Zaloguj się, aby obserwować  
Nowak006

niedziala przedni wom 6410

Polecane posty

Nowak006    0

Witam!

Mam taki problem... A mianowicie po wlaczeniu womu kontrolka od womu sie pali ale z przodu walek sie nie kreci :/..

Przedni podnosnik firmy Degenhart.

Dodam jeszcze ze jak sie chwyci za walek womu to mozna go swobodnie obracac do okola bez zadnych przeskod.

Czy on powinien sie tak obracac czy brakuje czegos w tym womie ze tak sie obraca? i co moze byc przyczyna niedzialania tego womu ?

Pozdrawiam i prosze o odpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Trzeba sprawdzić czy wina leży po stronie mechanicznej czy elektrycznej- sprawdź czy dochodzi prąd do elektromagnesu przy sprzęgle WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

Wybacz za glupie pytanie ale wiesz moze gdzie tego szukac :P?

Jestem kompletnie zielony jesli o to chodzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Przy przekładni WOM z przodu ciągnika powinno być sprzęgło a przy niej cewka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matlorek
      Witam tak jak wyzej dodam tylko że wymiana mikropompy i tarczek nic nie dała proszę o sugestię. dodam jeszcze że ciągnik był kupiony z taki defektem. A i jeszcze jedno po wymianie rozebrani go na pół i złożenie są przeskoki w spomaganiu i pieni się olej.
      Pozdrawiam
    • Przez Nowak006
      Witam !