Skocz do zawartości
Eryko

Chip Tuning ciągnika

Polecane posty

Hinco    0

Wg mnie to troche za dużo, ale zrobione z głową przez fachmanów tak do ok 350 kuni i odpowiednio dużo Nm poprawi wszystko i na trwałosci nie zleci ;]

Ale 406 to taki sprinter bedzie i może niedługo paść turbo itp..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    121

W samochodowych klekotach +30% mocy nie obniża jakoś drastycznie trwałości więc pewnie i w traktorach nie będzie. Moim zdanie jak okres do remontu zmniejszy się z 17-20k mth do 14-17k mth to nie będzie tak żle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
A w ursusie da się cśtakiego zrobić :P

EHE. Dwa pisklę ta do kabiny i będzie c*p c*p :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znam gościa co takie zmiany to sam wykonuje i to dużo taniej bo jest serwisantem Valtry, ma komputer i w dowolny sposób może programować wiec jak będę potrzebować coś takiego to zwrócę się do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko w Valtrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zmienia ustawienia CR i turbiny z tym, że wszystko robi komputerem. Swoją Valtre ze 170KM zwiększył na 250KM on ma tą najnowsza Serie T i najlepsze jest to że gwarancja producenta obowiązuje bo zrobił to autoryzowany serwis !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

OOO to jak jest gwarancja to można takie coś zrobić a np. w deutzu też dają gwarancję.Ciekawe czy dużą różnice dał ten tuning :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem w każdym razie Staszek robi tylko w Valtrach !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No raczej nie bo jak przychodzi Ci ciągnik z danej serii (w przypadku Valtry) to silniki są identyczne i o identycznej pojemności moc zależy od ustawienia pompy, turbiny i w nowych CR. Pozostałe elementy nieróżną się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

@*marek* a czy ten twój znajomy potrafił by zdjąć blokadę skrzyni biegów z 43 do 55km/h przy valtrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

raczej tak bo jest serwisantem więc powinien to umieć :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Pozostałe elementy nieróżną się

to nie jest prawda, a po raz trzeci nie chce mi sie tego samego pisac, wiec nie bede rozwijal, jesli ten twoj serwisant gada takie glupoty to ja bym mu nie oddal niczego co jezdzi.

poza tym nie trzeba sie znac na niczym wystarczy miec swiadomosc, ze dla producenta byloby to ekonomicznie nieuzasadnione.

nastepny zrowo-rozsadkowy argument, dlaczego nie ma valtry serii s np. o mocy 215, 230, 250 KM?? przeciez gdyby to byly tylko ustawiania to od razu by wystawili swoja oferte, zyskujac wieksza sprzedaz.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176
Zmienia ustawienia CR i turbiny z tym, że wszystko robi komputerem. Swoją Valtre ze 170KM zwiększył na 250KM on ma tą najnowsza Serie T i najlepsze jest to że gwarancja producenta obowiązuje bo zrobił to autoryzowany serwis !!!

 

Ta a świstak siedzi bo milka była nieletnia.

 

Przeczytaj to co napisałeś i pomyśl. Dużo postów twoich jest niewiarygodnych (nt: twojej valtry 105 km, która ma możliwości 155 km), ale do tej pory mogłem to przeżyć. No ale teraz pojechałęś po bandzie.

 

Jaki sens jest kupować valtrę o mocy 250, lepiej dac ok 100 tys mnieji kupić 170 km, dać do serwisu niech podkręcą na 250 bez utraty gwarancji :):P , niechby to i kosztowało 10 tys to i tak ok 90 tys do przodu, dla nas czysty biznes, no a Valtra to instytucja charytatywna :):).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

W samochodowych klekotach +30% mocy nie obniża jakoś drastycznie trwałości więc pewnie i w traktorach nie będzie. Moim zdanie jak okres do remontu zmniejszy się z 17-20k mth do 14-17k mth to nie będzie tak żle...

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121
zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

 

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

 

W seryjnych benzyniakach wirus nie ma większego sensu bo tak jak napisałeś daje tyle co nic ale w klekotach jest znacznie inaczej... Przyrost 30% nie jest niczym szczególnych nawet przy zachowaniu norm spalin. Jak chcesz to mogę podać mnóstwo przykładów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

 

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

Bez przesady z tą stanowczością. Porównaj np. te same silniki we fiatach i alfa romeo i zobacz jaka różnica i parametry norm spełniają. Policja może sprawdzać te same parametry co stacje diagnostyczne. Stacja nie będzie stacją jeśli nie ma tych urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez brzozak2
      http://www.deutz-fahr.de/deutsch/agritechnika/agroplus.php
      Czy wiadomo już cos wiecej o tej serii ciagnikow??
      ceny, wyposazenie, moce i inne parametry
    • Przez yacenty
      Aktualna dyskusja o cenach ciągników w 2014 roku przeniesiona tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72475-ceny-ciagnikow-2014/page__view__getlastpost
       
       
      Dyskusja o cenach we wcześniejszych latach w poprzednim temacie: http://www.agrofoto....nikow-20102011/
    • Przez Kamilo123
      Witam wszystkich urzytkowników forum, a szczegulnie posiadaczy Ivana.
      Chciałbym przedstawić wam historię z renowacji ruska.
      Jest to egzempalrz z 78r 8x6
      1)Silnik przeszedł generalny remont od nowgo wału, panewek, tuleji, tłoków, korbowodów, głowic itp. Nowy polski rozrusznik, i popma wtryskowa od c-330. Silnik zalany olejem lotos diesel 15w40
      2)Skrzynia biegów całkowicie po remoncie od podstaw, zepsuła się przez zły olej (glupota)
      3)Nowa hydraulika tłok, pompa, elastyczne węże.
      4)Układ wspomagania od Land Rower Defender, + pompa wspomagania mercedes. Kolumna kierownicza z Ford sierra
      5)Układ elektryczny pochoodzi z forda sierry, włączniki stacyjka (z blokadą kierownicy) kierownica, skrzynka bezpieczników itp. Do tego alternator z Audi 80
      6) Fotel mercedes benz c klasa
      7)Kabina od nowszej wersji T-25
      8)Błotniki od c-330
      9)Lampy przód od c-360
      10) Opony tył Taurus radial 12.4 R28
      11)malutki tuning ogrzewanie kabiny
      12) Pomalowany w styl Leda
      Nie pamiętam dokładnie kosztu renowacji bo wszystko robilo się przez okres roku.
      A tak wyglądał Ivan przed renowacją

       
       
      Aktualne fotki podrzucę jutro..
    • Przez yacenty
      Jakich znacie niezależnych serwisantów na Dolnym Śląsku?
      Chodzi mi o ludzi/firmy, które nie są dilerami maszyn stąd odpadają mi tutaj firmy typu Polboto, Osadkowski, Agrohandel, Agroas, Jaskot itp
    • Przez UlizanyZetor7745
      Aktualny Cennik Ciągników Deutz-Fahr i Lamborghini.

       
      Za Cennik dziękuję firmie Agro-Plus Bogate k.Przasnysza
×