Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam ,noszę się z zamiarem podkręcenia mojego jxu 95 o ok 15 ,20 koni czy ktoś już to robił i jakie wrażenia rozmawiałem z gościem który ma firmę w zd woli i woła 2500zł za usługę twierdzi ,że jest to bezpieczny zabieg a zużycie paliwa nie wzrośnie czekam na wasze opinie

Opublikowano

Witam 

Ja to robie

 Wszystkie ciągniki

mam swoja hamownie i moge podjechać w każde miejsce w Polsce . co do ceny to tańszego tuningu z hamownią nie znajdziecie .

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam , posiadam Fendta 714 z 2004 roku i chciałbym zwiększyć moc o 20 km. Czy jest to bezpieczne? Ciągnik ma juz przepracowane 8500h . Zna ktoś może firme Agroecopower? Czy mniejsze zużycie paliwa jest zauważalne po chiptuningu? 

Opublikowano (edytowane)

Jest do zrobienia ten ciagnik. Na podlasiu masz jeszcze www.turbotraktor.pl.

Z doświadczenia robilem Fendt'y z 9000mth i wiecej i ze skrzyniami nic się nie dzieje. Wszystko z głową i dostrojeniem maszyny. Najważniejszy jest moment obrotowy i jego przebieg.

 

Edytowane przez vagtune
Opublikowano

Cześć wszyscy forumowicze:-D

Czytam tu o tuningu maszyn rolniczych od dłuższego czasu. Walczyłem z za i przeciw no i jest decyzja. Chcę podrasować swojego JOHN deera Z pare koni więcej  żeby mial i robił z przytupem. No i jestem w kropce małej. Jak patrzę gdzie sie wybrać do dużych firm to najbliżej chyba do Opola. Jacyś goście z Tunning44 jeździli niedaeno u nas po wioskach i zachwalali sie czego to oni nie potrafiom.  Wiec chciałbym was zapytać czy macie jakies opinie o tunning44 najlepiej sprawdzone.

Czytałem tu http://www.agrofoto.pl/forum/topic/54113-uwaga-na-44-tuning/ ze robili jakis sterownik do Claas i spieprzyli po całości. Wiec nie wiem co z tym tunning44 , polecacie czy nie? Dzieki za kazda opinie o tunning44 i innych.

Opublikowano

witam. Jeździmy po całym kraju ,nie bierzemy za kilometrówke (tak jak to robi 44 tuning). Jeszcze nie "wywaliliśmy " żadnego ciągnika . Mamy własną mobilną hamownie.zapraszam 

Opublikowano

Do Poldzik

Daj sobie spokój z tym 44tuning. Gdyby byli dobrzy, to by nie musieli jeździć po wsiach i namawiać.   

Ja mam bardzo negatywne wrażenia po spotkaniu z firmą 44tuning, Nie dość, że są drodzy, to każą sobie płacić za tzw. wstępną diagnostykę,

która, jeśli wypadnie negatywnie (wg nich) kosztuje tyle, ile tuning w innej firmie. W przypadku mojego JD, którego sprawność regularnie weryfikuje autoryzowany serwis deera, odmówiłem zapłaty przez co zostałem pozwany do sądu (sprawa w toku). 
Być może tak odreagowują tamtą sprawę, gdzie Sąd uznał winę 44Tuning i nakazał zapłaty.                                                                                         Inna firma, której nie wymieniam, ponieważ nie potrzebuje reklamy, wykonała tuning (hamownia, badanie spalin itd). Ciągnik śmiga do dziś i ma się dobrze.
   
 
Opublikowano (edytowane)

Czy udało by się podnieść moc w ciagniku Claas axos330 jeżeli tak to jaki byłby koszt? . Ciągnik pomimo że ma 93km jest przymulony,zwlaszcza w transporcie. Słyszałem że to kwestia regulacji pompy , zapłonu. Jeżeli ma ktoś wiedzę na temat tego ciągnika jak mu pomoc to czekam.

Edytowane przez sharkII
Opublikowano

też się chętnie dowiem czy da radę coś podnieść w axosie 

Opublikowano

ja mogę polecić agroecopower, robili u brata nh t7.270 autocommand, nh t6070 power command, ciągniki już trochę przepracowały po programie i na razie odpukać wszystko ok

u mojego klienta robili też jd 5085m , klient chciał 115 km, nie zgodzili się na to, zrobili rozsądnie 105 km i 60 niutonometrów więcej

Opublikowano

Witam,

Panie i Panowie, ktoś podnosił moc w NH T4.86 ?

co firma to inaczej mówią, jedni że nie ma problemu na 105-108KM, drudzy że ten silnik to jedna wielka porażka i proponują przeróbkę za nie małą kwotę

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam pytanie, robił ktoś chip tuning w MF 5611 ? 

Jakie firmy zajmujące się takimi rzeczami polecacie? 

Edytowane przez LipaK97

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez brzozak2
      http://www.deutz-fahr.de/deutsch/agritechnika/agroplus.php
      Czy wiadomo już cos wiecej o tej serii ciagnikow??
      ceny, wyposazenie, moce i inne parametry
    • Przez Tyrion102
      Witam, jeśli ktoś orientuje się w cenach ciągników o mocy około 90 KM poproszę o informacje o nich. Jeszcze niedawno w moim regionie wszyscy fascynowali się Kubotą, nie powiem, zgrabny ciągnik, ale porównywalnej mocy Zetor sporo tańszy... Tylko jakoś za tymi Zetorami nie przepadam, więc proszę o sugestie o znanych cenach różnych firm
    • Przez kazus1989
      Moja oferta:
      PIANA WHITE ACTIV- Piana aktywna do mycia maszyn i urządzeń rolniczych. Cena 8,50 za 1 litr
      SUPERCAR- Gęsty i nabłyszczający szampon do mycia aut, ciągników(bardzo wydajny) Cena 8,50 za 1 litr
      MOTORCLEANER- Płyn do mycia silników, zmywania smarów, cięzkich zabrudzeń Cena 8,50 za 1 litr
      Posiadam w ofercie wiele środków do mycia i czyszczenia. W razie pytań proszę o maila kazus1989@wp.pl
      Dostępne opakowania 10, 25 litrów
      Wysyłka 17zł przedpłata, 22zł pobranie
    • Przez TOME11
      witam
       
      jakie są obecnie dostępne kolory do wybrania w nowej Valtrze?
       
      pozdrawiam
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v