adikon532

Members
  • Ilość treści

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O adikon532

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 05/02/2012

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1696 wyświetleń profilu
  1. witam padły mi akumulatory w mtz 82 działały 4 lata (2 x 12 v 88 Ah podłączone równolegle) zastanawiał się czy nie lepiej kupić 2 x 6v 195 Ah i podłączyć szeregowo jak sądzicie będzie to działać rozrusznik fabryczny w mtz wolnoobrotowy
  2. Zapiekly się zwrotnice prawe kolo jest amortyzowane podczas jazdy lewe stalo sztywne ale udalo się odblokować narazie jest dobrze
  3. No wlasnie tylko prawe kolo da sie skrecic rekami lewe bardzo ciezko i to tylko jak kolo jest prosto ustawione
  4. Witam podepne sie pod temat posiadam mtz 820 mam problem ze skretem w lewo po podniesienu przednich kol i odkreceniu silownika zauwazylem ze prawe kolo skreca lekko a z lewym sa opory aby go skrecic czytalem z postow powyzej ze to sprezyna albo lozysko a mozliwe to zeby na skret lekko poddzerwial i dlatego mie mozna ruszyc dodam ze ciagnik stal na dworze i nie byl uzywany dobry miesiac ostatnio dzialal bez zarzutow
  5. To najtaniej i najszybciej to rozrusznik wymienić
  6. W pierwszym roku to w sumie w zimie ze dwa razy był odpalany później grzałka ok 30 min grzania i pali jak w lecie teraz zdziwiło mnie to podłączenie akumulatorów rozrusznik 24v a prąd w kablach 12v cud ze w ogóle i w lecie palił
  7. na rozruszniku mam 24v dwa akumulatory po 12v 88Ah podłączane równolegle na rozruszniku jest prąd stały12v nie testowałem ile jest podczas zapłonu musiał bym kable odłączyć jutro poinformuje ile jest ale cudów nie będzie i miernik nie pokaże więcej jak ok12v
  8. u mnie na rozruszniku jest 12v na stałe czyli co nie mam ani przetwornicy ani przełacznika12/24 dobrze rozumiem
  9. A w ogóle możliwe aby akumulatory były podlaczone szeregowo i równolegle nie będzie dochodzić do zwarcia
  10. czyli aby sprawdzić czy jest prąd 24v na rozruszniku podczas zapalania to jak odłączę od niego kabel podepnę miernik i przekręcę stacyjkę to powinno pokazac mi ok 24v na mierniku
  11. u mnie problem tkwi w tym ze akumulatory podłączone są równolegle a więc prąd do rozrusznika dochodzi tylko 12v pod siedzeniem nie posiadam żadnego przełącznika 12/24 kabel bezpośrednio od akumulatora idzie do rozrusznika na rozruszniku miernik pokazuje 12v nie wiem czy to normalne bo bardzo się na tym nie znam dziwi mnie jeden fakt ze jak jest temp. w ok plus 5oC to ciągnik przekręci 2 razy i koniec po zakupieniu grzałki odczekaniu 30min pali na dotyk dodam tylko ze ciągnik mam od nowości mtz820 2012 rok może być tak że ten przekaźnik znajduje się w innym miejscu bo ani pod siedzeniem ani pod maską(tak jak w pronarze) nie widzę tego urządzenia
  12. To pomiędzy akumulatorami a rozrusznikiem powinien znajdować się ten przełącznik 12/24V jak dobrze rozumiem, a czy jest możliwość aby rozrusznik 24V odpalił na zasilaniu 12V.
  13. Jak w instalacji 12/24 powinny być zamontowane akumulatory szeregowo czy rownolegle gdzie fabrycznie montowany jest przekaźnik 12 /24
  14. a czy jest możliwość zamontowania tych zatrzaskow na rozdzielaczu czy te zatrzaski znajduja sie w srodku
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj