Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

40 km mam.Teraz nie sprawdzę bo mam go na serwisie, ale pytałem się mechanika o tą skrzynie 30, to mówił że nie zbyt pamięta o co chodzi, dawałem ci do niego nr tel.

Tak myślałem o twoim problemie, najlepsze wyjście było by dla ciebie, żebyś znalazł skrzynie częściową rozebraną i wyjąć z niej te tryby, wtedy niewielkie koszty by wyszły. A podejrzewam że te tryby raczej nie padają. Ale raczej trza rozbierać, ale to jest prosty ciągnik.

Mi wymienia tarcze półbiegów, bo 4 zaczeła się troszkę ślizgać przy obciążeniu, ,silnikiem odjechał, od skrzyni dekiel ściągnął i dwa wałki wyciągnął na których jest 4 półbiegi.Trochę żałuję że sam nie wyciągłem bo za robotę 3 tyś płace, a serwis chciał 6 tyś.

Opublikowano

wiec ja sie przymierzam, mam nagrane tryby mechanika tez , bo roboty nie ma az tyle ile by sie wydawało , chlopaki mowia ze nie trzeba go ropolawiac zeby wyjąć tryby, ani tarczki trzeba odkrecic pokrywe z prawej strony i ten walek jest na tuleji czyli mozna go rozkrecic i zakladac tryby. mnie tylko zalezy na tym zeby case nie jechal wiecej niz 0.9 -1 km/h na biegu 1a i chce zeby ktos to sprawdzil, juz mi podawali ci ktorzy maja reduktor, ale teraz chcialbym zeby ktos podal kto nie ma reduktora wtedy bede wiedzial ile moj po zmianie bedzie jechal najwolniej

Opublikowano

Za wymiane tarczek 3 tys za samą robociznę :wacko: ? No żałuj, że nie zrobiłeś tego sam, ja te tarczki wymieniłem sobie sam w parę dni, tam nie ma nic skomplikowanego, trochę rozkręcania i skręcania jest szczególnie przy osprzęcie jak klima, węże itd.

Opublikowano

ehh ale drążysz, po pierwsze nie ma znaczenia czy ktoś ma reduktor czy nie ma aby ci to sprawdzić bo wystarczy, że go nie włączy i na jedno wyjdzie. Po drugie zdaje się, że ktoś już ci to sprawdzał, pozatym trochę małe te obroty u mnie tyle to są minimalne bez dodawania gazu.

Według mnie raczej daruj sobie zmianę na 40kmh bo możesz mieć jednak problem z tym kombajnem

Opublikowano (edytowane)

Coś jakby blokowało. Lekko można go wyciągnąć (1-2mm) ale więcej nie pójdzie.

W mx 150 jest troche inaczej.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Musi wyjść, wyjmujesz zabezpieczenie i wyciągasz nic tam więcej nie ma, mi w MX 110 raz sam podczas pracy się wysunął jak zabezpieczenie spadło.

 

Co do filmiku to zwykły pomiar mocy ciągnika, a dokładniej mocy generowanej na prądnicy, w tym wypadku, przynajmniej mi się tak wydaje przekonwertowanej na konie mechaniczne bo 150 KW to trochę za dużo bez wspomagaczy

Opublikowano (edytowane)

Wyraźnie widać że przełącznik na tym urządzeniu jest przestawiony na HP czyli KM.

 

Wiem że powinien ręką wyjść ale nie chce..

 

Nie wiem czy to sie nie skończy rozbieraniem skrzyni..

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Wysłał by mi ktoś parę fotek jak ma założoną sprężarkę przy swoim MX i skąd idzie napęd do niej.

Mysle żeby od jakiegoś ursusa trochę przerobić tylko pytanie jak i gdzie przymocować.

Opublikowano

Jeżeli Ci się nie spieszy to we wtorek będę w domu, mogę parę fotografii zrobić.

Sprężarka jest montowana z prawej strony z przodu, dokręcana jest podstawa do bloku, a na niej kompresor

Opublikowano (edytowane)

W moim pneumatyka nie jest oryginalna,widac byla montowana w serwisie.

naped idzie od podwójnego koła pasowego sprezarki klimatyzacji,a reszta wyglada tak jak na załaczonych fotkach

1post-24335-0-08736600-1393764109_thumb.jpg

2post-24335-0-99639500-1393764137_thumb.jpg

3post-24335-0-21933300-1393764163_thumb.jpg

4post-24335-0-04430900-1393764185_thumb.jpg

Edytowane przez mati00733
Opublikowano

szczerze powiem nie wiem,nie bylo narazie potrzeby jej wyciagac wiec nie wiem co za typ.w lato daje rade i na jednym pasku,jedyny minus takiego rozwiazania ,to ze jak byla regenerowana sprezarka klimy to nie chodzila sprezarka:)

Opublikowano

Ale ja w moim mam na jednym pasku klimę i sprężarkę w oryginale, i daje rady, fakt że jak klima ma pełne obiążenie to pasek wyje. ale to chwile.

Sprężarka umie jest do tyłu cofnięta i jeden pasek.

Opublikowano

Ja też mam oryginalną instalacje i z tego co patrzyłem to osprzęt jest firmy wabco kompresor też. Może udało by się cos używanego znaleźć, Zresztą założenie kompresora to nie problem trochę bardziej trzeba by pogłówkować nad zaworem hydrauliczno-powietrznym, który po wciśnięci pedału uruchamiałby hamulce, w oryginale to naprawdę wygląda dość skomplikowanie. U mnie nie wiedzieć czemu czasem nie nabija powietrza jak trochę pochodzi, zgasisz czy poczekasz chwilę i znowu nabija, tak jakby jakiś zawór się blokował.

Opublikowano

Ja też mam oryginalną instalacje i z tego co patrzyłem to osprzęt jest firmy wabco kompresor też. Może udało by się cos używanego znaleźć, Zresztą założenie kompresora to nie problem trochę bardziej trzeba by pogłówkować nad zaworem hydrauliczno-powietrznym, który po wciśnięci pedału uruchamiałby hamulce, w oryginale to naprawdę wygląda dość skomplikowanie. U mnie nie wiedzieć czemu czasem nie nabija powietrza jak trochę pochodzi, zgasisz czy poczekasz chwilę i znowu nabija, tak jakby jakiś zawór się blokował.

 

JA też mam wabco i u mnie klima chodzi na oddzielnym pasku niż sprężarka, a tak wogóle to mam do spredania sprężarkę wabco, tyle że bez koła pasowego

Opublikowano (edytowane)

Wymieniał ktoś filtr oleju w skrzyni bez spuszczania oleju? Chciałbym go wymienić lecz nie wiem czy olej nie poleci ponieważ jest on strasznie nisko.

 

Edit: OD wczoraj mam problem ze wskaźnikiem poślizgu pokazuje mi cały czas maksymalny poślizg. Wczoraj znajomy coś grzebał w ustawieniach bo ustawiał zegarek może tam coś przestawił. Dodam że w menu ustawien licznika umiem wejsc jest 6 opcji i nie wiem gdzie co zmienić.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Dowiedziałem se że stało sie to po tym jak znajomy wpisał średnice koła. Nie pokazuje mi prędkości jazdy.

Edytowane przez Ziel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v