Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa

witam mam mtz 820

mtz przy zapalaniu popma wtryskowa nie podaje paliwa na wtrysk

mtz był garażowany około 1 rok

co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Robson123    0

kurcze to lipa a pompa sie obraca jak krecisz może sie klin opcioł i dlatwgo normalnie nawset rozwalona pompa daje paliwo ale bez ciśnienia a tu nic ? sprobuj też ją dobrze odpowietrzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    246

Zdejmij dekielek z regulatora obrotów i zobacz, czy listwa przestawiająca dawkę paliwa przesuwa się. Często potrafi przyrdzewieć i się zacina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3
Napisano (edytowany)

ja bym zaczął od wymiany pompki zasilającej, bo jeśli ona się zepsuje to są właśnie takie efekty jak u cb, bo pompa wtryskowa dostaje za mało paliwa i się zapowietrza :)

 

http://allegro.pl/po...4141964441.html

Edytowano przez johenek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jakim cudem ma się zapowietrzać skoro układ jest szczelny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Pewnie byla ustawiona dzwignia na STOP i listwa oraz tloczki zostaly w pozycji wylaczonej....

Jak kolega wyzej wspomnial trzeba rozruszac mechanizm, normalnie nie ma prawa sie stac takie cos, u mnie staly ciagniki po 1,5 - 2 lata i nic im sie nie stalo :)

Tylko kolego uwazaj, sprawdz przepustnice gaszenia awaryjnego, bo po takim postoju moze sie zaciac regulator obrotow, a wiadomo czym to grozi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Jest smarowana z magistrali olejowej silnika. Nie potrzebuje zalewania olejem osobno. Poza pierwszym uruchomieniem pompy wtryskowej kiedy to producent zaleca zalać ja 200-toma ml. oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    7

od strony sprężarki są takie dwa wkręty na śrubokręt płaski i podczas pierwszego odpalania silnik się zapowietrza a jak już odpali to przez te wkręty przez chwilę idzie ropa.Później ani sladu ropy i pali bez problemu. Dzieje się tak po dłuższym postoju czyli ok. 2 dni .w czym polega mój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    7

tyle to ja wiem bo pompując pompka paliwa idzie z tego miejsca powietrze a później ropa a jak zapalę ciągnik to po ok 3-5 minut jest już sucho.tylko co ja mogę zrobić żeby tak się nie działo można je dokręcić?

Edytowano przez evolution93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

A jak bys sprobowal je wykrecic i wkrecic na tasme teflonowa?

Przy innym ciagniku mam taki wkret na pompie, ktory raz cieknie raz nie, tylko ze nie moge go za nic odkrecic :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Podłącze sie pod temat. Mam problem bo jak zapale ciągnik troche pochodzi i zaczynam jechać do spadają obroty, nie reaguje wogóle na gaz po jakimś czasie chwyci i jest normalnie i później to samo, tak jakby brakowało paliwa. Paliwa pół zbiornika wszystko przedmuchane, filtry wymienione. Nie wiem jakie powinno wychodzić ciśnienie z pompy na wtryski bo jak poodkręcam przewody przy pompie i zakręce to tylko tak lekko pluje ropą na wys ok 30 cm. Ostatnio wymieniałem też przewód co idzie od pompy do zbiornika. Wczoraj wogóle mi zgasł i kręci ale nawet dymku nie puści i nie pali, z nerwów stuknęłem 2 razy w pompe i co śmieszne zapalił ale i tak nierówno chodzi no i te spadające obroty. Co to może być i co gdzie szukać. Pompka ręcvzna działa jakby co. PZDR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Jeśli jesteś na 100% pewny układu zasilania to pozostaje pompa. Zacina się listwa, fiksuje regulator obrotów. Ale tu niestety pompiarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Zdaje mi sie ze już przyczynę znalazłem bo ostatnio wymieniałem przewód od nadmiaru i zgubiłem sprężynkę i kulkę z zaworu zwrotnego i cofa mi paliwo z filtra do zera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristof82    0

Podłącze sie pod temat. Mam problem bo jak zapale ciągnik troche pochodzi i zaczynam jechać do spadają obroty, nie reaguje wogóle na gaz po jakimś czasie chwyci i jest normalnie i później to samo, tak jakby brakowało paliwa. Paliwa pół zbiornika wszystko przedmuchane, filtry wymienione. Nie wiem jakie powinno wychodzić ciśnienie z pompy na wtryski bo jak poodkręcam przewody przy pompie i zakręce to tylko tak lekko pluje ropą na wys ok 30 cm. Ostatnio wymieniałem też przewód co idzie od pompy do zbiornika. Wczoraj wogóle mi zgasł i kręci ale nawet dymku nie puści i nie pali, z nerwów stuknęłem 2 razy w pompe i co śmieszne zapalił ale i tak nierówno chodzi no i te spadające obroty. Co to może być i co gdzie szukać. Pompka ręcvzna działa jakby co. PZDR.

 

Ja stawiam ze masz zaciete sekcje od pompy paliwowej. Najłatwiej sprawdzic odkrecając przewód przed wtryskiwaczem. Jesli nie leci paliwo kręcąc rozrusznikiem- to jest to. Tylko najpierw sprawdz czy dochodzi paliwo do pompy paliwowej- jesli dochodzi do pompy a do wtryskiwacza już nie to znaczy że sekcje zaciete i trzeba z pompa do pompiarza. Robiłem to miesiac temu-koszt wymiany 4 sekcji 200 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

No i tak kosiadacze MTZ i podobnych macie lepiej pompa patrzyłem na agromie ok 1700 zł a do zwykłego Farmtraca od 8 do kilkunastu tyś miałem drobną awarię naprawa prawie 2 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

marian2011 miałeś wybór trzeba było brać mtz-a. A co do mojej awarii faktycznie wina leżała po stronie zaworu przelewowego. Naprawione(pasuje od ursus) i śmiga jak strzała. Jak mój ojciec mówi,, Tu nić wielkiego nie może się zepsuć bo to przecież młotkiem i przecinakiem robione''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrzan86    0

Witam ;) co może być przyczyną schodzenia paliwa z pompy wtryskowej? to znaczy tak po ok3 tygodniach stania nie ma paliwa w pompce paliwowej i nie można zaciągnąć paliwa? Jednak jak długo pokręcę to odpala i chodzi bez problemu, obroty równe, równo się wkręca po prostu wszystko ok. Zastanawiam się czy mam jakąś nieszczelność w układzie? (ale wtedy by się zapowietrzał? ) a może to wina pompki? albo wspomnianego zaworku zwrotnego? gdzie on dokładnie się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Novo181818    0

Cześć ;)
Podpinam sie pod temat z zapytaniem, bo mam zamiar dać pompe paliwową do sprawdzenia i czy jak ją wykręce ze swojego mtz-a czy przestawi mi sie zapłon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Nie, pod warunkiem że nic w niej nie będzie kopane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×