News
Nowak006

John Deere 6410 nie moge wylaczyc przedniego napedu pomocy :( !!

Polecane posty

Nowak006    0

Witam :)!

mam taki problem otoz jechalem z przyczepami ze zbozem i chcialem lekko przychamowac i zalaczyl sie przedni naped i nie mozna go w zaden sposob wylaczyc :(. Wie ktos jaka moze byc przyczyna ?

A i jeszcze dodam ze przestaly dzialac swiatla stop, pedal hamulca po nacisnieciu jakos tak pulsuje dziwnie i nie mozna zalaczyc blokady mostow niewiem czy to przez to samo ale od tego momentu sie wlasnie te wszystkie problemy zaczely :( 

Z gory dziekuje kazdemu za pomoc kto tylko zainteresuje sie moim problemem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki,w moim Case CS przepalił się bezpiecznik od swiateł i też nieszło wyłączyć napędu.Kliknij czy popogło i szerokośći

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki21    17

Być może poszedł elektrozawór od hamulców. Ale zacznij od bezpieczników, bo cewka będzie paliła bezpiecznik. Jak zgasisz  i odpalisz ciągnik napęd jest włączony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    9

albo elektrozawor od przedniego napedu najlepiej przelozyc elketrozawor od przedniego napedu np. z tym od polbiegow i bedzie wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    29

Przyczepa zrobiła zwarcie i bezpiecznik poszedł na 99%. Stopy i załączanie przodu są na tym samym bezpieczniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1990

Miałem identyczny objaw w 6115M. Po ruszeniu ciągnikiem przedni napęd się załączał, nie można włączyć blokady mechanizmu różnicowego i światła stop nie działały. Powód to przepalony bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

okey ;) dziekuje wszystkim za pomoc :D czyli jutro przeszukuje skrzynke bezpiecznikow i mam nadzieje ze sprawa sie wyjasni jak cos znajde do bede pisal ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    29

A po aż przeszukiwać. Na odwrotnej stronie pokrywki bezpieczników są przecież oznaczenia który jest od czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

wszystko sie wyjasnilo :D dziekuje wszystkim za pomoc ;) faktycznie walniety byl bezpiecznik choc wygladal na dobrego :P po wymianie go wszystko dziala jak nalezy ;)

Dziekuje i Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1990

W nowym ciągniku na gwarancji 6115M zerwało mi blokadę przedniego napędu. Serwis z pretensjami wymienił uszkodzone elementy (tarczki i przekładki w skrzynce rozdzielczej - przekazującej napęd na wał przedniej osi).

Teraz boje się nim pracować. Praca polega na nabieraniu piachu i ziemi w łyżkę i wycofywanie do tyłu. Z każdym razem dołek jest coraz głębszy i ciągnik ma za każdym razem trochę ciężej. Oczywiście nie są to 2 metrowe dołki. Po prostu muszę wykorytować 3000m placu na głębokość 60 - 80 cm. Pracuję w najgorszym wypadku z obciążnikiem 1150 kg albo więcej kg na tyle. Pierwszy raz stało mi się to gdy wybierałem piach z żwirowni i wtedy miałem podczepiony 3m agregat o wadze 1700 kg, który wystaje dużo do tyłu.

 

Objawem uszkodzenia było, mimo włączonego przedniego napędu brak reakcji kuł przedniej osi podczas wycofywania z ładunkiem na ładowaczu oraz dźwięk skrzypiących, wyjących tarczy które między sobą się ślizgają.

 

Czy waszym zdaniem nie powinienem pracować w ten sposób ciągnikiem rolniczym, gdyż narażam go na awarię?

 

Czy ktoś już miał podobny problem?

 

Moim zdaniem nie jest to normalne zjawisko i podejrzewam że jest uszkodzone coś innego, które oddziałowy-wuje na skrzynkę rozdzielczą (załączająca napęd) i ta z tego powodu nie spełnia odpowiednio swojej funkcji.

 

Ta skrzynka rozdzielcza działa na zasadzie sprzęgła we WSK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    286

Korytowanie turem, delikatnie mówiąc to nie jest doby pomysł, pomijając kwestię ciągnika co zostanie z tura po takiej robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

Ale fakt faktem nic nie powinno wyc i nawet na obiązonym przodzie powinno normalnie działąc

 

Ludzie zakładają z przodu 1000 kg i z tyłu przyczepa rolnicza więc nic nie odciąża przodu i się zakopują po same mosty więc coś nie działa u Ciebie \

 

Zresztą 2 lata temu kumpel johnym 6910 przyjechał mi wytargac przyczepę i miał z przodu 1200 kg i zakopał się na 4 koła i nic nie zgrzytało, tylko ciągnęło do przodu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez LubelskiRolnik
      Witam posiadam ciągnik lampo 55w i od 2 dni nie mogę go odpalić wcześniej chodził normalnie dopóki nie odkrecilem tego. Czy mogłem coś zruszyć? 

