macieju0

mtz 1025 pomozcie

Polecane posty

macieju0    0

witam. kupuje mtz 1025 do lasu rok 2012 53 mtg w tym momencie zabudowuje go firma specjalizujaca sie w obudowach lesnych ciagnikow rolniczych. mialem kupic ursusa 1014 albo zetora 10145 ale sie rozmyslilem dosyc tych starych traktorow. slyszalem ze do transportu skrzynia to przykra jest ale da sie ja jakos okielznac ??? a jak to chodzi w trakcie pracy? jak awaryjnosc? prosze o pomoc !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

do lasu nie za ciekawy wybor . czesto obudowa sprzegła peka jak na zrywce bedzie chodzic i felgi slabe .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

felgi słabe ? wszedzie są te same a u ruskich to chyba najmocniejsze na rynku


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

A jak sie wejdzie na youtube to są same 1025 które pracuja przy zrywce, więc to chyba nie są takie złe. Obudowa sprzęgła pęka? Pierwsze słyszę. W farmerach to tak, ale że w tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Szczerze bardzie ukutego ciągnika na świecie jaki teraz jest mtz to w zyciu nie widziałem .. tam wszystko jest mocne .. skrzynia to najsłabszy punkt ale reszta jest ok


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieju0    0

jezdzilem 952 i nibylo zle fakt skrzynia to po rusku chodzi ale to w kazdym chyba tak jest

 

ciekawe ile to skotluje paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

paliwa spali malo jak na swoja moc. W lekkich prcach na pewno mniej jak ursus/zetor tej samej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9237

Felgi w MTZ do lasu nie są najlepsze. Nie wiem dlaczego, ale często szlag trafia ranty, może dlatego, że brzeg opony jest na równo z rantem i jak się trafi na pniaka, to zawsze rant się podegnie. Może jak ktoś ma na felfach 15,5 opony 16,6 albo szersze, to tego efektu nie ma. U mnie jest. Robotnicy w lesie właśnie na to najbardziej narzekają.

Co do transportu, to w starej skrzyni najbardziej wkurza przeskok miedzy 8 a 9 - jest za długi. Nie wiem, jakie przełożenia są w nowszych wersjach skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Tam felgi to za ciekawe przy MTZ nie są, za cieńkie ,po jakimś czasie będą koła biły i opony diabli wezmą ,ogólnie je biorą do lasów bo nowy i niedrogi ,a wiadomo co się z nim w lesie stanie ,nikt raczej nowych zachodnich do lasu nie kupuje ,no prawie nikt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieju0    0

u mnie kupuja zetory nowe forterry i chwala je. dzis ogladalem trego mojego przyszlego mtz racja swieta ta skrzynia niedosyc ze ruska to i po.....ana jakos bede musial przywyknac do tego mam nadzieje ze klnac go nie bede

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Nie chodzi o to że zetor zły ciągnik ,tylko o to że do lasu szkoda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

W Belarus-ach i Mtz-cie jest ten problem że jak będzie pracował przy zrywce to z czasem będzie pękać obudowa sprzęgła, felgi całe będą pogięte i popękane, opony oryginalne są za miękkie do lasu i łatwo je rozerwać( zwłaszcza tylne) sprzęgło też dość szybko leci zwłaszcza jak się ściąga dłużycę, szybko zużywa się sprzęgło przeciążeniowe od przedniego napędu(to co się znajduje w podporze przedniego napędu), często pęka rama, a o końcówkach kierowniczych to szkoda gadać( co 2 miesiące są do wymiany). :(

Ogólnie bardzo dobry wybór jeśli ma pracować w lesie. ;)

Przy czym będzie głównie pracował, przy przyczepie leśnej czy przy dłużycy.

Jak go już będziesz miał to wżuć kilka zdjęć z tą zabudową leśną, bo mam zamiar zrobić sobie do mojego Belarusa :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

W ruskim felgi to zyletki .dobra zabe bierzesz i wyginasz wiem cos o tym. znajomy w lesie ma 952 to 4 razy obudowe sprzegla wymienial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

ja się uporałem z tymi felgami... znajomy na giętarce wygoił drut o średnicy 12mm i 14mm w okrąg o średnicy takiej jaką ma felga, następnie okręgi z drutu fi 12 przyspawałem do rantów zewnętrznych, a fi14 od wewnątrz. Teraz już się nie zaginają, polecam takie rozwiązanie> :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieju0    0

wpakuije kilka zdjec napewno w nast tyg bede mial ciagnik na poodworku w piatek albo w sobote obudowa gory bedzie kompletna i na spodzie tez cala plyta o grubosci chyba 4 albo 6mm z otworami umozliwiajacymi wymiane plynow. samemu po obgladnieciu pewnie bedzie mozna zrobic. z felgami sie okaze jak to bedzie ja bede tym ciagnikiem robil i to i to tzn pewnie wiecej bede robil przyczepa palms 8 ton z dzwigiem 665 2x2.50 cm ładownosc ok 6-7m3 teren troche z gorkami mam nadzieje ze poradzi sobie ten ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

na zdjęcia czekam z niecierpliwością...

Z taką przyczepką na pewno będzie sobie bardzo dobrze radził, ja ciągam Belarusem 820 przyczepę leśną Moheda 9 ton(niestety nie znam dokładnych parametrów HDS-u) o ładowności 6-7m3, ale czasami ładuje jak założę wyższe nadstawki około 10m3. i bez problemu sobie radzi chyba że wjadę w jakieś głębokie błoto, albo w teren górzysty.

 

Jaki jest koszt zrobienia takiej zabudowy leśnej?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieju0    0

kompletnie do farmtraca kosztuje ok 5-6 tys do mtz taniej 4-5tys

 

bylem ogladac wczoraj postepy prac nad ta zabudowa i wyglada bardzo solidnie zrobilbyum to sam ale niemam gdzie a zima sie wziela ostro na mazurach u mnie -22 od trzech dni a wczesniej ok -15 w nocy poza tym robie w tym lesie od rana do pozna gdyby to byly wakacje sam bym kombinowalk ale nieteraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Orginslne za te pieniądze toraczej nie wygorowana cena a masz przedni tuz ?

Edytowano przez Michalmeer

Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieju0    0

nie bralem odmowil mi ten facet mowil ze dosyc drogie bo kosztuje ok 6400pln to i na dodatek slaby udzwig te tuzy przednie do mtz maja choc niewiem czy to prawda jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Poprawiam czasem belarusa 952 i 1025 w zrywce leśnej i z felgami potwierdzam jest problem, póki felga jest dobra to trzeba rant wzmocnić drutem w koło i jest spokój. Dobrze by było też wzmocnić mocowanie przy piaście dodatkową blachą. Obudowy skrzyń nie pękają ani rama. Trzeba przeglądać śruby. W tej chwili na licznikach mają ponad 6000 i sprzęgło w 1025 było robione raz bo łożysko się rozleciało z powodu późnej regulacji i się kręciło a tarcze są pierwsze. W 952 były problemy że przy pieskach uszy się urywały od nowości i został wymieniony cały docisk i spokój. Wraz z dociskiem było nowe łożysko które padło może po miesiącu:) a stare chodzi:) Ważne żeby operator zwracał uwagę na regulację sprzęgła i będzie spokój. Co do sprzęgiełek napędu to raz było wymienione tylko w 952. Mamy problem bo w tym 952 często rurka pęka od pompy smarowania silnika i trzeba uważać bo się może źle skończyć:) Ogólnie do lasu to dobry sprzęt bo części przystępne i proste w naprawię. Bez elektryki pojedzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

najważniejsze jest żeby pilnować luz pedału aby łożysko się nie kręciło bo moment i się rozleci. I pedał żeby odbijał do końca bo z czasem lubi się przycinać. Starać się nie jeździć na pół sprzęgła bo niektórzy kierowcy ciągle nogę na pedale trzymają jakby się przykleiła:) A resztę to czas pokazuje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieju0    0

aaa to chyba ze bo ja to calkiem zielony jestem mialem zetora 7245 i tam r5egulacja jak w c360 byla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CrEAtivE82
      wyżej schemat biegów: w/g producenta z instrukcji
      Liczba biegów: w/g producenta
      - przód
      - tył
      2x2x4=16
      2x1x4=8
       
       
       
      1, reduktor używany jest tyko przy postoju??
      2, jak wygląda zmiana na wsteczny? czy tak: zatrzymanie zmiana na reduktorze i wio??
      3, jak oceniacie ze stopniowanie tej skrzyni? w pracach polowych transporcie?
    • Przez darek12
      Chcę kupić Pronar 82TSA lub Pronar 1025 ale mam dylemat którego mam wybrać , a ich ceny są porównywane , chcę kupić używanego . Chciałbym czy warto go kupić i co się w nich najbardziej psuje .
    • Przez jaculek13
      Witam. Mam problem z amortyzacją tura, wyposażony jest w litrowy hydroakumulator, który zaczyna amortyzować dopiero z pełną łyżką. Nigdzie nie mogę zdobyć jaka powinna być wartość ciśnienia gazu. Może już ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez SZWAGIER1999
      Witam.Mam problem z Belarus 1025 chodzi mi o przedni napęd,jest on załączany na przycisk-elektromechanicznie i gdy jest aktywny to raz koła się kręcą, a raz nie.Nie wiem co może być przyczyną.Może miał ktoś podobny problem i jak go naprawić ?
    • Przez Szymon8
      CZy cos wiecie o tym belarusie MTS 102 tu mały załącznik
       
      Piszcie jak najwiecej info o nim
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj