Zaloguj się, aby obserwować  
tnaglak

7211 pukanie w okolicach tylnego mostu, zwolnicy, problem

Polecane posty

tnaglak    0

Na początku pukało przy ruszaniu, potem na jedynce, dwujce trujce, na wolnych obrotach poprostu rąbało. Zagłębiłem się w ten temat, i oprócz rombania słyszałem jak taśma trzaska, kazałem kierowcy zaciągąć delikatnie ręczny i spóścić, ja słuchałem co się dzieje na zewnątrz. Jechał na 1 to tak waliło jakby jakiś tryb nie zazembiał, jakby coś stało się z mechanizmem, zaciągnął ręczny, spóścił no i cisza. No więc liwarek koło do góry, okręciłem szybko koło no to coś blokowało, powtarzam, tak jakby się jakieś tryby źle zazębiały, no ale jak jak zaciągłem i spóściłem ręczny no to ucichło. I mogłem normalnie kręcić kołem, tak z dwa obroty i potem znowu to blokowanie. Wydawało mi się to dziwne, bo co może mieć wspólnego ręczny z takim waleniem, jak tam jest tylko bęben i taśma. No ale zdjąłem zwolnice, bęben i nic nie zauważyłęm, taśma trochę spękana ale to norma, podjąłęm decyzję żeby włożyć zwolnice bez bębna, czyli bez ręcznego i hamulca żyby tylko sprawdzić. No i poskładałem na sztukę, i cisza, jeździłem po 500m na każdym biegu, i nic nie waliło, absolutna cisza. Więc co tu nie gra? Ta taśma jednak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czarox    56

U siebie miałem tak że cały czas mi spadały te tasmy jak nie jedna to druga z tych haczyków co sie przykręca od tyłu do obudowy i jak spadła to własnie mi sie bębny grzały i cos tak skrzypiało te bolczyki z takimi podtoczeniami na te haczyki sie wysuwały nie wiem jakim sposobem i na jednej stronie zdjałem zwolnice i przypunktowałem lekko te "bolczyki" do tego wymieniłem ta spręzyne co rozpycha tasme jak spuszczasz ręczny i narazie spokój może u cb sie poluzowała i wchodzi na ten kołniez na bębnie (na brzegu bębna) i dlatego powstaje taki dźwiek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tnaglak    0

Tylko dziwne że na bembnie nie było żadnego śladu wytarcia, a w kabinie to tak waliło że nie szło wysiedzieć, jakby jakiś tryb chciał wylecieć ze skrzyni. Jutro sprawdzę dokładnie tą taśmę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tnaglak    0

Taśma ok, bolce na swoim miejscu, cięgna też, jednym słowem nie ma się do czego doczepić, wałek atakujący oraz dyfer ok, wszystkie zęby na swoim miejscu. Co to może być, poskładam wszystko bo nie widzę sensu czegoś wymieniać jak wszystko jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez przemrolnik
      ZETOR 7211
       
      DaneTechniczne:
       
      Rok produkcji: 1987r.
      Silnik typu : Z7201 4cyl.
      Pojemność : 3595cm3
      Moc: 66km przy 2200obr./min
      Pojemność zbiornika paliwa: 70L
      Wysokość na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
      Udźwig TUZ to 2400KG
      Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
       
      Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
      WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
       
      Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
      Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
      Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
      Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
      Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
       
      Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
       
      Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
       
      Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
       
      Wom jest dobry, lekko się włącza.
       
      Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
       
      Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
       
      Plusy:
      +duża kabina,
      +wspomaganie,
      +szerokie opony,
      +zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
      +trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
       
      Minusy:
      -Spalanie.
       
      Ponowny zakup?
      Oczywiście że tak.
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez DEMONxXx
      Witam muszę wymienić blokadę tylnego mostu elementy zazębiające. 
      Da się to zrobić od strony koła bez zdejmowania górnej pokrywy mostu?
    • Przez artur1295
      czy to jest elektrozawor blokady tylnego mostu czy przedniego
    • Przez WujekMajster
      NieaktuNieaktualn






×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj