tsl7000

John Deere 6300 Ciężko kręci.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tsl7000    0

WItam

Jak w temacie. Dokonałem zakupu JD 6300 z rocznika 97. Ciągniczek jak malina, wszystko pięknie , jeździ pracuje, nie dymi , nie kopci , mało pali (jak na JD6300 :) ) , mocy ma naprawde sporo.

Pracuje przy zrywce i ze zrembakiem , 4 koła ciągną jak czołg , bez specjalnego dymienia z komina.

Ale.. bez względu na to czy jest zimny czy ciepły (oczywiście na zimnym jest to znacznie bardziej widoczne) , ciągnik po prostu ciężko kręci.

Bez względu na to czy ma podłączony nowy akumulator 180Ah i prostownik rozruchowy , czy tylko jeden akumulator 120Ah

W szczytowych momentach amperomierz pokazał 670 A!! Czyli jakieś 8kW

Im więcej obrotów wykonuje silnik tym bardziej spowalnia obrót wałem.

Dodam też , że rozrusznik wyremontowałem, po czym wymieniłem na taki z reduktorem.... in nic !

Akumulator nowy , rozrusznik nowy , a ten ledwo kręci.

Zapala , ale przy bardzo niskich obrotach silnika.

Przy temperaturach ujemnych , muszę go lekko podgrzać na grzałce cieczy chłodzącej.

Dziwne jest to ,za każdym pół-obrotem wału kręci wolniej. Tak jak by coś się "spiętrzało" w nim

Miałem kiedyś tak w Zetorze, jak turem obciążyłem pompę i się siłownik na zaworze "zawiesił"

Puki pompy nie wyłączyłem, Zetor "czołgał się" a nie kręcił.

Ale nie wiem jak wyłączyć pompę hydrauliczną w JD6300 ?

Z góry dziękuję za każdy pomysł.

A może to nie pompa... ?

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mic01    0

U mnie przy JD występują podobne objawy jak jest przypowietrzony układ paliwowy, a radzę sobie z tym tak, że luzuję korek do odpowietrzania na filtrze paliwa włączam zapłon czekam aż paliwo zacznie lecieć, dokręcam korek i na start.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tsl7000    0

Witam

Widzisz , dwie sprawy:

Po pierwsze ja nie mam pompki elektrycznej paliwa , tylko układ podciśnieniowy. A dodatkowo brak paliwa w układzie paliwowym nie może skutkować słąbym kręceniem silnika przy rozruchu.

 

Po drugie i najciekawsze , radze sobie z tym tak ,że podczas rozruchu ruszam gałkami hydrauliki tył-przód (takei szybkie , nerwowe ruchy :) )

wtedy silnik nabiera obrotów i odpala.

 

Ciekawe co :) !!??

 

pozdrawiam i dziękuje za zaangażowanie , każdy pomysł jest dobry nawet jeśli jest zły bo wyklucza inne ;)

Jeszcze raz pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krol9    3

Czyli wygląda na to że wina wolnego kręcenia leży po stronie hydrauliki. Widocznie któryś układ jest ciągle obciążony. A na odpalonym silniku na wolnych obrotach nie czujesz przyduszania silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tsl7000    0

WItam

Absolutnie nie czuje przyduszania silnika w żadnym momencie poza odpalaniem.

Zastanawiam się jak wyłączyć permanentnie pompę, i czy wogóle się da ?

Zastanawiam się jeszcze nad zrzuceniem całego oleju hydrauliczno-przekładniowego. Ja go nie wymieniałem , a sądzę ,że mój poprzednik ( we Francji) też mógł to zaniedbać.

Tym bardziej ,że mam już kupione filtry i olej (60L - wchodzi 52L)

Może to coś pomoże.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Być może zalany obecnie olej jest zbyt gęsty. Pamiętaj aby użyć oleju zgodnego z zaleceniem producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej1278    1

cześć, rozwiązałeś problem bo ja mam w moim traktorze podobny problem. przejechane 550 mth i strasznie ciężko jak jest zimny ma problem zrobic pierwszy obrot, dławi go i wręcz rozrusznik staje, jak wyłączę słychać jakieś bólgotanie, a jak znów spróbuje to leciutko kręci i zapala. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glicer    25

hey,posiadam  zdrowego 6400,skrzynia 30 bieg  max E dostepny,chce bieg F-40 km,co zrobic,hhmmmmm jkie koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj