Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybciej jest po prostu tył wyjechać jeśli niema potrzeby do połówek zaglądać. Bo normalnie jeśli do wszystkiego trzeba patrzeć, toteż przodem odjeżdżamy. Pompa często w mniejszej skrzyni, gdzie jest mały siatkowy filtr bardzo szybko się kończy jak wpadają w nią kawałki tarczek i innych rzeczy, rysują się płyty boczne, a i same rotory też się kaleczą i nie podaje odpowiedniej ilości oleju.

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za cenne rady. A jeszcze może ktoś podpowie co może być przyczyną, że chamulec ręczny nie trzyma w mtx? Nie zaobserwowałem pod kabiną żeby jakiś napinacz tam był do podciągnięcia.

Opublikowano
10 godzin temu, Ed2000 napisał:

Ok Panowie dzięki. Założę drugi filtr donalda lub CNH orginal zmierze ciśnienie na filtrze i dam znać ile pokaże 

CNH orginal,kolega przestrzegał mnie żeby nie kupować,tylko Donaldsona

Opublikowano

Miałem oryginał Case, zero problemów,, później przeszedłem na Hi Fi z racji ceny i też są ok.

Kolega Ed2000 dla pewności niech jeszcze  sprawdzi stan filtra  siatkowego

 

Opublikowano
4 minuty temu, Pigmei napisał:

Miałem oryginał Case, zero problemów,, później przeszedłem na Hi Fi z racji ceny i też są ok.

Kolega Ed2000 dla pewności niech jeszcze  sprawdzi stan filtra  siatkowego

 

Może orginał-CNH nie jest orginałem

Opublikowano (edytowane)

Miałem z logo Case

 Filtry wymieniałem bardzo często bo co 60- 80 godzin z powodu niezdiagnozowanej awarii w tylnym moście /na tamten czas/

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem z moim mx 135 przy pracy z talerzówka po około godzinie pracy podczas zawrotu i wrzucaniu rewersu ciągnik wyje i szarpie, kiedy podczas nawrotu w pozycji N wcisnę hamulec i następnie wrzucę jazdę w tył jest to mniej odczuwalne. Tak jakby ciśnienie było małe.. Bez rozbierania raczej nie da się tego zdiagnozować 

Drugi problem podczas zmiany biegu 3 na 4 przy obrotach powyżej 1200 słychać zgrzyt jeżeli obroty są nizsze około 1000 tego problemu nie ma. Czy będzie to uszkodzony synchronizator? 

Edytowane przez swiety77
Opublikowano

Zgrzyt to synchronizator. Pomierz ciśnienie na rewersie. W płycie z tyłu pod kabiną masz do tego miejsca. Powinny być porty gotowe do szybkozłącza pomiarowego. Zobaczysz czy problem jest z ciśnieniem, jeśli nie, to tarczki na rewersie sie koncza.

Opublikowano

Dopóki nie rozbierzesz i nie zobaczysz w jakim stanie są tarczki to nie bedziesz wiedział. Generalnie to nie ruszaj dopóki chodzi. Musiał być „przypalony na sprzęgle” do tyłu, bo jak się mało sprzęgła używa, a tylko rewers, to tam bez problemu 10tyś h wytrzymują tarczki. Rzadko jest na nich jakiekolwiek zużycie przy tym przebiegu. Bardziej narażone na awarie są kosze połówek.

Opublikowano

@Rowanczyli lepiej używać tylko łopatki od rewersu przy zmianie kierunku jazdy ? Myślałem że sprzęgło dłużej ,,pochodzi'' jak przy zmianie kierunku jazdy użyje się sprzęgła 

Opublikowano

Jasne, że tak, po to jest ten rewers. Używając sprzęgła nożnego bardziej sie zużywa. Ale generalnie to tak jak pisałem, w rewersie to bardzo rzadko tarczki padają. Tylko dwa razy sie z tym spotkałem, raz z braku ciśnienia w 51xx, 28 letnim, a drugi raz w MC przy 5500h, ale gość miał przyzwyczajenie jeździć z nogą opartą o sprzęgło.

Opublikowano

Do jakiej bezpiecznej prędkości można zmienić kierunek jazdy? Wiadomo najlepiej jak się ciągnik zatrzyma ale chodzi mi o to czy dużo szybciej się zużywa bez zatrzymania 

Opublikowano
6 godzin temu, Rowan napisał:

Jasne, że tak, po to jest ten rewers. Używając sprzęgła nożnego bardziej sie zużywa. Ale generalnie to tak jak pisałem, w rewersie to bardzo rzadko tarczki padają. Tylko dwa razy sie z tym spotkałem, raz z braku ciśnienia w 51xx, 28 letnim, a drugi raz w MC przy 5500h, ale gość miał przyzwyczajenie jeździć z nogą opartą o sprzęgło.

Witam, czy na elektrozawory od jazdy do tyłu jak i do przodu jest podawane non stop napięcie 12v.Czyli jedziemy do przodu napięcie na cewce cały czas powinno być 12v,i odwrotnie.Pytam ponieważ chcę zrobić obejście,bo ne moge dojść co jest walniente.Nie rusza ani w tył jak i przód

Opublikowano (edytowane)

Tak, mi pękł bezpiecznik i póki zdiagnozowaliśmy to założyłem taki przełącznik jak w C 360 od kierunkowskazów i na  nim jeździłem parę dni. 

Ja wymieniałem przy okazji tarcze na rewersie to przy 11 tyś  niby do przodu to jedna była podjechana i 2  troszkę   a tak ładne, w serwisie 1800 zł  wszystko nowe z uszczelniaczami. 

Edytowane przez tomek73

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v