vagtune

Members
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O vagtune

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1055 wyświetleń profilu
  1. zapraszam na www.traktortuning.pl
  2. coś dla zainteresowanych chiptuningiem maszyn rolniczych...zapraszam do sledzenia profilu https://www.facebook.com/modyfikacje
  3. nie, to nie jest wykonalne tam komputer korzysta z innych map czego u ciebie nie ma, a dopisanie map do sterownika to jest kwestia inżynieryjna
  4. A czy EGT nie jest powiązane z AFR? A co w przypadku silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych ? Dymu nie widać, masz sonde lambde a w nowoczesnych silnikach benzynowych czujniki EGT to norma tak, można dokonać modyfikacji Twój ciągnik posiada jednostkę o pojemności 4.4 litra O tej samej pojemności silniki posiadaly moc między 110 a 135KM Mogę wykonać Tobie modyfikacje także przyrost mocy od pewnych obrotów jest większy
  5. sonda AFR jest niezbędna przy tuningu silników benzynowych i nowoczesnych jednostek wysokoprężnych. Z niej wiesz ile silnik jeszcze może aby byla najwyższa efektywność spalanej mieszanki, czyli moc . Po to ją mam i używam
  6. No to wtedy śrubka, pomiar składu spalin AFR i pomiar na hamowni WOM
  7. Witam Poproszę zdjecię sterownika silnika. Jeśli jest tam sterownik jak w serii C i CXi to modyfikacja jest możliwa. pozdrawiam vagtune
  8. oto przykład dla Deutz - Fahr 430. Maszyna działa na modyfikacji 1.5 roku bez zarzutów wyprzedzając pytania pliki modyfikuje samodzielnie, posiadam bogate doświadczenie w obróbce map
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj