Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a hydraulika dziala,raz mi sie tak robilo to powodem byly te dwa uszczelniacze w pompie ze je wsysalo w pompe i zatykalo pompe,teraz jak opuszcze dzwignie od wywrotu za mocno to wodziki sie przyblokuja i musze wtedy gore sciagac polozyc na plecy poprzesuwac dzwigniami i jest ok.

Opublikowano

a nie przełączyłeś tej dźwigni od wyłączania pompy? tam gdzie dźwignia od wałka jest

 

Dźwignia jest ustawiona jak być powinna, dla pewnośc kilka razy przestawiona w tą i z powrotem,

 

Mam pomysł, żeby sprawdzić, czy pompa w ogóle pompuje .... odkręcić przewód idący do filtra i zobaczyć czy popłynie z niego olej, jak myslicie ? da radę cokolwiek zobaczyć w ten sposób ?

 

 

raz mi sie tak robilo to powodem byly te dwa uszczelniacze w pompie ze je wsysalo w pompe i zatykalo pompe

 

 

Co do wymiany oringów mam pytanie, czy to trudne jest do zrobienia ?

Opublikowano

Nie jest trudne, problemem jest tylko zrzucenie pokrywy tylnego mostu bo trza troche poodkręcać.

 

Co do Twojego pomysłu - olej moze i popłynie, ale to nie znaczy że pompa w 100% sprawna, bo zimny i lepki olej przejdzie Ci do przewodu, ale rozgrzany i pod dużym ciśnieniem które potrzebuje siłownik będzie przewalać się przez zniszczony uszczelniacz lub oringi.

Opublikowano (edytowane)

Ok, siłownik potrzebuje dużego ciśnienia, zgadzam się, ale do podniesienia samych ramion już tak duże ciśnienie nie jest potrzebne, nawet z "pomocą" z zewnątrz podnośnik nie daje oznaków życia .....

A pompa na pewno nie będzie wytwarzać 100% ciśnienia, bo ma 30 lat :)

 

Czy o te uszczelniacze chodzi ?

 

beznazwyhe.jpg

 

 

 

 

Sorry, że tak męczę, ale wie ktoś do czego służy ten koreczek (21)?

 

bedsday.jpg

Edytowane przez Marmur911
Opublikowano

Mogą być te uszczelniacze, albo też pierścień uszczelniający (simering) nr 18. Prędzej obstawiał bym jego, bo nie wiem jak innym ale przy oringach to podnośnik "powoli umierał" w moim ciapku, podnosił coraz gorzej aż całkiem je przerwał.

Co do koreczka to wiem tyle co Ty, czyli ile przeczytałem w instrukcji, więc nie potrafię Ci pomóc.

Opublikowano

Ja jeszcze gdy mi wsysalo te oringi to popuszczalem ktoras z tych rurek co sa miedzy kolanami i wiele razy pomoglo a jak nie to 15 minut i gora zrzucona

Opublikowano (edytowane)

Zdaje sie że jeszcze te cztery w środku (śruba nr 14). Pewny nie jestem ale jak nic innego nie trzymają to pewnie będą robić Ci problemy. Choć zawsze można spróbować tylko odkręcić te na obrzeżach, jak nie bedzie chcialo zejsc to odkrecisz jeszcze te 4

i zobacz jeszcze czy nie masz z tyłu dwóch śrub od dołu przykręcanych, w zwykłych 30tkach tak jest

Edytowane przez lukasz222
Opublikowano (edytowane)

Te 4 śruby z numerkiem 14 są od mocowania siłownika, przynajmniej tak to wygląda, po maturze się za to zabiorę i zobaczymy co ciekawego znadję w środku :)

Edytowane przez Marmur911
Opublikowano

Dzisiaj miałem chwilkę i postanowiłem zrobić mój eksperyment, tzn. sprawdzić, czy z pompy popłynie olej, po odkręceniu korka (czerwony na rysunku) miałem nadzieję, że popłynie jakiś olej (pompa "włączona"), okazało się, że żaden olej nie płynie i mnie to troszkę zdziwiło .... stwierdziłem, że zobaczę, co w takim razie się stanie jeśli odkręcę koreczek wylotowy (niebieski), okazało się, że wielkie nic .... ale kiedy zatkałem wlot do filtra okazało się, że na wylocie coś się zaczyna dziać, nawet nie wiem jak to określić .... wyglądało, jakby pompa podawała zamiast oleju powietrze, stan oleju w skrzyni biegów w normie, czyżby zatkany smok ?

beznazwyoh.jpg

Opublikowano (edytowane)

smok wygląda tak, że jest po prostu coś na kształt rurki w korpusie a filtry są ok, jak to rozbierałem, to pompa w jedną stronę kręciła się bez większego oporu, w drugą w pewnym momencie był wyczuwalny większy opór tak jakby coś w środku ocierało się, ale naiwnie miałem nadzieję, że pompa nie działa, bo dźwignia włączająca odmówiła posłuszeństwa ... teraz muszę to otworzyć jeszcze raz

 

 

a co do przewodów, to chyba tylko od smoka byłyby do sprawdzenia, a takowych praktycznie nie ma, bo kolanko pompy wchodzi praktycznie w obudowę filtra

Edytowane przez Marmur911
Opublikowano

Witam serdecznie, próbuję ratować pompę podnośnika w ursusie c 335, jest to pompa oznaczona przedziwnym symbolem PZ2-AS-20, po otwarciu okazało się, że oringi są w porządku, pompa ma 2 pokrywy, sprawdzałem pod obiema sprawdzałem i wydaje się być ok, simmering jest ok a pompa nie działa potem wrzuce zdjęcia pokrywy, wyszydtko powinno działać a pompa nie chce zaciągnąć oleju, ma ktoś może pomysł jak to uratować ?

Opublikowano

Panowie !

chciałbym się was doradzić "zapytać" otóż wymieniłem wszystko i dalej opada a na gumowych pierścieniach wyrywa gumki !

a Miałem taki problem bo na pompie wyrywało mi tez gumki bo roździelacz nowy i pompa i dałem do zakładu i mi zrobili pierścienie na pompę gumowe z domieszką miedzi i efekt jest zadowalający 350 kg podnosi na 400 obrotów takie pierścienie z domieszką miedzi zakładają do koparek u udźwigu 5000 kg :D

i pytanie brzmi jak bym dał do zakładu tłok do emki plus cylinder i żeby mi zrobili takie gumki do tłoka do podnośnika żeby ich nie wyrywało i czy by to miało prawo bytu ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v