Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.

Opublikowano

Kopci delikatnie na szaro , pierwsze opalenie to mocno kopciła ale po 6 godzinach pracy( z przerwami) na wolnych obrotach delikatnie kopci ale za to kolektor i tłumik jest mokry . Pierścienie na 100% są założone poprawnie .

Opublikowano

a gdzie ciągnik stoi, bo jeśli pod chmurką to może ci wody napadało i dlatego mokry wydech. A po za tym za mało jeszcze pracował silnik weź go trochę w pracę to się szybciej ułożą pierścienie :)

Opublikowano

kolego damianzb9613 to jest jeden z gorszych sposobów docierania silnika, weź nim teraz sobie pojeździj, a potem wykonuj jakąś robotę i się powinny dobrze ułożyć pierścienie.

 

Opublikowano

ja po prostu obstawiam, że kolega damian nie był tak głupi i nie zregenerował głowicy jak ją miał zdjętą.

Możliwe że kolega źle też wyregulował luz zaworowy ma za mały luz albo nawet zawory są podparte i mieszanka idzie w kolektor .

Opublikowano

jak ci leci olej to ci poszły pięrścienie na tłoku ja też tak miałem jak wymieniłem tłoki z pierścieniami i tuleje na nowe to wszystko wrociło do normy wiesz jak zdejmiesz głowice to zobacz jak mocno sa zużyte tuleje może wystarczy same pieścienie zmienić

Opublikowano

"rami" - zanim napiszesz, to wpierw przeczytaj post, zakładającego.

Do właściciela, docieranie na wolnych obrotach jest złym pomysłem, przy docieraniu powinien pracować w różnym zakresie obrotów i obciążenia - Sprawdzałeś szczelność zaworów przed montażem głowic?

Opublikowano

Jak odmą kapie olej to na bank pierścienie, ma spory przedmuch i zabiera z powietrzem olej. Jak zmieniałeś pierścienie to jak duży był rant na tulejach i najważniejsze czy tuleje były równe????

Wydaje mi się że skoro aż tak bardzo rzuca olejem i nie tylko z tłumika to coś nie tak z pierścieniami, raczej się nie dotrze.

Opublikowano

panowie tesc ma renowke 85-14 z silnikiem mwm 226-4, silnik pali srednio z rana ale to nie problem, po odpaleniu dymi niemilosiernie jasnym kolorem, po nagrzaniu przestaje chociaz co jakis czas strzeli chmure, kolejny problem to czarno w chlodnicy jak by olej sie przedostawal ale nie bardzo wiem jak, ostatnie to przedmuchy po odkreceniu korka oleju, dmucha niemal jak z tlumika ale nie czuc spalin, sile niby ma a zadnego plynu nie ubywa ani nie przybywa, sciagnelem jedna z glowic i wyglada wpozadku, w poniedzialek bede sciagal reszte. zawory mialy spory luz w granicach 0.35, kolektor ssacy jak i wydechowy pozalewane

gdzie skupic uwage?

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, cichy5314 napisał:

panowie tesc ma renowke 85-14 z silnikiem mwm 226-4, silnik pali srednio z rana ale to nie problem, po odpaleniu dymi niemilosiernie jasnym kolorem, po nagrzaniu przestaje chociaz co jakis czas strzeli chmure, kolejny problem to czarno w chlodnicy jak by olej sie przedostawal ale nie bardzo wiem jak, ostatnie to przedmuchy po odkreceniu korka oleju, dmucha niemal jak z tlumika ale nie czuc spalin, sile niby ma a zadnego plynu nie ubywa ani nie przybywa, sciagnelem jedna z glowic i wyglada wpozadku, w poniedzialek bede sciagal reszte. zawory mialy spory luz w granicach 0.35, kolektor ssacy jak i wydechowy pozalewane

gdzie skupic uwage?

Uszczelka pod głowicą, najprawdopodobniejsza przyczyna.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

gdybym komus doradzal to strzelal bym ze uszczelka wraz z pierscieniami, ewentualnie peknienta tuleja

jutro dalej rozbieram i jesli nie bedzie przyczyny w uszczelce to nie wiem jak olej mogl sie przedostac do chlodnicy i chyba bede wyciagal tloki

ustawienie zaworow niewiele tu da bo moim zdaniem to byly zbyt luzne, wtryski byly robione, pompa sprawdzana a turbina robiona

 

Opublikowano

Wyciagnolem tloki, panewki zjezdzone i pierscienie przy brzegach stracily 0.32mm z szerokosci, pierwszy raz widzialem stozkowy pierscien uszczelniajacy

poratuje ktos jakimi momentami skrecic glowice i korbowody?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v