Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A gdzie jest ten filtr oleju po prawej stronie kolo pesalu gazu?

Tak zgadza się przypomina trochę puszkę konserwy ,aby go wyciągnąć trzeba zdjąć pierścień zabezpieczający wewnętrzny ,czasami przyssie filtr do korpusu i ciężko go wyciągnąć ale trochę siły i cierpliwości-pomaga ruszanie na boki-po wyjęciu wypłukać w oleju napędowym .Jeżeli ktoś ma jakikolwiek problem z podnośnikiem powinien zacząć od czyszczenia tego filtra.

Opublikowano

Panowie może wy macie jakiś pomysł bo ja się spotkałem pierwszy raz z takim czyms.Ciągnik jak jest zimno rano i odpale to wyje pompa i słabo dzwiga , jak sie ciagnik rozgrzeje to wszystko ustaje dzwiga szybko i wszystko pracuje cicho.Co może być przyczyną?

Opublikowano (edytowane)

Sprawa wyglada nastepujaco. Kupilem nowa pompe zalozylem i podnosi wszystko co lzejsze (agregat, talerzowke, opryskiwacz sadowniczy wypelniony woda) bez ploblemu na obrotach 600. Byl wymieniany takze cylinder i pierscienie, ale opada czyli co winny rozdzielacz? Przed wymiana tez opadalo. Druga kwestia wczoraj nawalilem kamieni na taka platforme zaczepiana do 3 punktu i nie chcial podniesc ani centymetra w gore w czym moze lezec problem?

Edytowane przez tomn95
Opublikowano

Pompa nie ma nic wspólnego z tym, że opada. Co do opadania to niestety kupienie dziś dobrze spasowanego zestawu tłok, cylinder, pierścienie graniczy z cudem (o ile to w ogóle możliwe). Było to dokładnie poruszone w tym temacie. Sprawdź zawór przeciążeniowy w rozdzielaczu.

Opublikowano

Czemu jak ciągnik jest zimny olej gęsty to łatwiej ma podnieść ? A jak już ciągnik się solidnie rozgrzeje to do pełnego podnoszenia musi się sporo namęczyć. Jakie mogą być przyczyny pompa cylinder i pierścienie zmienione.

Opublikowano

Dlaczego? - ponieważ olej jest gęsty i uszczelnia wszelkie szczeliny i nieszczelności.

Po rozgrzaniu olej szczególnie gorszej jakości (a taki stosuje większość rolników) zamienia swoją konsystencję na bardziej płynną (woda) co sprawia, że łatwiej przedostaje się przez wszelkie nieszczelności układu. Druga sprawa im bardziej olej rozgrzeje się (im wyższa temperatura) tym bardziej rozszerza się, czyli jest go więcej - a skutkuje to tym, że podczas podnoszenia jest bardziej podatny na ściskanie.

 

Jeśli założyć, że prawidłowo ułożyłeś pierścienie na tłoku, oraz kupiłeś dobry zestaw to winę za opadanie ponosi rozdzielacz.

Jeśli wymieniłeś pompę, cylinder, tłok z pierścieniami oraz prawidłowo wszystko poskładałeś (podkładki, oringi) a także sprawdziłeś stan filtra to do poprawnego podnoszenia pozostaje tylko zawór przelewowy do sprawdzenia.

Opublikowano

rozdzielacz jest na pewno do wymiany bo opada. Tylko nie wiem dlaczego na pedale od blokady kół i w jego okolicach jest olej który wydaje mi się że kapie ze spodu rozdzielacza tu gdzie jest ta dźwignia.

Zawór przelewowy czyli tam gdzie jest sprężynka z podkładkami?

Opublikowano

siedząc na ciągniku znajduje się on po lewej stronie rozdzielacza? Pewnie tak na oko nie da rady ustawić ciśnienia? Najlepiej byłoby podłączyć coś do wyjścia hydraulicznego.

Opublikowano

Witam ja problem mam taki iż kupiłem nową pompę podnośnika, sprawowala sie bardzo dobrze po roku zaczela slabiej podnosić trzeba bylo gazować, oczywiście przy pompie wymiana oliwy filtra, i mycie brudu z dna. Okazało sie ze wypchlo jeden z dwóch oringow, po wymianie spowrotem dobrze po podniesieniu na max aż silnik ptzysiadal, teraz znów to samo po podniesieniu na maxa silnik nie przysiada licho podnosi, do wymiany mam wajchę od podnoszenia wyrobila sie kulka, i nieraz nie odbijalo to, rozdzielacz nigdy nie ruszamy jeszcze. Na plombach dobrej pory tlok tez nie ruszamy chodz po rozgrzaniu oleju zaczyna troche opuszczać, od czego zaczac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v