Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotrp213

problem z silnikiem pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrp213    0

witam posiadam classa dominatora 98sl i mam pewien problem otuz kombajn odpalal rowno chodzil nie gasl i gdy jechalis my droga nagle zaczoa schodzic z obrotow jakby nie dostawal paliwa i zgasl potem odpalal troche pochodzil i znowu zgasl czasami nie chcial odpalic i po pewnym czasie znow odpalil co moze byc przyczyna takiej awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Filtr paliwa albo zapchane przewody paliwowe. Odkręć przewody na zbiorniku paliwa i sprawdź ich drożność , a filtr wiadomo do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    31

Trzeba sprawdzić jeszcze pompkę zasilającą - potrafi wypaść zaworek z gniazda i też daje to takie objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrp213    0

filtr paliwa jest nowy zmienilismy wczasie jazdy gdy gasl i nie pomoglo jechalem z godzine i podczas jazdy troche schodzil z obrotow ale gdy zmniejszylem obroty to po chwili wszystko bylo dobrze, a potem sam zgasl odpowietrzylismy go ujechal kawalek i znowu zgasl , i potem nie chcial odpalic a jak odpalil to chodzil tak jak by mial za malo paliwa dostarczane

Edytowano przez piotrp213

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

Jak filtry nie pomogły to pompka ręczna na sitku zatkana jeśli o dobrej pompce myślę tej bez odstojnika


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yngel    2

Bak na zimę do pełna zalany ? albo masz gdzieś zatkane albo masz gdzieś dziurkę i powietrze ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp213    0

silnik mercedes na turbinie 170 km, w baku bylo z 50 litrow i dolalismy 40 z poczatku wszystko ladnie chodzilo zapalal od razu nie ga,sl rowno chodzil tylko po jakims czasie to sie stalo

Edytowano przez piotrp213

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1328

W korku dziurka by nierobiło się podciśnienie w trakcie ubywania paliwa w baku. Jak ubywa paliwo to przez odpowietrznik wciąga powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp213    0

silnik gdy jest zimny odpala , pracuje bez problemu ,dopiero jak sie silnik zagrzej zaczyna zchodzic z obrotów , gasnie i nie chce odpalac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xkrafft    0

najpierw zrób podstawowe rzeczy, filtr paliwa, filtr powierza, przegląd pompy paliwa, spuść stara ropę zalej nowa być może para wodna się skropliła i jest w niej woda. Ale ja obstawiam układ paliwowy, zrób kompletny przegląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    38

Daj paliwo z góry z jakiejś bańki i wtedy ją dobrze odpowietrzysz może w jakimś odstojniku siedzi powietrze.

Przy swojej ładowarce wymieniałem filtr paliwa i dalej się zapowietrzała a okazało się że między bakiem a filtrem był założony jeszcze jeden mały filtr i on był zaje..ny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem w dominatorze 88 silnik perkins ale wtedy czyszczę odstojnik ten pod ręczną pompką paliwa i jest ok, bywało tak że na żniwa nawet 2-3 razy dziennie bo mam jakiś zbiornik zasyfiały. w ubiegłym roku miałem inny problem cofało mi się paliwo z pompy wtryskowej wymiana zaworków zwrotnych i regeneracja pompki zasilającej nie przyniosła rozwiązania, po sprawdzeniu pompy okazało się że jest potrzebna regeneracja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp213    0

dodam ze dzis na zimnym silniku zimnum paliwie jak rano pokrecil silnikiem i odpalil tak caly czas odpala za pierwszym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

wYwal ostojniki i posprawdzaj węże na laczeniach czy nie ciągnie powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekfred    1

mialem podobny problem syf w zbiorniku co jakis czas musialem filterek i odstojnik czyscic. wkoncu po porzadnym czyszczeniu zbiornika filtry itd. juz było lepiej ale dalej sie zapowietrzał dopiero wymiana jednej małej uszczelki na odstojniku załatwiło sprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp213    0

Tak ale mi gasnie tylko jak jest cieply i paliwo jest cieple to gasnie jak by lapal powietrze jak jest zimny odpala bardzo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,są to typowe objawy jeśli jest podrobiony popychacz pomki zasilającej ,oraz podrobienie na wałku rozrządu w tym miejscu gdzie przychodzi popychacz pompki, i wówczas jak zimny zapala i chodzi dopóki się blok nie nagrzeje, a jeżeli się blok nagrzeje popychacz robi się zbyt krótki i nie pracuje pompka jak trzeba bo ma bardzo małą wydajność, lub wcale nie podaje paliwa, radzę sprawdzić pompkę, czy podaje jak silnik ciepły, oraz wydajnosć pompki jak zimny, ponadto w pompce są zaworki i mogą być zawieszone lub zatkane jakimiś paprochami i wówczas wydajność pompki jest prawie żadna, bo paliwo kursuje do góry i wdół, a nie dociera do pompy wtryskowej, z braku ciśnienia pompki zasilającej ,z powodowane nie zamykaniem się zaworków ciśnieniowych.Na filtrach paliwa jest zaworek zwrotny może być zawieszony tak jest w silniku perkins i pewnie w mercu też taki zaworek będzie w miejscu przykręcania przewodów paliwa jest taki jakby króciak a wnim zaworek :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

Przewody zasilające kolego, miałem tak w rekordzie. Wymieniałem filtry dmuchałem przewody i nic. Kombajn słabo się wkręcał nie miał tej mocy, gasł nic nie pomagało pompowałeś pół godziny i odpalił pochodził chwile i znowu to samo. Zauważyłem pęknięcie małe na przewodzie zasilającym z baku co ciągnie. W tym miejscu ciagnąl powietze i nie chciał chodzić, Po wymianie nie ten kombajn. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp213    0
Napisano (edytowany)

Witam mam problem z silnikiem om 352 splywa mi paliwo z silnila w sobote wezyki zalozylem nowe oraz zawor zwrotny za pompka a przed filtrem a dzis na wieczor chcialem odpalic i nie moglem bo splynelo paliwo po odpowietrzeniu odpalil bez problrmu czemu to paliwo splywa co mozna jeszcze zrobic by nie splywalo paliwo i czy w pompie jest jakis zaworek trzymajacy cisnienie

Edytowano przez piotrp213

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Czym pryskacie pszenice na miotełkę i chwasty żeby było tanio i przelecieć raz ??
    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam takie pytanie. Ktory z tych ciagnikow byscie wybrali. Wiem ze new holland t 4cyl a renault 6cyl. Tylko chodzi mi o awaryjnosc i mozliwosc pozniejszego odsprzedania. Opisze moja sytuacje, mam znajomego co sprowadza ciagniki czekam az przywiezie mi case, tylko jeszcze nic ciekawego nie znalazł a ma te dwa na stenie. ja musze miec ciagnik w maju na sianokiszonke(prasa NH BR560A) i dlatego pytam ktory byscie wybrali bo jak nic nie znajdzie to musze ktoregos wziasc. Pozniej bym go sprzedał jak przywiezie case i ktory mógłbym szybciej sprzedac.
      Oba ciagniki sa w bardzo dobrym stanie NH z 1998r a Renia 1995. Czekam na wasze odpowiedzi.
×