Skocz do zawartości
krystian96

Ursus C-360 wyciek oleju

Polecane posty

krystian96    0

cześc . w moim c360 3p wycieka olej z silnika do sprzęgła . wymieniłem już 2 razy uszczelniacz i dalej cieknie czy da sie coś z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

pewnie masz duży próg na wale i dlatego...To by trzeba było napawać i przetoczyć, ale to na wale ciężko...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Jeżeli jest próg na wale nalezy przesunąć pierścień o 3,2mm w głąb


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystian96    0

progu na wale nie ma bo wał był wymieniany i przepracował około 200 mth to raczej coś musi być innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

A uszczelniacz masz brązowo-czarny, niby oryginalny, jak nie to może ciec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystian96    0

a nie wiecie może jakiś tam odrzutnik oleju powinien być na wale od strony sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    26
(edytowany)

Witam mam problem z moim ursusem a mianowicie podczas regeneracji przodu zauważyłem ze wywala mi olej pod kołem pasowym tym od wału i nie wiem co zrobić.Oryginalnie jest tam jakiś simering albo odrzutnik czy jakiś oring?post-53155-0-42741500-1404028397_thumb.jpg

Chcę to naprawić bo zbliża się malowanie ursusa i nie chcę tego potem rozbierać jak już pomaluję.

Edytowano przez marles

Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Oryginalnie jest tam odrzutnik lub w nowszych wersjach uszczelniacz. Jeżeli masz tam odrzutnik a chciałbyś przerobić to na uszczelniacz żeby olej nie uciekał to wtedy musisz zmienić pokrywę rozrządu i koło pasowe.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

No właśnie. A wiekowy odrzutnik zawsze coś zarosi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    26

Niby dużo nie leci ale zawsze a wymiana odrzutnika coś da?


Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Wymiana obu części odrzutnika pewnie tak. A to nowe koło pasowe bo w nim są rowki odrzutnika i pokrywa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    26

Wyczyszczę ten wywalony olej z pokrywy rozrządu i zapalę silnik i zobaczę czy wywala olej cały czas czy zbierał się już dłuższy czas


Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie powinny być uszczelnienia na misce olejowej w 3p ? Bo eliminowalem wycieki miski olejowej no i od strony kola pasowego nic nie cieknie juz a lalo się dosyć mocno, lecz od strony sprzegla nic to nie pomoglo ;/ Nie leje się na pewno z pod simeringa na wale tylko z pod uszczelki misy olejowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomzwolin    0

Witam mam w c 360 objawy ze gdy sie nagrzeje to wali mi olej z korka wałka rozrzadu ten co jest wkrecony w blok od storny sprzegła rozciagnołem go i  tam jest olej dałem podkładki gumowo miedziane i dalej d*pa leci jak zlapie dobra temperature czy to leci jeszcze z innego miejsca?wymieniłem pokrywe ta co był odrzutnik na pokrywe z symeringiem i od skrzyni kompet symeringów i dalej tak jest jak to uszczelnic moze ktos miał podobny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomzwolin    0

temat rozwiazany lało sie ze sruby i zaslepki metalowej wałka rozrzadu pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil902    0

Lecial mi olej silnikowy z c360, podejrzenie padlo na odrzutnik. Wymienilem pokrywke na taka z uszczelniaczem i po 2  dniach znowu zaczal lac sie olej. Da  sie to jakos uszczelnic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    206

Dobrze zdjagnozuj czy to napewno olej silnikowy a nie ze skrzyni.Jeśli silnik ma przedmuchy to nigdy tam tego nie uszczelnisz.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1156

Po primo trzeba dobry uszczelniacz a nie jakiś tani,ja dałem brązowy z metalem na zewnątrz koszt chyba 60 zł.Może ci się lać również po śrubach koła zamachowego.Po złożeniu  silnika też mi leciało po paru dniach,musiałem zmienić wałek sprzęgłowy Waryńskiego bo jakiś wadliwy lub szajs kupiłem wstawiłem przy okazji zrobiłem ten wyciekm uszczelniacz dałem nowy plus silikon na śruby koła zamachowego jazda testowa i na razie sucho ani kropli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam.
      Pytanie w mtz 952.3 pojawił się tak jakby wyciek diesla spod świecy żarowej. Możliwe to jest? Co może być walnięte?
      na razie brudzi po prostu ale chcę to usunąć jak najszybciej. Pierwszy cylinder.
    • Przez matek98
      Witam mam problem z ursusem c-380 z roku 2017 już z dpf. Wyskoczył mi błąd 3719 może ktoś miał z tym doczynienia. Mam też pytanie jakie macie obroty na postoju bez gazu bo u mnie wynoszą prawie 1000 obrotów i z serwisu sie upierają ze takie muszą być, sasiad ma ft 675 i ma duzo nizsze obroty a praktycznie taki sam silnik 
    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.