Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukaniu94    0

Witam jestem posiadaczem claasa dominatora 78 i padła niestety uszczelka pod głowicą i niestety nie jestem w stanie dojść jaki to silnik. Czy da się to jakoś sprawdzić? Wiem że to perkins ale jaki model?

 

POzdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaniu94    0

A nie ma cośtakiego jak tabliczka znamionowa na bloku silnika żeby zobaczyć jaki to silnik ? Bo to akurat każdy wiedział.. Ale że nie będzie takiej na miejscu dlatego chce szybciej to zamówić ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil496    39

To będzie najprawdopodobniej Perkins 6.3544 ( z taką stojącą w pionie pompą wtryskową ) jeżeli kombajn jest do 1990 r. Powyżej 1990 r był już Perkins 1006.6

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    47

Witam,nabite jest na bloku silnika w miejscu gdzie jest przykręcana pompa wtryskowa, jak jest ta przystawka pod pompę, jest taka płaszczyzna, i tam są numery ,tak jest u mnie ,a mam silnik 6, 354 ,a czy inne też w tym samym miejscu mają nie wiem ,ale jak tam nie będzie trzeba po prostu poszukać, ja też szukałem i tam właśnie znalazłem :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

może byc tam jeszcze mercedes om352

 

też montowali do 78.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaniu94    0

Wiem napewno że to perkins. Ale jeśli chodzi o ten wtrysk to masz racje jest stojący a koło niego był taki napis "tv80016u68789" jeśli dobrze spisałem bo jest troche nie wyraźnie :) czy może ktoś napisać co to znaczy ? kombajn jest z 83 roku jeżeli się nie myle, bo wiecie jak jest z rokiem produkcji kombajnów :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

W 83 nie robili serii X8, jeśli masz na pewno 78 to rok min '86. Silnik pewnie 6.354, na starej wąskiej lub nowszej szerokiej głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

jeśłi masz dominatora 78 z lat 86-89, to masz na 90% perkinsa 6.3544

http://imagizer.imag...7/2515/i3yf.jpg

 

jełi natomaist masz młodszego (od 90 wzwyż), to masz perkinsa 1006.60.

 

 

ps

10 razy szybciej uzyskalbyś potrzebne info, gdyby chciało ci sie zrobić i zamieścić jedno zdjęcie, zamiast szukac jakichś numerów, które, nota bene, nie podaja typu silnika, a jedynie jego numer seryjny, wiec nikt bez jakichś specjalnych katalogów od perkinsa nic ci o nim nie powie.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

Ło nawet zdjęcie motoru z naszego dominatorka tyle że siedzi on w 98s

Edytowano przez marek3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

pierwsze w grafikach google wyskakuje;)

 

 

ps

wyedytuj posta i usuń cytat, bo Ci szanowny nasz moderator przywali pukty karne za cytowanie poprzednich postów.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RolHub22
      Witam, jest problem z odpaleniem T25 A1 rok prod. 1972 lub 1973. Ciężko pali prawie wogule nie może zapalić sprężanie schychac ,że ma z tłumika wydobywa się gęsty czarny dym. Gdy po "setnej" próbie uda się odpalić nie może utrzymać obrotów pomimo dodawania gazu. W tym momencie słychać dziwny dźwięk z silnika jak by "pisk", stukanie i od razu gaśnie. Przewody paliwowe zostały oczyszczone tak samo jak zbiornik paliwowy. Pompa został wymieniona. Ktoś miał coś takiego w swoim T25?
    • Przez Fendt612
      Mam parę pytań dotyczący silnika Fendt 612
      1.Z jakim momentem powinna być dociągana głowica( na forum wyczytałem że z siłą od 200 od 210Nm, ale nie jestem pewien czy nie za duża)
      2. Z jakim momentem powinny być dokręcane stopy korbowodów
      3. Jaki luz zaworowy należy ustawić
      Bardzo prosze o odp.
    • Przez kamiljaro
      Witam posiadam case 5150 1996r skrzynia powershift, licznik ten najbardziej cyfrowy. 
      Problem polega na tym,że licznik obrotów wskazuje na wolnych obrotach 230 a przy maksymalnych około 600. Czy ktoś orientuje się jak to przestawić 
    • Przez xAlbertsheise
      Dzień dobry,
      Proszę o pomoc w wyborze pługa.
      Jaki pług obrotowy, używany kupić do ciągnika New Holland TD5.85 (82KM) z ładowaczem czołowym URSUS TUR 6.
      Producenta krajowego czy zagranicznego, 3/4 skiby, maksymalna masa, jakie zabezpieczenia?
      Na co zwrócić uwagę podczas zakupu?
    • Przez gumis428
      Witam wszystkich,
      Mam w domu jakąś starą przyczepę, w której niestety nienaprawialnej awarii uległo koło. Od kilku miesięcy przeglądam internet w poszukiwaniu takiego koła jednak nie mogę znaleźć wersji z odpowiednią ilością otworów mocujących itp. Pomyślałem, że może gdyby udało się zidentyfikować model to byłoby łatwiej. Jest to stara przyczepa i podobno mój dziadek kupił ją jeszcze w latach 80, od kogoś kto kupił z Czech lub Słowacji a patrząc na czasy to prawdopodobnie z Czechosłowacji. Przeglądałem różne fora, ogłoszenia jednak nie natrafiłem na taki model... Jedna z tabliczek z jakiegoś zbiornika (systemu hamulcowego?) wskazuje na produkcje końca lat 60 a może początek 70.
      Dyszel prawdopodobnie nie był fabrycznie zagięty.
      Ewentualnie może ktoś wie gdzie można dostać koło 8.25  R20 z pięcioma otworami mocującymi? rozstaw pomiędzy środkami sąsiednich otworów 9,5cm a otworu środkowego ~11cm. 
      Z góry dziękuje za pomoc

       
       
×