Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z moim ursusem a mianowicie podczas regeneracji przodu zauważyłem ze wywala mi olej pod kołem pasowym tym od wału i nie wiem co zrobić.Oryginalnie jest tam jakiś simering albo odrzutnik czy jakiś oring?post-53155-0-42741500-1404028397_thumb.jpg

Chcę to naprawić bo zbliża się malowanie ursusa i nie chcę tego potem rozbierać jak już pomaluję.

Edytowane przez marles
Opublikowano

Oryginalnie jest tam odrzutnik lub w nowszych wersjach uszczelniacz. Jeżeli masz tam odrzutnik a chciałbyś przerobić to na uszczelniacz żeby olej nie uciekał to wtedy musisz zmienić pokrywę rozrządu i koło pasowe.

Opublikowano

Jakie powinny być uszczelnienia na misce olejowej w 3p ? Bo eliminowalem wycieki miski olejowej no i od strony kola pasowego nic nie cieknie juz a lalo się dosyć mocno, lecz od strony sprzegla nic to nie pomoglo ;/ Nie leje się na pewno z pod simeringa na wale tylko z pod uszczelki misy olejowej

Opublikowano

Witam mam w c 360 objawy ze gdy sie nagrzeje to wali mi olej z korka wałka rozrzadu ten co jest wkrecony w blok od storny sprzegła rozciagnołem go i  tam jest olej dałem podkładki gumowo miedziane i dalej d*pa leci jak zlapie dobra temperature czy to leci jeszcze z innego miejsca?wymieniłem pokrywe ta co był odrzutnik na pokrywe z symeringiem i od skrzyni kompet symeringów i dalej tak jest jak to uszczelnic moze ktos miał podobny problem.

Opublikowano

Lecial mi olej silnikowy z c360, podejrzenie padlo na odrzutnik. Wymienilem pokrywke na taka z uszczelniaczem i po 2  dniach znowu zaczal lac sie olej. Da  sie to jakos uszczelnic?

Opublikowano

Po primo trzeba dobry uszczelniacz a nie jakiś tani,ja dałem brązowy z metalem na zewnątrz koszt chyba 60 zł.Może ci się lać również po śrubach koła zamachowego.Po złożeniu  silnika też mi leciało po paru dniach,musiałem zmienić wałek sprzęgłowy Waryńskiego bo jakiś wadliwy lub szajs kupiłem wstawiłem przy okazji zrobiłem ten wyciekm uszczelniacz dałem nowy plus silikon na śruby koła zamachowego jazda testowa i na razie sucho ani kropli 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v