Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tak właśnie mi się wydawało że masz zapowietrzony układ, dlatego te sprężyste ramiona.

Upewnij się że masz stan oleju i jeśli nie pomoże podnoszenie i opuszczanie od max do minimum, to znaczy że masz gdzieś nieszczelność i łapie powietrze.

 

Aha tylko opisz co robiłeś i od czego się zaczęło.

Opublikowano

No to tak robiłem remont całego podnosnika i po załozeniu go na swoje miejsce poskręcałem wszystko do kupy i zacząłem odpowietrzać cały układ lecz nie udało mi go sie odpowietrzyć i mam takie wrażenie ze ma powietrze w cylindrze podnosnika.

A i mam jeszcze jedno pytanie czy nie da sie odpowietrzyć innym sposobem niż tym opisanym w instrukcji obsługi

Opublikowano

Ile podnośników robiłem wystarczyło wlączysz pompe aby pochodziła sobie tak z minute potem pare razy podnieśc i opuścić ramiona bez obciążenia i samo sie odpowietrzy, a wadą najprawdopodobniej jest to że na tym kolanku co łączysz pompe z obudową skrzyni ciągnie lewe powietrze

Opublikowano (edytowane)

Napisałem ze miedzy filtrem oleju a pompą ciągnie powietrze z olejem, najszybciej na tym kolanku co wychodzi z pompy i wchodzi do gniazda w skrzyni tam sa oringi i tam jak kolanka na pompie nie ustawisz pod kątem prostym to pokrywy podnośnika bedzie łapało powietrze

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

witam ma taki problem gdzy kupiłem nowy wał podnosnika i chciałem uszczelnic go aby do oleju nie szedl niepotrzebny kurz oraz inne zanieczyszczenia prosze o porady dziekuje pozdrawiam

Opublikowano

czyli wsadziłes go przed tulejke czy za tulejke bo moj tata chciał zrobic tak jak w 330m i w tulejce zrobilismy rowek na oring ale po namysle wyszlo to ze zeby z walak jak bedziemy wkladac zetna oringa a byl tez pomysl zeby wsadzic simering z przodu przed tulejka no ale twoj pomysl tez nie jest najgorszy pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

jeżeli ramiona są smarowane systematycznie to nie powinie dochodzić kurz do skrzyni a ten oring jeżeli byłby potrzebny to byłby montowany w fabryce seryjnie

Edytowane przez andrzej207
Opublikowano

Witam szanownych kolegów otóż znowu mam problem z podnosnikiem w c-330.Dzisiaj gdy chciałem podnieść kosiarke OSE i poprostu niemogłem jej nawet od ziemi oderwac na pełnych obrotach a jak odczepiłem kosiarke to na wolnych obrotach podnosi elegancko.I tutaj moje pytanie jest następujace co mogło sie stac ze podnosnik sie tak zachowuje.

Opublikowano

Nigdzie nie zawoź naprawa trwa pół godziny, na początku sprawdź filterek oleju czy nie zabity, jeśli nie to zdejmij pokrywę i najczęstszą usterką jest splucie o-ringów w pompie hydraulicznej 21.3*2.4 albo 2.7 nie pamiętam w sklepie ci powiedzą, odkręcisz 8 albo 10 śrubek ósemek na dekielku pompy i ujrzysz dwa o-ringi, przy okazji zmień też inne uszczelki

Opublikowano

Ty a stan oleju sprawdzałeś? Czasami się zapomina o najprostszych rzeczach a może być go mało.

Wymień jeszcze simering w pompie hydraulicznej

Opublikowano

U mnie też w C 330 wolno podnosił podnośnik <_< wymieniłem pierścionki na tłoku i widocznie albo mało było założonych oringów co wchodzą na króciec w obudowie mostu ... ale problem został wyeliminowany przez założenie jeszcze jednego oringa :) na razie działa ;) nie wiem czy dobrze to opisałem ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam :) .

Myślalem że problem został rozwiązany na zawsze a tu jednak nie <_< otóż wymieniłem dwa szybko złącza na nowe bo poprzednie stasznie mi ciekły <_< . Teraz w niedługim czasie bo w tam tym tygodniu podczas bronowania na polu zaczął się olej z powrotem wydostawać przez zawór kulowy szybko złącza <_< . Co miał bym z tym fantem zrobić :blink: ???

Myślałem o zaślepieniu rozdzielacza na błotniku ale wykluczyłem tą opcję ponieważ używam go do TURA , przyczepy i przyczepy zbierającej ;) jakbym zaślepił to za każdym razem musiał bym go od ślepiać z powrotem a to już nie robota <_< . Czy istnieją jakieś sposoby aby ten rozdzielacz zaślepiać i od ślepiać np przez zastosowanie zaworów hydraulicznych ;) które można wmontować między przewody od rozdzielacza podnośnika do podnośnika hydrauliki zewnętrznej na błotniku ??? Za wszelkie porady z góry dziękuje :)

Edytowane przez emil355
Opublikowano

Może kupiłeś szybkozłącza jakiejs słabej firmy tez tak miałem dopiero za drugim razem udało mi sie kupić takie które nie ciekną. Wcześniej to co wymieniłem oringi to stale wyrywało je. Musisz również uważac jak wkładasz przewody pamietaj aby zawsze były czyste piasek łatwo uszkadza kulki(właściwie to coś ala stożek) w gniazdach szybkozłącza.

Opublikowano

tez mialem podobne problemy i we wszyskich ciagnikach mam EURO zlacze i problemy cieknacych zlaczy zniknely. od razu bedzie to dla ciebie spory wydatek bo w ciagniku 2 gniazda i w przyczepach itd wtyczki ale warto. i jest jeszcze jedna zaleta jak zlacze wpadnie ci w piasek to tylko kawalek szmaty i czyste a w tych stachych to odrazu gwint do czyszczenia i szybciej sie je laczy;) pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v