Skocz do zawartości
Nowak006

John Deere 6410 nie moge wylaczyc przedniego napedu pomocy :( !!

Polecane posty

Nowak006    0

Witam :)!

mam taki problem otoz jechalem z przyczepami ze zbozem i chcialem lekko przychamowac i zalaczyl sie przedni naped i nie mozna go w zaden sposob wylaczyc :(. Wie ktos jaka moze byc przyczyna ?

A i jeszcze dodam ze przestaly dzialac swiatla stop, pedal hamulca po nacisnieciu jakos tak pulsuje dziwnie i nie mozna zalaczyc blokady mostow niewiem czy to przez to samo ale od tego momentu sie wlasnie te wszystkie problemy zaczely :( 

Z gory dziekuje kazdemu za pomoc kto tylko zainteresuje sie moim problemem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki,w moim Case CS przepalił się bezpiecznik od swiateł i też nieszło wyłączyć napędu.Kliknij czy popogło i szerokośći

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki21    17

Być może poszedł elektrozawór od hamulców. Ale zacznij od bezpieczników, bo cewka będzie paliła bezpiecznik. Jak zgasisz  i odpalisz ciągnik napęd jest włączony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    7

albo elektrozawor od przedniego napedu najlepiej przelozyc elketrozawor od przedniego napedu np. z tym od polbiegow i bedzie wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Przyczepa zrobiła zwarcie i bezpiecznik poszedł na 99%. Stopy i załączanie przodu są na tym samym bezpieczniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    992

Miałem identyczny objaw w 6115M. Po ruszeniu ciągnikiem przedni napęd się załączał, nie można włączyć blokady mechanizmu różnicowego i światła stop nie działały. Powód to przepalony bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

okey ;) dziekuje wszystkim za pomoc :D czyli jutro przeszukuje skrzynke bezpiecznikow i mam nadzieje ze sprawa sie wyjasni jak cos znajde do bede pisal ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

A po aż przeszukiwać. Na odwrotnej stronie pokrywki bezpieczników są przecież oznaczenia który jest od czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

wszystko sie wyjasnilo :D dziekuje wszystkim za pomoc ;) faktycznie walniety byl bezpiecznik choc wygladal na dobrego :P po wymianie go wszystko dziala jak nalezy ;)

Dziekuje i Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    992

W nowym ciągniku na gwarancji 6115M zerwało mi blokadę przedniego napędu. Serwis z pretensjami wymienił uszkodzone elementy (tarczki i przekładki w skrzynce rozdzielczej - przekazującej napęd na wał przedniej osi).

Teraz boje się nim pracować. Praca polega na nabieraniu piachu i ziemi w łyżkę i wycofywanie do tyłu. Z każdym razem dołek jest coraz głębszy i ciągnik ma za każdym razem trochę ciężej. Oczywiście nie są to 2 metrowe dołki. Po prostu muszę wykorytować 3000m placu na głębokość 60 - 80 cm. Pracuję w najgorszym wypadku z obciążnikiem 1150 kg albo więcej kg na tyle. Pierwszy raz stało mi się to gdy wybierałem piach z żwirowni i wtedy miałem podczepiony 3m agregat o wadze 1700 kg, który wystaje dużo do tyłu.

 

Objawem uszkodzenia było, mimo włączonego przedniego napędu brak reakcji kuł przedniej osi podczas wycofywania z ładunkiem na ładowaczu oraz dźwięk skrzypiących, wyjących tarczy które między sobą się ślizgają.

 

Czy waszym zdaniem nie powinienem pracować w ten sposób ciągnikiem rolniczym, gdyż narażam go na awarię?

 

Czy ktoś już miał podobny problem?

 

Moim zdaniem nie jest to normalne zjawisko i podejrzewam że jest uszkodzone coś innego, które oddziałowy-wuje na skrzynkę rozdzielczą (załączająca napęd) i ta z tego powodu nie spełnia odpowiednio swojej funkcji.

 

Ta skrzynka rozdzielcza działa na zasadzie sprzęgła we WSK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

Korytowanie turem, delikatnie mówiąc to nie jest doby pomysł, pomijając kwestię ciągnika co zostanie z tura po takiej robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

Ale fakt faktem nic nie powinno wyc i nawet na obiązonym przodzie powinno normalnie działąc

 

Ludzie zakładają z przodu 1000 kg i z tyłu przyczepa rolnicza więc nic nie odciąża przodu i się zakopują po same mosty więc coś nie działa u Ciebie \

 

Zresztą 2 lata temu kumpel johnym 6910 przyjechał mi wytargac przyczepę i miał z przodu 1200 kg i zakopał się na 4 koła i nic nie zgrzytało, tylko ciągnęło do przodu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Co może być przyczyna zakleszczania sie w C-360 na wsteczym biegu ??? Na innych sie nie zakleszcza ( raz w roku na 2 ). Kilka razy tak sie zakleszczył ze było trzeba cały lewarek rozbierać. Problem z tym zalkeszczaniem na wsteczym jest od nowości, jak tylko wyjechał z fabryki
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez jd5085
      Witam,
       
      tak jak w temacie czy może ktoś wie jak ustawić położenie pływające w jd 5085m z ehr ?  z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Kamilos97
      Witam posiadam Sama z silnikiem Andoria S320 i mam takie pytanie dotyczące  poruszania się na drodze otóż nieraz muszę dojechać do pola i niestety muszę wjechać na drogę jest to niewielki odcinek drogi mianowicie 2km, sam nie jest zarejestrowany i nie posiada ubezpieczenia jedynie co to jest wyposażony w pełnie oświetlenie, odblaski i jest sprawny w 100% posiada hamulce itd, czy ktoś posiada takiego sama i przerabiał ten temat lub ktoś wie co grozi za taką jazdę chcę mniej więcej wiedzieć co grozi za to i też nie chcę sobie narobić problemów z tego co wyczytałem to niektórzy piszą żeby założyć pług z przodu i podchodzi  pod pojazd wolnobieżny i tak można jeździć  a część osób znowu piszę że i tak nie wolno czy ktoś przerabiał ten temat lub kogoś zatrzymała policja i może się wypowiedzieć na ten temat ?   
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie poszukuje mechanika. Mam problem odnośnie ciągnika belarus 320.4 problem polega na tym że w skrzyni coś się tłucze i zgrzyta najbardziej na biegach wstecznych i  nieda się jezdzić niewiem co mam z tym zrobić  Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje 
×