andrzej80j

Deutz-Fahr AGROTRON K 100 półbiegi

Polecane posty

hmm skąd jesteś ??

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jaki komputer był podłączany ? z SDF oryginał czy jakaś texa ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRIst    0

Tego to już nie powiem, gdy był jeszcze na gwarancji serwis podłączał a na jakim programem oni operowali to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak serwis to już wiem czym tylko dziwi mnie zachowanie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Witam. Mam w domu ciągnik deutz k 90 z 2006 roku na próbie przed zakupem i zauważyłem że półbiegi M i H działają dobrze ale po zmianie z M na L nie ma różnicy w prędkości tylko szarpie , zwalnia tak jakby sie ślizgał. Dzwoniłem do sprzedawcy mówił że cewka od półbiegu ale sam niewiem. Może ktoś miał podobne objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej nie cewka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

manometry w rękę i mierzenie ciśnienia tam wszystko się wyjaśni


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    79
Dnia 5.10.2014 o 18:13, yudin napisał:

7200 ma 4 połowki do tyłu i przodu, 7100 3 do przodu i 1 do tyłu :)

moim zdaniem rozsypuje sie skrzynia

 

 

mam pytanie agrokon 6,45 ile ma polowek skrzynia 6 biegow zf bez zajaca i zolwia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpz    0
Dnia 22.11.2014 o 10:26, yudin napisał:

ja tylko podejrzewam wałki, wiadomo ze lepiej najpierw sprawdzic płyte z elektrozaworami bo jest prościej i szybciej - mniejsze koszty.

w skrzyni masz jeszcze wałki i łozyska przed modyfikacja a więc lubiły po jakimś czasie sie uszkodzić. 

Witam.Czy Agrotrony k-420 mają już łożyska i wałki po modyfikacji?Czy są bardziej trwałe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wręcz na odwrót


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alibus    0

Witam. 

 

Problem polega na tym iż po wymianie pompy hydraulicznie ciagnik w polu pod obciążeniem pracuje dobrze. Lecz jeśli jedziemy  droga beż obciążenie to potrafi przy zmianie połbiegow się ślizgnąć to znaczy dzieje się to na polbiegu drugim lub trzecim i czwartym  i to jest podczas przyspieszania na 6 biegu  (bo tylko na 6 zmieniam polbiegi podczas drogi) jeśli chodzi o pracę w polu to pod obciążeniem nic się nie dzieje zmienia polbiegi bez problemu. Zauważyłem też że tam.gdzie jest wizjer od stanu oleju to olej robi się trochę mentmy podkreślę ze olej jest świeży.  Przy okazji zapytam ile powinno być oleju w tym wizjerze ponieważ są 3 kreski ja mam przed tą 3 kreska 

 

 

Problem też mam że jak sje rozgrzeje to spomaganie chodzi trochę głośniej.

 

Wersja ciagnika z dwoma pompami hydraulicznymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj