Skocz do zawartości
Eryko

Chip Tuning ciągnika

Polecane posty

Hinco    0

Wg mnie to troche za dużo, ale zrobione z głową przez fachmanów tak do ok 350 kuni i odpowiednio dużo Nm poprawi wszystko i na trwałosci nie zleci ;]

Ale 406 to taki sprinter bedzie i może niedługo paść turbo itp..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    113

W samochodowych klekotach +30% mocy nie obniża jakoś drastycznie trwałości więc pewnie i w traktorach nie będzie. Moim zdanie jak okres do remontu zmniejszy się z 17-20k mth do 14-17k mth to nie będzie tak żle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
A w ursusie da się cśtakiego zrobić :P

EHE. Dwa pisklę ta do kabiny i będzie c*p c*p :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znam gościa co takie zmiany to sam wykonuje i to dużo taniej bo jest serwisantem Valtry, ma komputer i w dowolny sposób może programować wiec jak będę potrzebować coś takiego to zwrócę się do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko w Valtrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zmienia ustawienia CR i turbiny z tym, że wszystko robi komputerem. Swoją Valtre ze 170KM zwiększył na 250KM on ma tą najnowsza Serie T i najlepsze jest to że gwarancja producenta obowiązuje bo zrobił to autoryzowany serwis !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

OOO to jak jest gwarancja to można takie coś zrobić a np. w deutzu też dają gwarancję.Ciekawe czy dużą różnice dał ten tuning :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem w każdym razie Staszek robi tylko w Valtrach !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No raczej nie bo jak przychodzi Ci ciągnik z danej serii (w przypadku Valtry) to silniki są identyczne i o identycznej pojemności moc zależy od ustawienia pompy, turbiny i w nowych CR. Pozostałe elementy nieróżną się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

@*marek* a czy ten twój znajomy potrafił by zdjąć blokadę skrzyni biegów z 43 do 55km/h przy valtrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

raczej tak bo jest serwisantem więc powinien to umieć :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Pozostałe elementy nieróżną się

to nie jest prawda, a po raz trzeci nie chce mi sie tego samego pisac, wiec nie bede rozwijal, jesli ten twoj serwisant gada takie glupoty to ja bym mu nie oddal niczego co jezdzi.

poza tym nie trzeba sie znac na niczym wystarczy miec swiadomosc, ze dla producenta byloby to ekonomicznie nieuzasadnione.

nastepny zrowo-rozsadkowy argument, dlaczego nie ma valtry serii s np. o mocy 215, 230, 250 KM?? przeciez gdyby to byly tylko ustawiania to od razu by wystawili swoja oferte, zyskujac wieksza sprzedaz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176
Zmienia ustawienia CR i turbiny z tym, że wszystko robi komputerem. Swoją Valtre ze 170KM zwiększył na 250KM on ma tą najnowsza Serie T i najlepsze jest to że gwarancja producenta obowiązuje bo zrobił to autoryzowany serwis !!!

 

Ta a świstak siedzi bo milka była nieletnia.

 

Przeczytaj to co napisałeś i pomyśl. Dużo postów twoich jest niewiarygodnych (nt: twojej valtry 105 km, która ma możliwości 155 km), ale do tej pory mogłem to przeżyć. No ale teraz pojechałęś po bandzie.

 

Jaki sens jest kupować valtrę o mocy 250, lepiej dac ok 100 tys mnieji kupić 170 km, dać do serwisu niech podkręcą na 250 bez utraty gwarancji :):P , niechby to i kosztowało 10 tys to i tak ok 90 tys do przodu, dla nas czysty biznes, no a Valtra to instytucja charytatywna :):).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

W samochodowych klekotach +30% mocy nie obniża jakoś drastycznie trwałości więc pewnie i w traktorach nie będzie. Moim zdanie jak okres do remontu zmniejszy się z 17-20k mth do 14-17k mth to nie będzie tak żle...

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113
zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

 

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

 

W seryjnych benzyniakach wirus nie ma większego sensu bo tak jak napisałeś daje tyle co nic ale w klekotach jest znacznie inaczej... Przyrost 30% nie jest niczym szczególnych nawet przy zachowaniu norm spalin. Jak chcesz to mogę podać mnóstwo przykładów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

 

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

Bez przesady z tą stanowczością. Porównaj np. te same silniki we fiatach i alfa romeo i zobacz jaka różnica i parametry norm spełniają. Policja może sprawdzać te same parametry co stacje diagnostyczne. Stacja nie będzie stacją jeśli nie ma tych urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×