Skocz do zawartości
kubar3

Różnica między rozpylaczami Ursus 3P/MF WUZETEM

Polecane posty

kubar3    0

Witam,

Panowie jaka jest różnica między rozpylaczami WUZETEM DSL150A35, a DSL150A38

DSL150A38 jestproponowany do 3p/255 natomiast DSL150A35 w 235 i 2812.

Silniki te same tylko moce różne, czy domniemywac można że DSL150A38 daje większą dawke paliwa?

Edytowano przez kubar3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
man25    0

Silniki nie są takie same. Zasadnicza różnica to tłoki AD3.152 ma komorę toroidalną i inne szerokości rowków pod 3 i 4 pierścień, a także kąty ustawienia pompy wtryskowej i statyczny kąt początku tłoczenia przed GMP, a to wymaga nieco innego kąta rozpylania i dlatego rozpylacze zalecane do tych silników różnią się tym parametrem. Wielkość dawki paliwa zależy od ustawień pompy wtryskowej. Pozdrawiam

Edytowano przez man25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

a ja rozmawiałem z mechanikiem i też twierdzi że 235/2812 od 255/3512 różni sie tylko wtryskiwaczami i chyba dawką paliwa... Ile w tym prawdy to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Jakoś pewnie będzie chodzić. Może się okazać, że spadnie moc i będzie pracował jak z lejącymi wtryskami. A może być dobrze. Tylko czy jest sens to sprawdzać?

Fabryka testowała i dobrała odpowiednie elementy by to grało.

Zakładać wtryski do wersji mocniejszej ze słabszej w jakim celu? Oszczędności? To nie tędy droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Pamiętaj tylko o tym że długa jazda na lejącym wtrysku może uszkodzić tuleję w GMP - tzn. powstanie bardzo duży próg tylko w tym położeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubar3    0

Sorry za odgrzewanie kotleta ale czy czasem DSL150A35 dedykowany do 235/2812 nie ma mniej kanałów wtryskowych w porównaniu do DSL150A38 stosowanego w 255/3p i żeby zwiększyć moc o magiczne 9 KM z 38 do 47 trzeba zamienić wtryskiwacze i podkręcić dawkę na pompie paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×