Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
S-Piotr

Półoś tylna w 820

Polecane posty

S-Piotr    48

Na przeglądzie rejestracyjnym diagnosta zauważył spory luz wzdłużny (1-1.5 cm) na prawej półosi koła tylnego, wyjście półosi z pochwy,(lewa była ok) dodam że z uszczelniacza nie ma wycieków oleju.

Co może być przyczyną takiego luzu i jak można go skasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

To takich glupot sie czepiaja??

 

Podnies koloi zobacz, odkrec dekielek polosi, sprawdz jak siedzi lozysko, czy seger nie spadl, ewentualnie moze byc polos obrobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Tak patrzę na rysunki

http://zapodaj.net/8...884bd2.jpg.html

http://zapodaj.net/1...df77fb.jpg.html

I za skarby świata nie wiem jak się to tam trzyma. na zewnątrz nie pozwala się wysunąć obudowa uszczelniacza i łożysko zaparte o większa średnicę na osi. A do wewnątrz? Wewnętrzne łożysko w moście nie ma oporu żadnego. Jedynie co może być to seger pod uszczelniaczem na półosi. Chociaż w katalogu go nie ma. Jest pokrywka, łożysko, uszczelniacz, oring o tyle. Nawet na fotkach rowka na seger nie widać.

https://www.google.p...st%2F;2965;2223

Mam cię he he. Wiedziałem że ktoś ostatnio z tym grzebał.

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31339-wymiana-lozyska-tylnego-walu-mtz-82/page__st__20

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    48

Stacje diagnostyczne które się nie czepiały,straciły uprawnienia do wykonywania przeglądów .

Odkręce dekielek i popatrzę jak wygląda.

Dzięki za odpowiedzi.

Znalazłem filmik z remontu przekładni głównej

Edytowano przez S-Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Jak też zauważyłem luz, jak się jechało to stukał na nierównościach.

Problem był w wyrobionej półosi i łożyskach, czyli wymiana. Oś nie wyleci bo koło ją w środku trzyma.

Trochę inaczej to zrobiłem.Odkręciłem dekielek przy kole i pospawałem oś z łożyskiem. Dość delikatnie punktowo z 6 punktów, z dwa lata tak jeździł, nic się nie działo i sprzedałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×