Skocz do zawartości
Predator205

Półoś c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Predator205    0

Witam, Zabrałem się za naprawe lewej zwolnicy w mojej c360 i mam problem. Łożyska na których podparta jest półoś mają luzyi nie moge jej wymontować żeby je wymienic. Zdjąłem tę osłone pod która jest łożysko i odkręciłem pochwe. Próbowałemja delikatnie wybic ale bez skutku. Czy musze coś jeszcze wymontować( wał koła) czy półośka powinna wyjsc razem z łożyskami?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    20

Musisz wyjąć duże koło zwolnicy jeszcze. Nic więcej nie ma prawa blokować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1166

Z tego co ja pamiętam jak wyjmowałem wał koła do wymiany.Okręciłem nakrętkę, z drugiej strony zaślepkę i wychodził normalnie a łożyska się zsunęły bez problemu ale nie mogę być pewien 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bears    229

No właśnie, pewnie łożysko wewnętrzne półosi zapiera się o koło zwolnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kowalc362
      Witam jaki ciągnik kupić mam 8 ha ale mam zamiar dokupić jeszcze 7 ha i zastanawiam się czy kupić usrusa c360 czy zetora 7211 teraz posiadam  ursusa c335m z turem jeśli by ktoś proponował jakiś  inny ciągnik chce coś kupić do 30 tys 
       
    • Przez delta6583
      Witam, dzisiaj podczas koszenia zauważyłem coś dziwnego.
      Gdy mam wciśnięte sprzęgło do oporu coś piszczy, ale jak delikatnie popuszcze wszystko ustaje (delikatnie, że jeszcze wałek się nie włączy)
      Co to może być łożysko oporowe ?
    • Przez krzychu652
      Witam.
      Czym może być spowodowane odchylanie się dźwigienek sprzęgła (łapek) w stronę łożyska oporowego pod wpływem zwiększania prędkości obrotowej silnika? Robiłem remont sprzęgła (nowe tarcze, dociski, śruby, sprężyny główne, sprężyny łapek, kołki w obudowie sprzęgła oraz oczywiście łożysko oporowe - jednym słowem całe sprzęgło nowe) i gdy zwiększam obroty silnika to łapki odchylają się w stronę łożyska oporowego i te od jazdy łapią łożysko, które zaczyna się obracać (mam przedłużoną dźwignię od pedału więc luz ustawiam na ok. 5 mm). Dopiero gdy luz jest około 10 mm to nawet na max obrotach to się nie dzieje. Domyślam się, że to może być wina wadliwych sprężyn od łapek (nowe były założone te niklowane - świecące), sprzęgło jest złożone poprawnie. Podczas kolejnego rozpoławiania ciągnika (4 raz) pewnie założę sprężyny od zetora, ale może spotkał się ktoś z Was kiedyś z takim problemem i ma jaką poradę?
    • Przez MatiRol92
      Witam, mam pytanie do posiadaczy pokosówek fortschritt, chodzi mi o opuszczenie hederu w pokosówce, jak go opuszczam to strasznie trzęsie sie cała maszyna (podnoszenie jest okej) nawet jak opuszczam bez hederu to sa drgania. Nie wiem jak ten problem rozwiazać 
    • Przez Axd529
      Witam, Ciągnik jest po kapitalnym remoncie silnika,ma przepracowane 15mth na biegu jałowym,na obrotach silnika od 800 do 2000. Ostatnio trochę jeździłem. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę już jechać kultowatorować pole,czy jeszcze za wcześnie? Kultowator to unia grudziądz szer2.1m
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.