Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Cylindra jeszcze nie rozbierałem , ale wywaliło simering na pompie.Może to wystarczy? Jaka jest oznaka uszkodzonego zaworu przeciążeniowego?

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Jak w czasie podnoszenie spadł to może być ten simering jak i zawór, co do zaworu ustawiasz nim cisnienie jakie ma być w układzie im wieksze ciśnienie tym zwiększasz udzwig, ale właśnie pompe można uszkodzić jak przesadzisz. Jak masz nowy rozdzielacz ustawiony jest on fabrycznie. A co do uszkodzenia zaworu to moze tam coś podpaśc pod niego lub spręzyna pęknąć wtedy nie podnosi podnośnik lub podnosi bardzo powoli bo zamiast olej wędrować do cylindra wraca zaworem

Opublikowano
Witam ponownie. Mam mały problem. Mianowicie mając zaczepiony opryskiwacz nagle opadł a raczej runął na ziemie i nie chciał podnieść. Podnosi ale tylko kilka milimetrów nad ziemie. Co mogło się stać.

 

jak runął to raczej poszły frezy na wałku z ramionami na środku gdzie jest ramie na dźwignię od tłoka

 

a ja mam takie pytanie-mam rozdzielacz na błotniku i nie trzyma mi w położeniu "podnoszenie", tzn trzeba przytrzymywać dźwignię a kiedyś tak nie było i tak samo przy "opuszczaniu"? Czy coś już się dzieje z rozdzielaczem?

 

przy podnoszeniu dźwignia się sama nie blokuje (to tylko samo udoskonalenie :D może wystąpić po prostu wyrobiło się coś ) ona sama blokuje się przy położeniu neutralnym i opuszczaniu. Kiedys miałem problem nie chciała chodzić co się okazało z tyłu jest sprężyna i po prostu odkręciła się nakrętka ;)

Opublikowano

albo ci poszła uszczelka na deklu cylindra i dlatego ci opuszcza i że wolno podnosi to mogą być zużyte oringi w deklu pompy ja tak miałem kiedyś albo wymień pierścienie na tłoku jeśli chodzi o rozdzielacz są tam takie małe oringi które mogły sie zużyć albo jakiś paproch ci blokuje zawór

Opublikowano

Witam!

Mam taki problem z moim C-330M a mianowicie dziś miałem zawieszony ładowacz trol i nagle coś chrupnęło w TUZie.Okazało się, że to ten wałek z frezami gdzie jest dźwignia 3 punktowego układu zawieszenia dolna(niektórzy mówią na to szelki, cięgła dolne) Nie wiecie jak ten wałek wychodzi, czy jest to jeden wałek do tych dwóch cięgieł?

Opublikowano

Wiemy, muszisz odkręcić te oba ciegna następnie pokrywe podnośnika i tam pod spodem jest dzwignia z tłoczyskiem odkręcasz śrube na tej dzwigni i wybijasz wałek na bok, jest jeden wałek na oba ciegna. Nie pamiętam tylko w którą strone sie wybija w prawo czy w lewo bo z jednej strony o ile dobrze pamiętam jest większa średnica na wałku i w tulejce korpusu i w tą strone wybijasz w którą jest włąśnie większa średnica. Zakładasz odwrotnie

Opublikowano

Czyli jesli dobrze rozumiem muszę sie dostać do pokrywy podnośnika, która jest pod spodem czy przez górę się dostać do tłoczyska gdzie jest też pompa olejowa? A co to w ogóle mam za tył podnośnika, jakiś nie spotykany? Może prościej byłoby załozyć wspornik dźwigni dolnej, którą się przykręca do pochwy?

Opublikowano

Musisz odkręcic pokrywe podnośnika tą pod siedzeniem tak samo jak do wymiany pompy obrócisz ja na bok i zobaczysz tam tą dzwignie i tłoczysko. Godzina roboty, wiecej czasu zajmie odkręcenie wszystkich śrób mocujących pokrywę niż wymiana tego wałka

Opublikowano

Oleju nie spuszczasz bo zdejmujesz tylko górną pokrywe podnośnika (chyba jest tam 14 śrób M10) i olej niema gdzie tam uciec bo az tyle go tam nie ma ;)

A na temat wspornika sie nie wypowiem bo nie mam pojęcia :D

Opublikowano (edytowane)

a kurde zacząłem odkręcać te pokrywy wokół tego wałka (po trzy sruby) to zaczął lecieć olej!? A ten podnośnik hydrauliczny to mam "Agrocontrol"

Edytowane przez wyrebski1
Opublikowano

To jak tam może cieknąć olej jak zdejmujesz pokrywe podnośnika :blink:

lepiej daj foto tego podnośnika bo nie wiem jak mam doradzić:P piszesz o 3 śrubach po bokach, u mnie jest ich 14 na około pokrywy. Nie widze podnośnika a masz go widać innego z tego co napisałeś...

Opublikowano

wyrebski1 Tak napewno jest to zawór przeciążeniowy. Jest lekko zawieszony przez jakis syf.I stąt ten syk.

Pasiu66 Słychac ją tez, jak nic niemasz na ramionach? Czy Tylko podczas podnoszenia?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A masz olej? Co do ramion to nie wiem jak jest u was, bo u mnie są tak prasowane śruby że nie da rady przestawić. Chyba że później założyć śruby M10

Opublikowano (edytowane)

Kolego nie obraz się ale myslisz że gościu ponad dwa miesiace stał z niesprawnym ciągnikiem czekając na twoją sugestie? Nie odgrzewaj zakurzonych tematów.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Witam.

Od dłuższego czasu bardzo słabo działa podnośnik- na obrotach 800 nic sie nie dzieje, na obr.2000 podnosi nawet cięższe narzędzia, gdy juz poniesie to nie opada, zostały wymienione pierścienie na tłoku i uszczelniacze na pompie, ale jest tylko troche lepiej, dalej trzeba się zatrzymać na polu, wybić na N i gazować żeby coś podniósł. Trochę szukałem w internecie i wiele osób pisze o zaworze bezpieczeństwa, podkłada się tam podkładki żeby pompa była mocniejsza, a także o jakimś filtrze.

Czy mógłby ktoś zaznaczyć w Paintcie na zdjęciu gdzie jest ten zawór i filtr. Z góry dziękuje.

1077332.jpeg

1077333.jpeg

1077335.jpeg

Opublikowano

Zdjęcie A przedstawia filter. Rozbierasz i jest w środku. Powinno się go czyścić co jakiś czas.

Zdjęcie B przedstawia zawór odkręcasz i jest spężynka ok 5-8 cm a na końcu kulka. podkładkę albo nakrętke umieszczasz na początku między sprężyną a śrubą.

Myślę, że zrozumiałe :D

post-38981-0-24548200-1316266018_thumb.png

Opublikowano

Dzięki, wszystko jasne,

filtr wyczyściłem szmatką z zewnątrz, mam go jeszcze opłukać w czymś? (w benzynie??)

A co do zaworu to nie daje rady go odkręcić nawet dużym kluczem, mógłbym jeszcze nałożyć rurę na klucz ale boje się że urwie się łebek,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v