Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powinien być blok zaworowy z akumulatorami jeden lub dwa, nie wiem dokładnie w  którym miejscu. przy opuszczonej osi można sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu w aku. są do tego specjalne zawory do upuszczania i nabijania gazu

Opublikowano

Witam. Ja również podepnę się pod temat ;) mam taki problem, próbowałem przepalić ostatnio mojego Aresa po ok 2-miesięcznej przerwie i nie daje rady :( ładnie kręci ale żadnego dymku nawet z rury nie puści, jakby paliwa nie miał. W tamtym roku miałem podobnie ale za entym razem odpalił, a potem nie miał dłuższej przerwy więc było dobrze. Sprawdziłem czy nie zapowietrzony, podpompowałem i nic :( Czy jakaś dobra dusza poradziłaby za co się zabrać? Może wtryskiwacze ? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę ;)

Opublikowano (edytowane)

Wtryski tak wszystkie na raz nie siadają. Możliwe że przycięła się pompa lub jej sterowanie szwankuje skoro nie puszcza paliwa. Spróbuj zapalić na samostarcie,jeden niech kręci a drugi podaje delikatnie samostart. Jak zapali na samostarcie to psikaj dalej niech będzie widać że pociągną ropę - może się odblokuje a jak nie to pompa lub jej sterowanie do naprawy.

Edytowane przez Wojtek987
Opublikowano

dzięki za radę :) jutro wypróbuję tylko nie wiem czy to rozwiąże problem bo nawet jeśli odpali a znowu zostawię go na dłuższą przerwę to będzie to samo pewnie :/

panowie odnośnie braku paliwa po dłuższym postoju to ono cofa się do zbiornika wystarczy zamontować przy zbiorniku filterek jednostronnego przepływu i ręką odjął problem a co do podnośnika cewek itp to trzeba sprawdzią alternator dziwnie brzmi ale jak alternator nie działa to hydraulika nie działa

Opublikowano

Kolego -WielkiBrat9- w renowkach zamontowany jest przy pompie bezpiecznik topikowy w takiej czarnej tubie. Mialem identyczny problem ze lafnie krecil a nawet dymka nie puscil.

Opublikowano

@Slevyn  a gdzie dokładnie jest ten bezpiecznik ? I jeszcze mam pytanie, bo odkręciłem przewód przy wtryskiwaczu i zakręciłem rozrusznikiem no i niby paliwo leci ale jakoś tak słabo, czy tak jest dobrze czy może powinno bryzgać ?

Opublikowano

Cewki można sprawdzić; odkręć gumowy korek i wtedy można zdjąć uzwojenie(cewkę) z trzpienia podaj potem napięcie, może być z panelu podnośnika i następnie wkładając w otwór coś metalowego(śrubokręt) powinno dać się odczuć pole magnetyczne, wtedy cewka i jej zasilanie jest ok. Wtedy trzeba dobrać się do trzpienia bo może się przycinać.

Magnes na filtrze nie jest zły tylko że opiłki z okładzin czy synchronizatorów nie są magnetyczne, tak samo z pompy(aluminium).

 

Uważaj  z tym podawaniem napięcia do cewki zdjętej z trzpienia bo bardzo łatwo można ją spalić :)

Opublikowano

Kolego czy ty się słyszysz w innym temacie podpowiadasz gdzie znajduje się sterownik 

 

Prawdopodobnie znajduje sie za siedzeniem pod plastikiem pod tylna szyba 

A tu pytasz gdzie jest sterownik WTF???

Opublikowano

Kolego czy ty się słyszysz w innym temacie podpowiadasz gdzie znajduje się sterownik

A tu pytasz gdzie jest sterownik WTF???

Dobra ok troche zamulilem.bo ja jeszcze go nie widzialem tylko slyszalem ze tam prawdopodobnie sie znajduje. A jak mam sprawdzic to zasilanie mozez cos wiecej podpowiedziec???

Opublikowano

odkopie archiwalny temat ale wie ktoś kto zajmuje się w okolicach kujawsko pomorskiego naprawą EHR. Pacjent  Renault 103.54;  sterownik TCE4 nie chce opuszczać ramion ani ze sterownika ani z przycisków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v