Skocz do zawartości
batman23

ropa w oleju w renault 651

Polecane posty

batman23    0

od jakiegos czasu zauwazylem w renault 651 ze w silniku znacznie przybylo oleju , jest on zadki wiec jest w nim ropa , chcial bym sie dowiedziec ktoredy sie tam dostala bo jest to niepokojace i nie chce popsuc sobie ciagnika , olej jest do wymiany bez dwoch zdan ale musze znalezc usterke i naprawic , prosze o szybka pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

na poczatek pompka zasilajaca


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batman23    0

w moim modelu nie ma pompki zasilajacej , jest wbudowana w pompe wtryskowa , a czy jest to mozliwe aby ropa przedostawala sie do oleju przy swiecy plomieniowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    72

Może być uszkodzona świeca płomieniowa, uszkodzony uszczelniacz pompy wtryskowej, lejące wtryskiwacze i lub zużyte pierścionki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Świeca płomieniowa może mieć niedomknięty zaworek bimetalowy i podczas pracy silnika kapie tam paliwo. Silnik je wciąga, ale nie dopala i dostaje się do oleju.

Wykręć świece z kolektora i zapal silnik. Świeca oczywiście cały czas podpięta do przewodu paliwowego. Będziesz widział czy się poci, czasem wystarczy tylko popompować pompka ręczna by wytworzyć większe ciśnienie w układzie.

Pompa wtryskowa ma uszczelniacz na wałku napędowym. Jeśli się zużył paliwo z niej tędy kapie do komory korbowej czyli do oleju.

Pompa do wykręcenia, jednakże przed wykręceniem zrób znak na niej i na silniku.

Co do pierścionków i wtrysków, to jak z kondycja silnika, dymi z odmy, jak dymi z komina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batman23    0

aha , z odmy praktycznie nie dymi a z komina dym jest bialy a nawet wrecz przezroczysty

 

oczywiscie na biegu jalowym silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batman23    0

a jesli jest swieca popsuta to czeka mnie wymiana na nowa czy da sie jajakos naprawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jak świeca popsuta to do wymiany. Tego nie naprawisz. Powinna pasować od MF255, więc koszt 35zł. Wykręć starą i porównaj gwint w sklepie, bo tylko tym mogą się różnić, bo to taka to taka sama świeca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    835
(edytowany)

Świeca jest zasilana z nadmiaru wracającego do baku, jest specjalny odstojnik gdzie gromadzi się paliwo i zasila ją, ciśnienia tam praktycznie nie ma. Zdejmij przewód i zaślep go i zobaczysz czy coś się zmieniło.

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batman23    0

zrobilem tak janawet sie nie otworzyla k kazal mtracz wykrecilem swiece i odpalilem ciagnik i nic nie widzialem zeby sie pocila , malo tego byl na niej czarny osad a przy rozruchunawet sie nie otworzyla bo rozumiem ze powinna w ktoryms momencie puscic paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

kabel powrotu moze byc pod deklem,lub naped pompy wtryskowej(tylko te dwie mozliwosci) lub ta swieca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Kolego odetnij tą świecę abyś miał 100% pewności. Jeśli to nie pomoże to zostaje ci tylko sprawdzenie pompy wtryskowej, tam też może tłoczek puszczać i ropka przez pompę do oleju idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batman23    0

kabel powrotu moze byc pod deklem ? nie rozumiem a pompa byla u regeneracji i wszelkie uszczelniacze byly wymienione wiec raczej nie pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Kiedyś słyszałem że jak wtryski leją to oleju może przybywać - ale w to ciężko mi uwierzyć <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Nierozpylonego paliwa silnik nie dopala, a pierścionki zbierają je do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Kolego @batman23 co zrobiłeś przez 3 tygodnie z tym problemem? Wykluczyłeś już jakąś usterkę?

Jeżeli silnik nadal pracuje na rozrzedzonym oleju (powyżej 10%) i nie jest to olej HC to niebezpieczeństwo zużycia elementów ciernych silnika wzrasta piramidalnie.

Dla mnie najbardziej prawdopodobną przyczyną przedostawania się ON do oleju jest przeciek z pompki zasilającej lub pompy wtryskowej bezpośrednio do miski olejowej przez uszczelniacz.

Piszesz, że uszczelniacze zostały wymienione przez pompiarzy, ale nie takie rzeczy już psuli - także nie do końca bym im wierzył.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    835

Mi pompiarz mówił że przy silnikach z dużym przebiegiem, za słabszym sprężaniem nie należy ustawiać wysokiego ciśnienia wtrysku nawet jeśli pompa jest nowa, może to powodować właśnie przedostawanie się paliwa przez pierścienie tłokowe na dół do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batman23    0

odciolem teraz swiece od doplywu paliwa i zobaczymy ,spuszcze olej , zaleje nowym i bd uwaznie mierzyl i kontrolowal poziom oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez James15111983
      Może ktoś mi powie... Silnik mwm Renault 7514. Jakie ciśnienie powinno być w silniku? 
    • Przez antoniekek
      Dzień dobry,
      Poszukuję instrukcji obsługi do Renault 651. 
      Najlepiej w języku polskim, ale angielski czy niemiecki też może być.  

      Dodatkowo czy, ktoś z użytkowników tego ciągnika jest mi w stanie zmierzyć długość bagnetu ( szabelki do oleju silnikowego). Niestety w moim jest z innego ciągnika i nie wiem czy stan oleju jest wystarczający. Orientujecie się może, ile oleju wchodzi do tego silnika: MWM D227-4?
      Dziękuję za pomoc!
       
    • Przez Maniek11001
      Witajcie koledzy .  Mam pytanie do posiadaczy Reni którzy robili juz remont silnika w swoim statku. Mianowicie chodzi mi o koszt naprawy silnika ( dolu) góra zrobiona na wiosnę. I czy u was też tak ciężko chodzi dźwignia od sprzegla? ( linka nowa ) czy da się to jakoś wyregulowac? 
      Renault caly mechaniczny, 
      Proszę i dziekuje za odp 
      Pozdrawiam 

    • Przez tomek2201
      Witam. Czasami pojawia się problem z polbiegami. Wczoraj jak zaczynałem pracować ciągnikiem polbiegi działały a później przestały. Sprawdzałem opór na cewkach i wtyczki i wszystko wydaje się w porządku a polbiegi nie mogłem zmienić. Po odpaleniu na wyświetlaczu przeskakują od 4 do 1 i tak zostaje i nie mogłem zmienić. Dziś rano wsiadłem do traktora i wszystko działa. Czasem się tak dzieje a czasem od początku nie ma a później znów są. Gdzie szukać problemu? Dlaczego się tak zacinają?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.