Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamilb

MF 3060-Demontaż zwrotnicy

Polecane posty

kamilb    5

witam jak rozebrać zwrotnicew mf 3060 mam problem wynika na wyjeciu sworzni ?? prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

a dokładniej? bo mi szykuje się wymiana krzyżaków w 3080


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

0DawiD0    0

popieram!!!rozbierałem dziś swoje zwrotnice w 3645 1 wyszła leciutko ale następne bez grzania gazem się nieobyło,oriętuje się ktoś czy jest szansa uratowania półosi która wchodzi w mechanizm różnicowy poniewarz mam ukręconą 2cm od końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Musisz wybijać wszystkie cztery sworznie. Nie zniszcz łożysk bo w sklepie wołają po 220zł za sztuke.

Ja kupiłem po 100 zł/szt, u Korbanka faktycznie ponad 200 :D . Przy okazji warto dorobić smarowanie łożysk, w moim nie było smarowania i łożyska się skończyły :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

My także wymienialiśmy łożyska w zwrotnicy. Faktycznie u korbanka cena to ok 200zł/szt, a my kupiliśmy po 40zł/szt. U nas zniszczone były tylko dolne łożyska, górne były jak nowe. My zrobiliśmy ściągacz ze śruby i wyszło elegancko, nie trzeba było niczym grzać.


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
host05    1

Dokładnie ja wyciągałem dwa razy wystarczy ściągacz ze śrubt dorobić bo w sworzniach są gwinty.

wystarczy dobty płaskownik z dziurą na końcach jakieś dystanse żeby sworzeń miał się gdzie wyciągać i elegancko wychodzą tylko uważaj żeby gwintu nie ukręcić bo lipa będzie najlepiej pomagać młotkiem z drugiej strony oczywiście rozważnie.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

my zrobiliśmy ten ściągacz głównie z pręta gwintowanego "14", długiej nakrętki do niego (tak jakby 3 razem zespawać, do kupienia w sklepie) oraz troszkę złomu żeby zaparcie było


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez El_Chapo2812
      Witam, posiadam Ursusa 4512, od mniej więcejcpół roku zaczęły się problemy ze skrzynią biegów tzn. Podczas jazdy biegi wchodzą i wychodzą bardzo płynnie, bez zgrzytów. Natomiast podczas postoju i pod obciążeniem jest problem przy wyrzuceniu i wrzuceniu zwłaszcza jedynki oraz wstecznego. Przy wrzuceniu strasznie zgrzyta a przy wyrzuceniu trzeba dwoma rękami trzymać lewarek. Ciągnik chodzi głównie w prasie walcowej i agregacie uprawowym(ciężka brona z wałem).
      Proszę o wasze rady i uwagi co może być tego przyczyną i jak to naprawić gdyż jest to bardzo uciążliwe.
      Pozdrawiam
    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i ciagnik po odpaleniu na zimnym nie działa przedni napęd podczas hamowania a gdy ciągnik się rozgrzeje chwile pochodzi w polu przedni naped działa gdy nacisne na pedał hamulca co to może być? Myślałem ,że może coś z elektrozaworem albo cewką
    • Przez Krol295
      Witam dzis podczas prac polowych zauważyłem, że w moim nh 8560 ford przedni napęd nie działa. Kontrolka sie normalnie swieci, gdy wcisne od niego przycisk, ale naped nie działa. Nie szarpie ani nic tak jak by bez napedu jechal. Gdy jadę bez napedu i zmienię kierunek jazdy rewersem zaświeca sie kontrolka od napedu na okolo 1 sek. Dodam, ze jeszcze nic nie sprawdzalem bo jak wrocilem to juz bylo ciemno.
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.