Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamilb

MF 3060-Demontaż zwrotnicy

Polecane posty

kamilb    5

witam jak rozebrać zwrotnicew mf 3060 mam problem wynika na wyjeciu sworzni ?? prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

a dokładniej? bo mi szykuje się wymiana krzyżaków w 3080


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piterq1991    3

W moim przypadku trzeba było porządnie grzać tlenem aby one wyszły. Bardzo ciężka sprawa jest z rozebraniem tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0

popieram!!!rozbierałem dziś swoje zwrotnice w 3645 1 wyszła leciutko ale następne bez grzania gazem się nieobyło,oriętuje się ktoś czy jest szansa uratowania półosi która wchodzi w mechanizm różnicowy poniewarz mam ukręconą 2cm od końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Musisz wybijać wszystkie cztery sworznie. Nie zniszcz łożysk bo w sklepie wołają po 220zł za sztuke.

Ja kupiłem po 100 zł/szt, u Korbanka faktycznie ponad 200 :D . Przy okazji warto dorobić smarowanie łożysk, w moim nie było smarowania i łożyska się skończyły :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

My także wymienialiśmy łożyska w zwrotnicy. Faktycznie u korbanka cena to ok 200zł/szt, a my kupiliśmy po 40zł/szt. U nas zniszczone były tylko dolne łożyska, górne były jak nowe. My zrobiliśmy ściągacz ze śruby i wyszło elegancko, nie trzeba było niczym grzać.


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
host05    1

Dokładnie ja wyciągałem dwa razy wystarczy ściągacz ze śrubt dorobić bo w sworzniach są gwinty.

wystarczy dobty płaskownik z dziurą na końcach jakieś dystanse żeby sworzeń miał się gdzie wyciągać i elegancko wychodzą tylko uważaj żeby gwintu nie ukręcić bo lipa będzie najlepiej pomagać młotkiem z drugiej strony oczywiście rozważnie.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

my zrobiliśmy ten ściągacz głównie z pręta gwintowanego "14", długiej nakrętki do niego (tak jakby 3 razem zespawać, do kupienia w sklepie) oraz troszkę złomu żeby zaparcie było


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam.
      Mam mf 6130 i podczas jazdy i pracy moim mf-em po rozgrzaniu się oleju w skrzyni zapala się mi kontrolka nr 7. Wymieniłem filtry olejowe. Zalany jest olej agrol. Olej ten wychodził już ok 350 mtg. Podnośnik jest odpowietrzony tak jak powinien bo odpowietrzałem go po wymianie filtrów tą pompką pod skrzynia. Dlaczego skrzynia mi się tak nagrzewa podczas jazdy? I dlaczego zapala się ta kontrolka? Proszę o pomoc.
       
      opis kontrolek
    • Przez pokorny
      Witam, jakie macie akumulatory w 3050 ( 68km ), lub innych traktorach o podobnej mocy. Pojemność nie całe 4000cm
    • Przez pablo21
      Drodzy koledzy wczoraj moj MF zaczał sie dziwnie zachowywac rano pojechałem uprawiac scierniska i jak konczyłem koło 13 to juz agregat troche wolniej niz zawsze podnosił a wieczorem musiałem zaorac 1,5 ha pola i po tym juz ledwo mogł podniesc pług niezaleznie czy na wolnych czy wysokich obrotach plug ledwo ledwo szedł w gore do tego wspomaganie ciezko działa a po właczeniu połbiegu nie dosc ze on sie nie włacza to zapala sie kontrolka od cisnienia w skrzyni wysokie obroty nic na to nie pomagaja. I włąsnie nie wiem co sie stało czy to wina filtra hydrauliki oleju czy moze czegos innego bo dodam ze dzis rano wszystko chodzi ok bo ciagnik jest zimny. Jesli ktos by cos wiedział w tej sprawie bede bardzo wdzieczny za pomoc.
    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie potrzebuje numer katalogowy uszczelniacza silnika znajdującego się przy pompie paliwa. Dokładnie to ten na wałku poniżej pompy wtryskowej. Dokładnie zaznaczony strzałką na obrazku. Pod tą obudową. Bardzo mi się leje tam olej a jutro zamawiam części do silnika.
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez kravter
      witam
      odkad kupilem swojego mf 8120 ciagle pyka mi rozrusznik znaczy przekrece kluczyk on pyknie i nic i dopiero za 5-10 razem zapali zdarza sie tez ze za 1
       
      dzis go wyjolem bo myslalelem ze jak przesune na wlaczniku te bolczyki to przestanie (myslalem ze sie podpalily)
      zakrecilem go znowu ale to nic nie dalo
       
      dodam dla ciekawoski ze jak wezme kablem prad z zasilania (tego grubego co idzie do wlacznika rozrusznika) i podlanczam go bezposrednio do wlacznika (omijajac stacyjke) kreci za kazdym razem!! wiec gdzie jest problem? z gory dzieki za odp.
×