Gość Profil usunięty

ursus 1212 zapłon

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam wszystkich

 

Otóż tak jak w temacie posiadam takowego ursusa 1212 w którym ustawiałem rozrząd, montowałem nowe wtryski i pompę po regeneracji. Gdy chciałem go zapalić to zaskoczył dopiero na samostart dziwnie chodził i kopcił jak lokomotywa na czarno po przegazowaniu kopcenie zmniejszyło się tylko trochę zawory ustawiałem szczelinomierzem i dalej to samo co zrobić gdy rozrząd ustawiony prawidłowo na znaki, pompa po regeneracji a ten kopci i długo kręci za nim zapali.

 

wujek był mechanikiem i mówi że zapłon źle ustawiony ale gdy go przestawię to już wogule nie chce zapalić!

Edytowano przez forumkowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radarowicz    0

Nie wiem czy pomogę ale kumpel miał podobnie w c 360 i okazało się że w przewodach był brud i po wyczyszczeniu dopiero było git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dlaczego ustawiałeś rozrząd?

Jak go przestawiasz, na czym że nie chce potem zapalać.

Lepiej pożycz pompę i załuz inną. Być może że pompa jest źle zobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

rozrząd jest ustawiony prawidłowo na znaki a pompę już przekładałem od 1224 i tak samo było

 

Radowicz w jakich przewodach?? od pompy czy gdzie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sorki ale co to jest ta kapilara??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sorki ale co to jest ta kapilara??

Chciałem Ci napisać co masz sprawdzić, czego mu tam brakuje, że nie chce odpalać, ale widzę, że lepiej wezwij kogoś kto ma pojęcie i w pół godziny Ci to opanuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

że nigdy nie słyszałem słowa kapilara to chyba nie znaczy że ja jakiś głupi jestem panie elektrotechnik. i nie ngadac mi tu glópot że mechanik to w pół godziny opanuje bo mój wujek jest świetnym mechanikiem naprawiał ursusy i zetory ponad 20 lat wiec się zna na tym a mechanik jeden już tu był nic nie zrobił i wziął 300 zł więc ja dziękuje za takich mechaników a żaden wtrysk się nie zawiesił bo je chyba ze 4 razy wyciągałem i sprawdzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek36    18

podłóżkostke słomy pod silnik polej ropą i podpal na pewno odpali a potem resztę zawiez na złom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mogłeś nie wiedzieć co to jest kapilara, ale mogłeś też sprawdzić zanim zapytałeś. Napisałem wcześniej, że jak wezwiesz kogoś kto się zna to w pół godziny opanuje. Widocznie Twój wujek ma niewystarczający zasób wiedzy. Ja bym to zrobił tak: czujnik podciśnienia w kolektor, do tego oscyloskop i w pięć minut wiem wszystko o zaworach, czy się otwierają, czy nie, i w którym momencie. Następnie czujnik piezo do przewodów wysokiego ciśnienia i w kolejne pięć minut wiem wszystko o stanie pompy wtryskowej i pośrednio wtryskiwaczy, czyli kiedy następuje wtrysk i w jakiej dawce i pośrednio pod jakim ciśnieniem. I już jest diagnoza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reset    7

Spokojnie panowie, poco te napięcia chłopak zadał pytanie i wypadało by na nie odpowiedzieć, a ponieważ to ursus to proste rzeczy mogą być.

 

pyt.1 czy zmieniałeś jakieś koła, wałki w rozrządzie?

 

pyt.2 na jakie znaki go ustawiłeś?

 

pytam bo 4ka i 6ka mają te same koła ale inne znaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj