Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nowak006

niedziala przedni wom 6410

Polecane posty

Nowak006    0

Witam!

Mam taki problem... A mianowicie po wlaczeniu womu kontrolka od womu sie pali ale z przodu walek sie nie kreci :/..

Przedni podnosnik firmy Degenhart.

Dodam jeszcze ze jak sie chwyci za walek womu to mozna go swobodnie obracac do okola bez zadnych przeskod.

Czy on powinien sie tak obracac czy brakuje czegos w tym womie ze tak sie obraca? i co moze byc przyczyna niedzialania tego womu ?

Pozdrawiam i prosze o odpowiedz ;)

kris14    261

Trzeba sprawdzić czy wina leży po stronie mechanicznej czy elektrycznej- sprawdź czy dochodzi prąd do elektromagnesu przy sprzęgle WOM.

Nowak006    0

Wybacz za glupie pytanie ale wiesz moze gdzie tego szukac :P?

Jestem kompletnie zielony jesli o to chodzi :P

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

Przy przekładni WOM z przodu ciągnika powinno być sprzęgło a przy niej cewka.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez bob124a
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?