    • Przez Siwecki97
      Witam,
      Potrzebuje opinii o kombajnie zbożowym Fendt 5220E/5225E jak i o całym koncernie produkującym Laverdę, Fendta i Massey'a Fergusona. Prosze podsuwać również opinie i ceny innych marek kombajnów.
      Pozdrawiam!  
    • Przez AchimR
      Wiele modeli John Deere, a zwłaszcza seria 6x30 i 7x30 hałasuje po rozruchu na zimnym silniku. Hałas jest metaliczny i wiele osób słyszało już "tak musi być" lub "ten model tak ma". Specjaliści od wgrywania gotowych map twierdzą tak samo ale...
      "Ten model tak ma" to niestety prawda, ale tak nie musi być!

      Miałem o to zapytania już chyba rok temu, ale nigdy nie było dość czasu żeby przeanalizować mapy i załatwić temat. Dodam tylko ze w UK, Finlandii i innych krajach z zimniejszym klimatem, "naprawa" tego klekotu to standard! Mało tego zabieg ma pozytywny wpływ na układ smarowania - ale to na samym końcu mojego postu.
      Jeżeli ktoś zna angielski to polecam lekturę artykułu niemieckiej firmy "FEV Motorentechnik GmbH", która dość wnikliwie zbadała to zjawisko i jego źródło.
      W dość dużym skrócie - na metaliczny klekot zimnego silnika diesla po rozruchu wpływa: jego temperatura, temperatura powietrza w dolocie, ciśnienie na szynie CR i początek kąta wtrysku. Poniższa tabela pokazuje jaki wpływ te 4ry parametry maja na jakość spalin (węglowodór i tlenek węgla). Po wykresach z niebieskimi kropkami widać, że największą redukcję hałasu można uzyskać opóźniając początek kąta wtrysku, niestety cierpi na tym jakość spalin ... chyba, że podniesiemy odrobinę ciśnienie na szynie CR i wszystko wraca do normy. Zimny silnik pracuje ciszej, nie dymi ani na biało ani na czarno.
      Nie trudno się domyślić, że JD dość znacznie wyprzedził początek kata wtrysku by zredukować emisje i tłumaczy się klientom, że ten model tak ma.

       
      Dla porównania pokazuję mapy początku kata wtrysku CNH i VW.
      CNH dla zimnego silnika ma początek kata wtrysku na -10stopni, potem ta wartość rośnie do -4stopni, a nawet do 0

      W VW mamy podobnie -8stopni rosnące do 0stopni


      A teraz John Deere 6930 Premium - w dolnym prawym rogu na czerwono jest wartość 14 - jest to maksymalna wartość początku kąta wtrysku zapamiętana przez komputer diagnostyczny na standardowym programie (specjalnie go nie wyłączałem, żeby to pokazać) i po zmianie mapy sterownika silnika jest już -10stopni i metaliczny klekot jest już cichszy! Cala operacja nie ma żadnego wpływu na odpalanie ciągnika czy jakiekolwiek dymienie na zimnym.


      W mapach i w programie diagnostycznym widzimy wartości dodatnie - jest to liczba stopni wału przed górnym martwym punktem (GMP). Ja z przyzwyczajenia używam "-" (minus) dla wartości kąta przed GMP i "+" (plus) dla wartości kąta za GMP.

      Jest jeszcze jeden dość pożądany efekt uboczny tej modyfikacji.
      Zasadniczo, aby zwiększyć moc silnika trzeba zwiększyć dawkę, ale cokolwiek będzie wtryśnięte +7stopni za GMP zamienia się w czarny dym i wysoką temperaturę spalin, dlatego ci którzy wiedzą o co chodzi modyfikują też mapy początku kąta wtrysku, ale hamownia pokazuje, że jeżeli początek kąta wtrysku będzie zbyt wczesny to maleje moment obrotowy, jest to logiczne, bo moment obrotowy pcha tłok do góry, a zbyt wczesny zapłon przed GMP pcha go w dół, przez co wytraca energię, a w najgorszym wypadku, po prostu wygina korbowód i robi dziurę w bloku.
      Wracając po pozytywnego efektu modyfikacji opóźnienia kąta wtrysku na wolnych obrotach - oprócz lepszych wrażeń akustycznych mamy lepsze smarowanie panewek na zimnym silniku.
    • Przez JDServis
      Witam mam z problem z zestawem wskaźników nic mi nie wyświetla załączam film z usterka podświetlenie działa nie pokazuje mi obrotów stanu paliwa temp płynu 

      VID_20190216_135155.mp4
    • Przez Kryston
      WItam. Jak w temacie. Miał ktoś do czynienia z tą firmą? Jakieś opinie? 
      Planuje zakupić u nich Jd 7530.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.