Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja mam taki bezpiecznik. Jest bardzo dobry do montażu. Moim zdaniem lepszego nie znajdziesz

https://allegro.pl/oprawa-bezpiecznik-60a-do-wzmacniacza-car-audio-i6903183199.html

A przekaźnik np taki

https://allegro.pl/przekaznik-samochodowy-12v-80a-przelaczny-spdt-i5707238805.html

Tylko musisz zaopatrzyc sie w szerokie konektory (9.5mm)

 

 

 

Edytowane przez romanik99
Opublikowano
Dnia 30.01.2016 o 13:44, marles napisał:

Moje chodzi już od półtora roku i nic mu się nie dzieje a nie oszczędzam go tak więc polecam wspomaganie ze scenica 2 j84.

Witam. I jak tam po latach.. Chodzi ci te wspomaganie? Jak akumulatory.. Nie padają szybko. 

Opublikowano

Witam,

Przeczytałem temat i mam klika pytań. Z czego robicie mocowanie które wchodzi w miejsce starej kolumny kierowniczej ? Czy jest to obudowa starej kierownicy ułożyskowana z dwóch stron ślimaka ? Jeszcze jedno pytanie jak wygląda kwestia przeróbki aby pasowała stara kierownica z c330? Tzn., trzeba ciąć tą kolumnę elektryczną i wspawywać drążek z frezem pod kierownice c330 czy jak to wygląda ?

Opublikowano

Koledzy zdobyłem i ja dziś x84 i jest plan zmontować to w c360

Mam wspomaganie z kierownicą, co jeszcze będę potrzebował???

Może ktoś podpowie jakiej grubości jest wałek który trzeba uciąć-jakie łożysko będzie na nowo pasowało, jakiej wysokości zrobić ten "prostokąt" gdzie będzie krzyżak, tak żeby się ze wszystkim zmieścić z i żeby nie była kierownica za wysoko

Mam kolumnę bez odkręcanej sztycy

Opublikowano (edytowane)

Do wszystkiego musisz dojść sam. Bo te wspomagania się róznią. Moje było ze scenica 3 i uważam że jest bardzo dobre bo bardzo małe. Ja nie robiłem żadnego prostokąta. Utoczyłem taki pierścień  z otworem o średnicy zewnetrznej  jakieś 15cm i wspawałem to na kolumne po obcięciu wałka i rury. Pomiedzy wałek a rurę wbiłem uszczelniacz zeby sie paprochy nie dostawały do środka. W pierścieniu nawiercilem otwory. Obudowa wspomagania jest skręcona 4 śrubami. Wykręciłem je rozwierciłem gwinty i w ich miejsce włożyłem pręty gwintowsne w klasie 8.8 ( nie gorsze bo przekręcisz) które sięgnęły do wspomnianego pierścienia. Spowodowało to że miałem pełną swobodę regulacji czy możliwość korekcji nachylenia. Na górze kolumny zeszlifowałem te wszystkie garby na odlewie aluminiowym i założyłem rurkę chromoniklową 50mm po czym dołożyłem kierownicę od KANGOO. W załączeniu pare zdjęć. Lepszych nie mam ale jak przybliżysz to zobaczysz szczegóły

 

20170311_153025.jpg

20170513_190245.jpg

20170513_190319.jpg

20170311_153013.jpg

Edytowane przez romanik99
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Gdyby ktoś potrzebował to mam kilka elementów przydatnych do budowy wspomagania, mogę oddać za niewielkie pieniądze

 

20200210_195601.jpg

Do tego kilka kierownic, wałek do osadzenia kierownicy krótszy i dłuższy

Kierownice od cinquecento dopasowaną na frez renault

20200210_195233.jpg

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Większość, jeśli nie ma w nich crashdata, niektóre wymagają jeszcze dodatkowej informacji z modułu silnika ale to również da się obejść. Taki typ wspomagania wymaga jednak kolumny kierowniczej w bardzo dobrym stanie. 

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Tomtut25 napisał:

OK

Widzę że ściśle tajne przez poufne.

Kupię X61 z Kangoo bo jest nowsze i lepiej dostępne, najwyżej stracę 120zł.

 

 

A może po prostu nikt nie eksperymentowal, tylko szedł w sprawdzone rozwiązania. Jak kupisz i uda się uruchomić to podzielisz się tą wiedzą???

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Elektryczne to trochę porażka. Po przeróbce nie maja już czujnika skrętu, przy skręconych na max kołach trochę dłużej przytrzymasz kierownicę i pali instalacje albo całe się spali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez BARTOLA
      witam sprawa wyglada następująco;  niedawno założyłem  tura i mam problem z manewrowaniem w miejscu z np belą i nie wiem cz moze to być już słaba pompa wspomagania czy te serwo tak ma, zastanawiam sie też nad zmianą przednich kół na balony ale nie wiem czy to coś da 
    • Przez kuba3120
      Witam , zakładam do koparki białoruś (jumz) wspomaganie i moje pytanie brzmi czy orginalna pompa da radę pod orbitrol chodzi o tą małą co jest od strony chłodnicy , zrobiłem osobny układ oleju jakim olejem to zalać oczywsicie wszyystko jest nowe 
    • Przez Kobra66
      Powiedzcie koledzy jaki olej stosujecie do wspomagania w tych ciągnikach?
    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v