne obroty silnika według książki to 800 rpm i przy tych obrotach powinny gasnąć (albo już być zgaszone) obie kontrolki. Ponadto za wysokie ciśnienie też jest nie dobre, wszędzie będzie się lał olej

 

Ja w ksiazce widzialem minimalne obroty 550 obr/min

 

Fak jest faktem ze u nas na dobrze rozgrzanym silniku lampka zaświeca się poniżej 800 może 700 obr/min. A pytałem wujka ktory jezdzi nim od 30 lat i twierdzi ze chyba całe życie tak było.

Opublikowano

Nawet bardzo dobry. Jak przy 700 zapala się kontrolka oleju to nie masz ciśnienia. Pocieszę cię tylko że nie zatrzesz wału ani nic innego bo jest już prawdopodobnie porządnie wyrąbany. Chodził by nawet gdybyś wylał olej, założył kalamitki i smarował raz w tygodniu.(Żart) Może też cyganić kontrolka.

Opublikowano

u mnie też było podobnie z kontrolką.. po założeniu zegara wszystko się wyjaśniło.. czujnik był do bani... załóż zegar warto. koszt nie duży.. ja dałem 100 z dostawą..

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Po co zaraz nowy zegar, kontrolka w 60-tce nie ma nic do zegara jest tylko włożona w zegar, jeszcze może być wina zaworu że do końca się nie domyka i na wolnych będzie się świecić, tak miałem w dwóch silnikach, po wymianach zaworów przy pompach wszystko było ok.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Witam, nie czujny tak mi się rzuciło w oko nawet nie śledziłem tego tematu :D po prostu mam sentyment do U-R-S-U-S C-360 :lol:

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Żaden problem. Są dostępne w handlu specjalnie do 60-ki.

To ja mam zrobione tak,że mam założoną "deskę" od 3P i tam mam w miejscu fabrycznego wskaźnika ciśnienia powietrza założony wskaźnik podwójny od Stara.Jedna strona podłączona do powietrza,a druga do ciśnienia oleju.Problemów nie ma żadnych,a koszty są dosyć śmieszne,bo taki wskaźnik można na złomie kupić za grosze,albo czasem za darmo jak się uda.Do tego można sobie kupić kawałek wężyka olejoodpornego ciśnieniowego (widziałem nawet w sklepie gotowy z końcówkami) i jakiś trójnik,bo ja mam też czujnik do kontrolki.Wszystko śmiga i mamy w jednym wskaźniku dwa pomiary bez zajmowania dodatkowego miejsca.

Opublikowano (edytowane)

Zrobię,zrobię jak będę miał aparat,bo siostra zabrała. ;[ Wraca we wtorek :rolleyes:

Mogę jedynie takie coś pokazać,wrzucone wcześniej.Trójnik przy bloku.Pochodzi z żuka,do łączenia przewodów hamulcowych na moście

obraz005pog.th.jpg

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witam.U mnie wygląda to tak.Jak pisałem,wskaźnik podwójny ze Stara pasuje idealnie w miejsce orginalnego od ciśnienia powietrza w 3P :rolleyes:

Do temperatury silnika mam "chwilowo" zmodyfikowany wskaźnik z Poloneza Caro MR93 Włożony po prostu w okrągłą obudowę ze wskaźnika temperatury od STARA. Współpracuje z orginalnym czujnikiem z poldka wkręconym w kolektor wodny.

tablicarozdzielcza.th.jpg

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Naliczyłem tu chyba z 13 kontrolek :P coś Ty tu na podłączał? :lol: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v